Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Temat: Brera 3,2 JTS Q4

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar parano
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    wawa
    Auto
    Brera 3,2 JTS Sky view 2006
    Postów
    54

    Domyślnie

    Panowie,
    dzięki bardzo za pomoc. Przez dlugi czas bylem nieaktywny, sporo pracy i w sprawie Brery nic się nie działo poza ciągłym sprawdzaniem ogłoszeń.
    Ale finalnie jutro bądź w poniedziałek jadę obejrzeć 2 auta.
    Jedna to czarna Brera 3,2 której linka już kiedyś zamieszczałem, druga to 2,4 JTD. Niestety podaż benzyn jest bardzo mała, a przy obecnym kursie EUR wycieczka za granicę jest nieopłacalna.
    Czy ktoś z was ewentualnie może się podzielić doświadczeniami związanymi z dieslem w tym modelu, chodzi konkretnie o 200KM, czytalem kilka postów o problemach z głowicą egr itd itp.
    Oczywiście wolałbym V6, bo ten diesel jakos nie pasuje do Brery, ale cóż... nie ma z czego wybrac a jak mam wydac kasę wolę nie kupować trupa.
    Pozdr

    ---------- Post added at 11:04 ---------- Previous post was at 10:58 ----------

    Cytat Napisał Mor_pl Zobacz post
    Możesz sprawdzić u dystrybutora. Też się o to pytałem przy zakupie - brałem nówki na firmę. Nie ma lewych/prawych, choć bieżnik jest jak widać. Na oponie tylko oznaczenie wewnetrznej i zewnętrznej strony. To nie pirelli asimetrico

    ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:45 ----------

    To auto trochę stoi. W sumie najpierw się napaliłem, bo miało wypas taki, jak chciałem. Ale potem zacząłem zwracać uwagę na silnik 210KM i dlatego skończyło się na pobieżnych oględzinach. Auto stało po różnych komisach, w różnej cenie, m.in. W adf we wrocku. Z moich oględzin niewiele wywnioskujesz, bo już go wtedy nie brałem pod uwagę jako zakup, tylko aby się do brery "przypasować" i poszukać wersji 210 KM na czerwonej skórze.
    Mor_pl jak sprawuje się Twój dieselek?
    Znalazłem coś podobnego, poniżej link
    może ktoś z was koledzy miał szansę obejrzeć to auto live?

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-brera-k...C22033060.html

    Wydaje sie być całkiem rozsądna, tylko cały czas zastanawiam się nad silnikiem, gdyby to by było 3,2...
    Ostatnio edytowane przez parano ; 15-12-2011 o 11:17

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Witaj,
    dieselek 210 sprawuje sie calkiem calkiem i moze byc ciekawa alternatywa dla wersji V6: dobry potencjal tuningowy (chipujac mozesz miec rakiete 243 konie/510NM), 20V b ladnie i kulturalnie brzmi jak na diesla (wiele osob jest zdziwionych ze to diesel), rowno ciagnie od dolu, turbo dziura w zasadzie jest niezauwazalna oraz zdecydowanie mniej pali niz V6, czytaj jest tansze w eskploatacji. Jezdzilem tez wersja 1.8 Tbi i nie widze roznicy w stosunku do diesla 210.

    Chociaz znalezc 210 w Brerze moze byc podobnie ciezko o ile nie ciezej jak dobre V6.
    Kolega Mor tez jak widac zastanawiał sie nad V6 ale majac realne spalanie w granicach 19, rzeczywistośc szybko rewiduje plany zakupowe, a radosc z jazdy jest tez wysoka
    Majac diesla 210 nie powiniens tez miec zdanych kompleksow ze to nie jest v6 bo niektore V6 konkurencji wymiekaja przy tym dieslu - konkretnie np Lexus IS 250 V6 207km

    Co do wersji 200 konnej to jest bardziej powszechna (latwiej bedzie ja znalezc) ma troche slabsze bebechy tj inna turbina, pompa paliwa i wtryskiwacze, silnik ten sam; w efekcie turbina zbiera sie od 2 tys obrotow nie od 1,5 jak w wersji 210, dodatkowo masz troche mniejszy potencjal tuningowy ale 230 koni ktore wyciagniesz z wersji 200 to naprawde przyzwoity wynik, jesli w ogole bedziesz chcial podkrecac choc przy 200 koniach raczej zalecane.
    Reasumujac jesli diesel to w 1wszej kolejnosci szukaj wersji 210, chociaz dobra 200 tez nie bedzie zla.

    Sprzedający z ogłoszenia o ktore pytasz pisze, "tuning" więc pewnie jest już zchipowana - dobrze dostac wykres i spytac gdzie była robiona, żeby wiedziec że u renomowanego tunera - wtedy kwestie podrecania masz z głowy.
    Wtedy tylko info kiedy chipowana, ile przejechane, sprawdzic dokladnie itp.
    Jak chcesz dokladniej pogadac jak sie sprawuje 210 to daj znak na priv.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 15-12-2011 o 12:08

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar parano
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    wawa
    Auto
    Brera 3,2 JTS Sky view 2006
    Postów
    54

    Domyślnie

    Dzieki bardzo za opinię z pierwszej ręki.
    No właśnie z tego co wiem to aucie z linka, będzie 200KM, pomimo ze z 2007r. Jeżeli chodzi o tuning to jak najbardziej, pewnie od razu z wywaleniem EGRa.
    Chociaz slyszalem ze najpierw warto pojezdzic chwile fabryka, zeby odczuc roznice

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał szewi Zobacz post
    Witaj,
    dieselek 210 sprawuje sie calkiem calkiem i moze byc ciekawa alternatywa dla wersji V6: dobry potencjal tuningowy (chipujac mozesz miec rakiete 243 konie/510NM), 20V b ladnie brzmi jak na diesla (wiele osob jest zdziwionych ze to diesel) oraz zdecydowanie mniej pali niz V6, czytaj jest tansze w eskploatacji. Jezdzilem tez wersja 1.8 Tbi i nie widze roznicy w stosunku do diesla 210.

    Chociaz znalezc 210 w Brerze moze byc podobnie ciezko o ile nie ciezej jak dobre V6.
    Co do wersji 200 konnej to jest bardziej powszechna (latwiej bedzie ja znalezc) ma troche slabsze bebechy tj inna turbina, pompa paliwa i wtryskiwacze, silnik ten sam; w efekcie turbina zbiera sie od 2 tys obrotow nie od 1,5 jak w wersji 210, dodatkowo masz troche mniejszy potencjal tuningowy ale 230 koni ktore wyciagniesz z wersji 200 to naprawde przyzwoity wynik, jesli w ogole bedziesz chcial podkrecac choc przy 200 koniach raczej zalecane.
    Reasumujac jesli diesel to raczje szukaj wersji 210, chociaz dobra 200 tez nie bedzie zla.
    szewi ,nie podawaj gotowych receptur na moc po chiptuningu . Każdy tuner podaje inne przyrosty mocy i momentu . Do tego dochodzi to ,że tak naprawdę ciężko jest znależć 2 identyczne silniki i każdy z nich może osiągnąć różne wyniki po chiptuningu .
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Rafter zgoda ze rozne, ale przewaznie jednak zblizone wyniki, zakladajac ze zrobione na sprawnych wyjsciowo jednostkach
    spoko, nie bede sie wiecej wypowiadac odnosnie chiptuningu bo sam nie mam i jest naprawde dobrze seryjnie.

    To co napisalem odnosnie chipa wynika z obserwacja watkow na forum i sledzenia doswiadczen osob robiacych u siebie.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 15-12-2011 o 12:36

  7. #37
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar jar.w
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW Q4 | 3.2 JTS 260KM | 2006
    Postów
    203

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    szewi ,nie podawaj gotowych receptur na moc po chiptuningu . Każdy tuner podaje inne przyrosty mocy i momentu . Do tego dochodzi to ,że tak naprawdę ciężko jest znależć 2 identyczne silniki i każdy z nich może osiągnąć różne wyniki po chiptuningu .
    Wyniki wynikami, ale w niektórych tematach pojawia się kwestia pękających głowic, co miałoby mieć związek z większym obciążeniem po modzie..
    AR 159 Sportwagon Q4 | 3.2 JTS 260KM | 2006r. - Bestia
    Była:
    AR 156 Sportwagon FL | 1.9 JTDm 140KM | 2003r. - Bella

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał jar.w Zobacz post
    Wyniki wynikami, ale w niektórych tematach pojawia się kwestia pękających głowic, co miałoby mieć związek z większym obciążeniem po modzie..
    No właśnie , w moich 2 chipowanych autach poleciały kolektory ssące ,przypadek ?? wada fabryczna ?? czy efekt uboczny chiptuningu ??
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar parano
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    wawa
    Auto
    Brera 3,2 JTS Sky view 2006
    Postów
    54

    Domyślnie

    Witam,

    dzieki wszystkim za pomoc i opinie,
    finalnie pojawia sie nowa Brera 3.2 jts na forum.
    Pozdrawiam

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Tak bez fotki?

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

Podobne wątki

  1. [Brera] Alfa Brera z Krakowa
    Utworzone przez wandal007 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2015, 07:29
  2. [Brera]Alfa Romeo Brera 2.2JTS warto kupić?
    Utworzone przez leon w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-02-2014, 14:09
  3. [Brera] Alfa Brera 2.0 JTDm w Opolu
    Utworzone przez mateoski w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-09-2013, 16:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory