Witam, wie ktoś może dlaczego po wymianie kompletnego rozrzadu wraz z pompą wody teraz piszczy rozrząd, zakupiony były paski DAYCO , Rolki INA i pompa woby Ruville, po około 20 minutach pracy silnika piszczenie jest prawie niesłyszalne, pozdrawiam.
Witam, wie ktoś może dlaczego po wymianie kompletnego rozrzadu wraz z pompą wody teraz piszczy rozrząd, zakupiony były paski DAYCO , Rolki INA i pompa woby Ruville, po około 20 minutach pracy silnika piszczenie jest prawie niesłyszalne, pozdrawiam.
Szczerze mówiąc przy prawidłowym montazu nie ma prawa nic piszczeć.
Jesteś pewien , ze to rozrząd ? Proponuję uruchomić silnik na zdjętym pasku klinowym - wtedy będziesz pewien , ze problem tkwi w rozrządzie.
Zrób jak mówi kolega wyżej.
W 90% przypadków piski powoduje osprzęt dodatkowy.
Paski , rolki , alternator , sprężarka klimy , pompa wspomagania.
Moja Bella
doladnie bo piszczenie to slizganie sie paska a jak rozrzad sie slizgnie to wiemy czym to grozi![]()
Mialem tak samo w fordzie 1.8d. Po wymianie rozrzadu gdy silnik byl zimny piszczalo,gdy silnik zlapal temperature piszczenie ustawalo.Okazalo sie ze majster naciagnol za mocno pasek i twierdzil ze pasek musi sie ulozyc
Ostatnio edytowane przez keyhi ; 22-12-2011 o 21:38
jutro jadę na sprawdzenie co piszczy, prawdopodobnie to rolka alternatora, podobno pasek alternatora trzeba ściągać do wymiany rozrządu, jest tak?
dokładnie aby wymienić rozrząd trzeba ściągać pasek alternatora. Najlepiej odpalić auto bez paska alternatora. jak dalej piszczy to tak jak pisał keyhi pasek rozrządu jest za mocno naciągnięty