Na szczescie nie mialem okazji sprawdzic, ktore, jakie i skad wyskakuja, ale jakies poduchy w tylnych slupkach siedza. Chyba, ze w fabryce dla zabawy powklejali owalne zaslepki z napisem SRS air bag![]()
Na szczescie nie mialem okazji sprawdzic, ktore, jakie i skad wyskakuja, ale jakies poduchy w tylnych slupkach siedza. Chyba, ze w fabryce dla zabawy powklejali owalne zaslepki z napisem SRS air bag![]()
145 1,8 TS 144KM - nero - 1998
Giulietta Veloce 2,0JTDm 170KM - etna nero - 2012
"Jak wszyscy wiemy moderator zawsze punkt znajdzie, więc lepiej nie fikać. I tyle w temacie." - Wrażliwy Administrator.
no napisy sa, z przodu i z tylu, ale to caly czas jest jedna kurtyna.
nawet jak diagnozujesz, to masz bledy dotyczace kurtyny kierowcy i pasazera, bez podzialu na przod i tyl.
to, ze jest 10 czy 12 napisow "air bag" nie oznacza, ze tyle poduch faktycznie siedzi w aucie.
Dziękuję raz jeszcze za wszystkie dotychczasowe rady. Płock odpuściłem, ale moje poszukiwania cały czas trwają. Myślę ostatnio o poniższym egzemplarzu. Nie jest on tani, cena z góry widełek, mam nadzieję, że przebieg prawdziwy i że będzie jeździć. Co sądzicie?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&id=153531057
ładna sztuka... pamiętaj tylko ze u nich styczen 2004 to u nas rok produkcji 2003![]()
GDYBY BÓG NIE WYMYŚLIŁ ALFY ROMEO CHODZIŁBYM PIESZO !!!
Słuszna uwaga. Zacząłem również patrzeć na końcówkę 2003 i znalazłem coś takiego:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&id=155013410
Zadzwoniłem do człowieka, powiedział, że auto od 3 miesięcy w Polsce i że "szumi rolka w rozrządzie". Zakładam, że w razie kupna pojechałbym prosto do warsztatu wymienić cały rozrząd, traktując ten pojazd jako bazę do dalszych inwestycji (mam nadzieję, że w rozsądnych granicach).
Czy ktoś oglądał już może ten samochód lub miałby czas pomóc w przyszłym tygodniu w oglądaniu?
Pozdrawiam przedświątecznie.
Zobacz najpierw, ile kosztują bolidy (i nie tylko) w DK, a potem zapytaj tego człowieka, czy dopłaca do interesu.
Po sprowadzeniu, z jego zarobkiem, samochód z 2003 roku, z przebiegiem 130 tys. kosztuje połowę tego, co większość pojazdów wystawionych przy duńskich salonach.
Toż to damping!
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
No właśnie. Też się nad tym zastanawiam, jak ci handlarze to robią, porównując ogłoszenia dotyczące tych samych roczników np. w DE i u nas. Myślałem o tym w ten sposób, że kupię taki dziwny egzemplarz za 10 kzł, wymienię rozrząd, zawieszenie i co będzie trzeba za drugie 10 i będę przynajmniej wiedział co jest w środku. Można też kupić coś takiego jak ten z Berlina powyżej za 27 kzł, ale dokładanie pieniędzy do niego, gdyby była taka potrzeba, to już nie interes.