Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: preadwywanie turb

  1. #1
    DZG
    Gość

    Domyślnie przeładowywanie turbo

    panowie m problem z kochanką ;D ostatnio jak logowałem to zauważyłem ze turbo przeładowuje do 2tys obrotów tak o 0,2 -0,3 bara . powyżej 2tys jest ok zgrywa się prawie idealnie Pytanie kierownice w turbo się zapiekły czy coś innego ?
    Ostatnio edytowane przez DZG ; 13-12-2011 o 08:03

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Pompuje więcej niż 1,5 bar?
    Masz check engine?

  3. #3
    DZG
    Gość

    Domyślnie

    zero błędów, nie wiem czy możne być przyczyna bo chyba przepływa pada.

    koło 2000 ma 1,8 zaczyna od 1,3 całyt czas jest do 2000 różnica pomiędzy zadana a mierzoną o,3 bara od 2000 jest ok

  4. #4
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    morze traci poprzez egr, wyczysc zawór egr i elektromagnes.

  5. #5
    DZG
    Gość

    Domyślnie

    tylko mierzna jest większa właśnie , egr zaślpiony

    Oczekiwane ciśnienie doładowania Zmierzone ciśnienie doładowania
    mBar mBar
    1043 1301
    1010 1205
    1089 1198
    1543 1443
    1813 1820
    2200 2287
    2209 2255
    2223 2255
    2265 2262
    2305 2323
    2319 2329
    2324 2329
    1227 1347
    1196 1298
    1171 1279
    1149 1314
    1468 1666
    1745 1888

    jutro zrobię pełne logi wszystkiego wtedy może coś bedzie jaśniej

  6. #6
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    to tylko 100-150mBar'ów, wiec trudno bedzie znalezc przyczyne, sprawdz weze czy sie nie poca lub nie popekane sz, i czy nie widac na intercolerze śladów nieszczelnosci.

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    PRzecież tu ciężko się dopatrzyć jakichś nieprawidłowości. Rozumiem, jakbyś miał odchylenia po 300 i więcej mbar, a nie takie "błędy pomiaru"
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  8. #8
    DZG
    Gość

    Domyślnie

    zrobiłem dziś logi możne ktoś zerknie i oceni, faktycznie z turbo jestem chyba przeczulony
    Attached Files Attached Files

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Korekty wtrysków brakuje czwartego cylindra.

    Ciśnienie doładowania ok
    Ciśnienie paliwa na listwie ok
    Przepływka kulawa

  10. #10
    DZG
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Korekty wtrysków brakuje czwartego cylindra.

    Ciśnienie doładowania ok
    Ciśnienie paliwa na listwie ok
    Przepływka kulawa
    korekty wtrysków są wszystkie tylko tzreba kolumny rozsunąć bo tak kulawo są rozmieszczone.

    Co do przepławki mam zaślepiony EGR nie ma to wpływu ?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory