Jak już to ja bym do kjsów łyknął 145 z zajechanym TSem i wsadził tam 8V. Z niektórymi częściami do 33 może już nie być tak łatwo a do 145 wszystko bez problemu od ręki a z 8V pod maską nie martwisz się o silnik.
Jak już to ja bym do kjsów łyknął 145 z zajechanym TSem i wsadził tam 8V. Z niektórymi częściami do 33 może już nie być tak łatwo a do 145 wszystko bez problemu od ręki a z 8V pod maską nie martwisz się o silnik.
jak juz to wpakowac fiatowskie lub lanciowe 2.0 8 luv 16 VT w serii pseudo szpera (visco) spora moc, moment dostepny bardzo nisko dlugie biegi(sprawdza sie w kajtkach niektore proby na 1 biegu
) silnik bardzo trwaly jest nawet taka juz tylko nie wiem czy wlasciciel jest na tym forum czy tylko siedzi na lanciapolska.org
Mam dwa auta z przełożonymi silnikami i wiem ile jest z tym zabawy i problemów, więc tutaj tego nawet nie rozważam.
Jaka jest różnica w masach między 33 145 a 156? Ile może ważyć całkowicie wybebeszona 156?
Czy można ten silnik 1,7 trochę dłubnąć? czy nie ma takiej potrzeby?
Do kielc nie mam dalekomożna by w sumie głownie po torach latać i czasem jakiegoś kjsa.
I jeszcze jednonie chce wygrywać, wystarczy mi zeby za bardzo z tyłu nie zostawać
chodzi o rozwijanie umiejętności i zabawę.
Ostatnio edytowane przez Kacper_agh ; 22-12-2011 o 21:12
Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96
Z tego co pamietam to wybebeszona 156 CUP 2.0TS z klatką bezpieczeństwa wazy ca. 1100 kg
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Kacper, weź pod uwagę że przekładka 8V do 145 to w zasadzie P&P, żadnego spawania a jedynie przełożenie gratów więc ja bym najmocniej obstawał przy tej opcji.
Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96
O to to.Z Alf bym brał 33
145 waży około 1200 kg, 156 waży około 1300 kg, a 33 waży 900 kg. Nie przebijesz jej. A z wagi zdejmiesz ładnych parę kg i będzie pięknie, bo mówimy przecież o próbach zręcznościowych.
Do tego, tak jak wspomniałem, sztywne nadwozie (przegroda w silniku, popatrz na zdjęcia). Boxery są bardzo dynamiczne, dobrze wchodzą na obroty i mają przyzwoitą moc, baza jest tania. Opcja warta przemyślenia.
Swoją drogą 8V bez wariata (jeśli się nie mylę) i na łańcuchu, dużo trwalszy silnik.
Sam bym chętnie taki projekt ruszył i na pewno w przyszłości to zrobię. Szkoda że Kraków nie jest trochę bliżej Wroca, moglibyśmy się razem tego podjąć.Ale deklaruję się na przyszłość. 33, wybebeszona, boxer, z dobrym zawieszeniem i hamulcami. Miód.
Ostatnio edytowane przez AlfaWhiz ; 23-12-2011 o 08:10
Kolego, Wrocław to nie koniec swiata przecież. Jakby ktos coś zaczął zawsze można podjechać pooglądać. W sumie pomału się przekonuje do 33, bo nawet wygląda dość oryginalnie. Ale trzeba wymierzyć z czasem i możliwościami, żeby nie kupić auta, które bedzie tylko stało.
Jakie silniki są warte przemyślenia w 33? tylko bokser 1,7? Można go zamienić na coś mocniejszego? np 1,7 16V z 145? Nie wiesz kolego czy da rade kupić zawieszenie np do taiego auta? czy trzeba dopasowywać od czegoś?
Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96
Szczerze zacząłbym od 1.7 i bym go nie ruszał. Są projekty powiększania go do 2.0, wtedy robi się z takiego auta potwór. Ale to zostawiłbym na dalszą przyszłość.
Na początek zawieszenie, wydech i hamulce.
Zawieszenie nie jest aż tak oczywiste, wiem, że amortyzatory są dostępne od Koni razem ze sprężynami H&R, obniżają 35 mm. Ale przy przeróbce do KJS zastanowiłbym się nad wymianą góry kielichów i wpasowaniem kompletu np. od OMP. Nie badałem dokładnie tematu, trzeba się rozejrzeć.
Tak na zachętę pozwolę sobie zaprezentować coś ze swoich ulubionych filmów: http://www.youtube.com/watch?v=8Ja40u0z2c0
Serce się cieszy jak patrzysz jak wszystkich łyka...Szczególnie po incydencie 0:53, świetne prowadzenie, zobacz co robi ze 156-kami... Dlatego właśnie 33.
![]()
Ostatnio edytowane przez AlfaWhiz ; 24-12-2011 o 21:27
Filmik superGdzie by można taką dobrą 33 znaleść? w polsce jest szansa czy lepiej za granica? troche czasu w świeta jest to popatrze po necie co by można kupić do 33. Pozdrawiam i wesołych życze
![]()
Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96