Strona 5 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 111

Temat: 3.0 v6 za 164

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    W Golfie 2 G60 bylo FWD, w syncro tylko Rallye z G60.....

    J.
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  2. #42
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    ? Bywały i znacznie mocniejsze FWD, a więc ta Ibiza to jeszcze nie rekord świata.


    Myślę, że kompletny, porządnie zrobiony remont silnika TS, bez ulepszania go musi pochłonąć ok 5 tys zł. Same uszczelki, uszczelniacze, nakrętki i tego typu popierdółki mogą pociągnąć i do 1 tys zł.
    Panewki główne i korbowodowe - ponad 300 zł
    pierścienie tłokowe - 400 zł
    uszczelniacze, prowadnice zaworowe, zawory - ciężko powiedzieć, ale też raczej 1 tys zł pęknie
    szlif głowicy - liczcie sami, ale dobre 500 zł pójdzie
    szlif wału - jeśli konieczny - ok 100 zł za każdą szlifowaną powierzchnię
    robota mechaników - pewnie z conajmniej 2000 zł by chcieli dostać, prawda?

    A więc tanio nie jest, ale to się tyczy remontów wszelkich silników, dlatego teraz w Polsce coraz rzadziej się to robi. Raczej wymiana silnika na inny, albo samochodu, to wchodzi w rachubę - naprawa główna silnika to już rzadkość.

  3. #43
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał Yacek Zobacz post
    W Golfie 2 G60 bylo FWD, w syncro tylko Rallye z G60.....
    Możliwe.Kiedyś interesowałem się tą marką dopóki nie dopadł mnie wirus Alfa więc nie będę się spierał
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał maicher Zobacz post
    szlif głowicy - liczcie sami, ale dobre 500 zł pójdzie
    Jesli chodzi Ci o planowanie to hmmm nie wiem skad takie ceny ale ja za duza glowice nie place wiecej jak 80zl ;]
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #45
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał maicher Zobacz post
    szlif wału - jeśli konieczny - ok 100 zł za każdą szlifowaną powierzchnię
    .
    to też dziwne, cały ten kosztorys jest chyba trochę przesadzony

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    maicher, ceny są sporo niższe, mnie zrobienie głowicy na cacy w porządnym (czyt. drogim) zakładzie kosztowało 350,- chyba, do tego trzeba doliczyć regulację luzów którą zrobię sam i resztę gratów. Podsumowując sama głowica kosztowała mnie 500-600,- ale oprócz wałków wszystko jak nowe.
    Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 15-12-2011 o 19:39

  7. #47
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Widzę temat się rozkręca

    Chyba jednak najlepszym rozwiązaniem będzie poszukanie takiej samej (i najlepiej pod kolor ) i mieć jedną na części (bo w sumie heble i zawiasy świeżo zrobione - może z 1000km przed padaczką) . Tyle tylko że jak w drugiej padnie motor to...

    Myślałem też o kupnie czegoś po numerze z paskiem rozrządu żeby przerzucić głowicę z mojej. Co o tym muślicie? Głowica podpasuje pod 2.0?

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    To bierz jakieś 8V na części, silnik Ci wtedy nie padnie.

  9. #49
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Prawdę mówiąc myślałem żeby zrobić odwrotnie żeby łyknąć coś ładnego a moją mieć na części bo nie bardzo czce mi się coś w "zimie" dłubać. Były 8V po FL? Na czym dokładnie polegał FL (błotniki, silniki...)

    Myślicie że moja głowica podpasowałaby do jakiejś biednej 166?

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Planowanie tańsze niż 500 zł to wiadomo
    No to policzmy tak:
    planowanie, szlifowanie gniazd zaworowych i zaworów, wymiana prowadnic i zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworowych, ustawienie luzów zaworowych - to sama robota dla szlifierni - jeśli ktoś trafia taniej niż 500 zł to jest dobra cena.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory