Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 107

Temat: Zagatkowa awaria nowej zabawki alfa 156 2,4jtd 136KM

  1. #21
    volt 25
    Gość

    Domyślnie

    Ta jutro założą jak przyjdzie dziwna sprawa z tym autem, nie wiem już co robić przecież to nie jest auto ,tak napchane elektroniką jak inne nawet które posiadam,a każdy rozkłada ręce co może być, teraz jak odpali to mam nadzieje ,że nie zrobi mi numeru ,nie wiem jak wasze auta ,ale jeśli tak jest non top ,to zostawię ją nie niedzielne wypady hehe.Poza tym czy ktoś jest może z okolic Legnicy .

    ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:29 ----------

    Kolego bsq wierze w to co piszesz,chciałbym by tak było,bo tak się cieszyłem, że taki stan udało mi się nabyć.Wiedziałem ,że w każdym aucie po zakupie należy coś zrobić bo w końcu ludzie sprzedają jak coś się psuje ,tak jest w biednym społeczeństwie to nie zachód zmiana auta dla idei lub kaprysu,ale tu cały czas coś wymieniam, może ten czujnik tylko czy on spowoduje zgaśnięcie podczas jazdy auta,bo jeśli tak to wielki mój błąd podczas wymiany rozrządu ,że nie wymieniłem przy okazji.

    ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

    Kolego bsq wierze w to co piszesz,chciałbym by tak było,bo tak się cieszyłem, że taki stan udało mi się nabyć.Wiedziałem ,że w każdym aucie po zakupie należy coś zrobić bo w końcu ludzie sprzedają jak coś się psuje ,tak jest w biednym społeczeństwie to nie zachód zmiana auta dla idei lub kaprysu,ale tu cały czas coś wymieniam, może ten czujnik tylko czy on spowoduje zgaśnięcie podczas jazdy auta,bo jeśli tak to wielki mój błąd podczas wymiany rozrządu ,że nie wymieniłem przy okazji.A na pych próbowałem podczas holowania i nic,nie dało.

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    ja bym zmienił mechanika najpierw

  3. #23
    volt 25
    Gość

    Domyślnie

    Tak ,tylko u nas w rejonie ,albo są naciągacze chybił trafił,lub grzebaki którzy nic nie zrobią i skasują,ten przynajmniej w okolicy ma dobrą opinie i mi się przyznał ,że zrobił wszystko i mechanicznie jest o.k a nie zapala.Tak to jest, na moje oko mechanik postępuje zgodnie z tym co mu mówią z komputera informację.

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Zrób jeszcze takie coś - odepnij wtyczkę od tego czujnika położenia wałka rozrządu i spróbuj odpalić. Rozumiem że mechanik rozrząd sprawdził i jest ok??

  5. #25
    volt 25
    Gość

    Domyślnie

    Dziś sprawdzić miał jeszcze raz,po założeniu blokad czy jest dobrze na znakach.Jutro z rana zadzwonię i powiem czy próbował z odpiętym czujnikiem,a czy czujnik halla może być tym problemem,bo cały czas coś wymieniam i kicha,a robione przy pomocy komputera tak zachwalanego.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    sprawdził czy bezpieczniki nie są zasniedziałe i przekaźniki

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał volt 25 Zobacz post
    Dziś sprawdzić miał jeszcze raz,po założeniu blokad czy jest dobrze na znakach.Jutro z rana zadzwonię i powiem czy próbował z odpiętym czujnikiem,a czy czujnik halla może być tym problemem,bo cały czas coś wymieniam i kicha,a robione przy pomocy komputera tak zachwalanego.
    Tak, czujnik może być problemem. Uwalony czujnik poda zły sygnał (np. o przestawieniu rozrządu czego w rzeczywistości nie ma)na ECU przez co ECU spowodować że pompa nie poda paliwa

  8. #28
    volt 25
    Gość

    Domyślnie

    Aha to może ten w końcu czujnik,co do bezpieczników i przekaźników nie wiem czy sprawdzał,lecz czy one moły wpłynąć na to by z sekundy na sekundę zrobił a kuku i nie odpalił za skarby.

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar bsq
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ~156sw~ 1,9jtd 2003r
    Postów
    345

    Domyślnie

    uwalony czujnik moze spowodowac zgasniecie podczas jazdy.

    nie wiem czemu kazdy sie czepia pompy paliwa skoro blad Ci pokazuje jasno czujnik faz rozrzadu. Tym bardziej ze juz to sprawdziles i paliwo tryska. Nie martw sie tylko ze spokojem poczekaj do jutra.

  10. #30
    volt 25
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie zawiozłem czujnik jak to on to super ,jak nie to kaplica.nikt nie potrafi nic mi pomóc w żadnym warsztacie tylko słyszę,że teraz samochody naprawić to połowa sukcesu z kompem a reszta to fart jak u lekarza z diagnozą.

Podobne wątki

  1. 2.4JTD 136KM czy 140KM ?
    Utworzone przez KamilloV8 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-08-2011, 22:31
  2. Alfa 156 2.4JTD 136KM - ile wchodzi oleju do wspomagania ?
    Utworzone przez kolos22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-05-2011, 09:00
  3. 156 2,4jtd 136km nie odpala
    Utworzone przez 1etnies1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-04-2011, 22:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory