Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: natryski olejowe

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie natryski olejowe

    Witam dzisiaj kończyłem mycie mojego bloku a dokładnie czyściłem kanały olejowe i wpadłem na fantastyczny pomysł ze wykręcę sobie te małe zagięte rurki co podają olej na tłok i cylinder i sobie je przeczyszczę. zauważyłem ze mają różna przepustowość tak jak by każda z nich miała różny przepływ na początku pomyślałem ze są przytkane i moczyłem je pół dnia w benzynie a później traktowałem kompresorem ale to nic nie zmieniło. I teraz główne pytanie czy tak ma być czy porostu tak są zatkane ze ruszy je tylko wymiana a jeśli to normalne to w jakiej kolejności je teraz zamontować bo je pomieszałem

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    A czy te grubości stopniowo sie zmniejszaja czy np 2 są takie same jedna np mniejsza i jedna większa od reszty?? Bo jeżeli zmniejszają sie stopniowo to moze być spowodowane tym że im dalej od pompy oleju tym ciśnienie oleju sie zmniejsza więc żeby odległość na jaką olej jest podawany była równa mniej więcej. N chłopski rozum przy takich samych średnicach tych rurek i spadku ciśnienia na poszczególnych rurkach pierwsza żygała by dosyć sporo a ostatnia sikała jak u dziadka z zaawansowaną prostatą.Ale moge się mylić niech sie inni szpece wypowiedzą

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    tak te "grubości" bo średnica i wygląd są takie same. Stopniowo się zmniejszają jedna to jest taka jak byś przez słomkę dmuchał a ostatnia to ledwo ledwo. Właśnie też tak myślałem ze chodzi tu o podawanie ciśnienia żeby równo było. Tylko teraz jeśli to norma to jak je zamontować licząc od pierwszego cylindra. Nie wiem co mnie podkusiło żeby to wykręcać

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Sprostowanie do tematu bo mi się przypomniało
    Te natryski są wszystkie takie same jak robiłem remont to byłem w aso alfy i sprawdzali ze wszystkie są takie same (występują pod tym samym numerem). Wiec wynika z tego ze te przez które można było dmuchać jak przez słomkę były popsute. Kupiłem nowe i przez wszystkie ciężko było dmuchnąć. Tak wiec mogły one mieć wpływ na obniżenie ciśnienia oleju

Podobne wątki

  1. [159] Zapocenia olejowe w okolicach EGR
    Utworzone przez PePe_xXx w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 28-07-2015, 15:40
  2. Normy olejowe dla transaxli
    Utworzone przez Mikelos w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 16:52
  3. Korek misy olejowe
    Utworzone przez kamspox w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-08-2012, 20:38
  4. 2.4 JTD cf2 vs cf3 - miski olejowe - pasują?
    Utworzone przez elbarto w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-05-2012, 07:53
  5. Miski olejowe
    Utworzone przez Jarek` w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 21:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory