Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Ostrzegam przed kupne czy przyjazdem po ar 166 3.0v6 sławków "pasja"

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie Ostrzegam przed kupne czy przyjazdem po ar 166 3.0v6 sławków "pasja"

    JAK W TEMACIE OGLĄDAŁEM DZISIAJ AUTO...
    na allegro prezentuje się całkiem ładnie i w sumie na żywo nie było by się do czego doczepić..

    auto po malej kraksie z tyłu komis ma fotki jak wyglądało owe uszkodzenie przez naprawą..

    lecz niestety nie do wszystkich uszczerbków przyznaje się komis
    auto ewidentnie bite tez z przodu lewy błotnik ma delikatnie inny odcień ślepy by zauważył komis twierdzi ze coś zmyślam..
    na prawym błotniku malutki burchel i pierwsze oznaki rdzy..
    światła przednie inne

    środek naprawdę zadbany nie powycierany lecz wydaje mi się ze kierownica i lewarek zmiany biegów nie wyciera sie znacznie przy 160.000..


    co najważniejsze auto jeszcze jeździ nawet powiedział bym ze bardzo dobrze... ale jeszcze po przejażdżce około 20 km
    na bagnecie pojawiły się malusie lecz zauważalne opiłki metalu.. silnik długo już nie pochodzi...

    cana jak za tyle wad kosmiczna....




    http://otomoto.pl/alfa-romeo-166-154...C20815969.html

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    cena troche kosmiczna jak za te błotniki w roznym kolorze, przeciez najpierw trzeba cos z tym zrobic zeby nie szpeciło auta

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aroniaa Zobacz post

    środek naprawdę zadbany nie powycierany lecz wydaje mi się ze kierownica i lewarek zmiany biegów nie wyciera sie znacznie przy 160.000..
    Powiem ci ze nie do konca... Moja byla 166 zostala sprowadzona z niemiec z przebiegiem 130 tys i zarowno kierownica jak i lewarek wygladaly jak nowe... Po 25 tys kierownica byla dalej jak nowa a lewarek w jednym miejscu zdarty do drewna. Tak ze wszystko zalezy jaka kto ma skore na rekach, jesli miekka to wszystko okej natomiast jesli ktos ma twarda skore to mozna taki lewarek blyskawicznie zmasakrowac.

    Poza tym oile sie nie myle samochod byl juz omaiwany w odpowiednim dziale ... Na pierwszy rzut oka zawieszenie z tylu do remontu, no i pochodzenie szwajcarskie o czym mowilem juz pare razy... Nikt nie sprowadza samochodu ze szwajcarii w jednym kawalku bo to sie nie kalkuluje.
    Ostatnio edytowane przez abezus ; 14-12-2011 o 21:51

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    tak tak zawieszenie z tyłu było słyszalne.... ale opiłki metalu.. w oleju aj aj aj...
    jeżeli jest to prawda ze auto ma przejechane 160.000 to szkoda silnika..
    widać ze mocno katowany skoro przy tak niewielkim przebiegu jak na 3.0v6 zaczyna sie zacierać....

  5. #5
    Zeus
    Gość

    Domyślnie

    Trudno orzec, czy katowany - równie dobrze mogło zabraknąć oleju (pewnie nie tylko w silniku ale i w głowie właściciela) lub pompa już słabo robi.... Samo katowanie musiało by mieć wymiar hardcorowy żeby doprowadzić do opiłków.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    to sie zgadza ale jak auto ma przejechane niby 160.000 i juz opiłki

  7. #7
    Zeus
    Gość

    Domyślnie

    to i tak dużo.... jak pompa siada to wystarczy 2-3km i jest po zawodach.

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    to tez fakt mimo wszystko dziwie się że alfa nie ma wskaźnika ciśnienia oleju.. bardzo przydatny zegarek..v
    który uratował by nie jeden silnik..

  9. #9
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    Poza tym oile sie nie myle samochod byl juz omaiwany w odpowiednim dziale ... Na pierwszy rzut oka zawieszenie z tylu do remontu, no i pochodzenie szwajcarskie o czym mowilem juz pare razy... Nikt nie sprowadza samochodu ze szwajcarii w jednym kawalku bo to sie nie kalkuluje.[/QUOTE]


    Kolego gdzie znajdę ten temat, w którym omawia się auta z ogłoszeń?

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 166, 2004r. 2.4 JTDm 175KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Pasja Sławków to ogólny zbiór szrotów z całej Polski. Mieszkam już tutaj trochę i szczerze mówiąc nie wiem czy było tam auto które bym komuś polecił. No chyba że wrogowi, no to każde :p.

    Do tego odpuść belle z komisu - kupuj od osób prywatnych.

Podobne wątki

  1. Tylny "chlapacz", osłona przed kołem - jak odkręcić?
    Utworzone przez LukaSS w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-09-2013, 09:56
  2. Seria numizmatów "Alfa Romeo - sportowa pasja"
    Utworzone przez madx w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 19:24
  3. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 10-08-2006, 00:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory