Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Klucz do śrub zabezpieczających felgi

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    No byłoby super.
    Coraz gorzej się jeździ na letnich
    Omen dzisiaj wieczorem będę do Ciebie dzwonić, ino robota skończe.

  2. #12
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    wpisz w you tube whell lock

    http://www.youtube.com/watch?v=mJUUyjJqk5A

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    ten filmik to ściema, ktoś pod nim nawet zauważył, że nagle ma brudne rękawiczki, a miał czyste, nowe na początku filmu

    po prostu walisz młotem w śrubę (jeśli nie wystaje, to przez jakiś pobijak) i 'wbijając' ją w obręcz wgniatasz gniazdo stożkowe w obręczy i robi się niewielki luz, śrubę możesz odkręcić kleszczami albo nawet palcami

    verdebiancorosso

  4. #14
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    chodzilo o to ze sposobów jest wiele, najwazniejsze jest zainspirowac autora tematu do szukania.


    pzd.

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    na pewno, można dobrać taki klucz nasadowy i go nabić

    ciekawe czy odkręcił

    verdebiancorosso

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    o 17:30 jeszcze był w Bytomiu na letnich i próbowaliśmy z 2 naszymi kluczami niestety nie pasowały.
    Jutro będzie próbował nabijać nasadkę i odkręcać z tego co wiem.
    Pozdro

  7. #17
    jkm
    Gość

    Domyślnie

    Hmm a jakie masz felgi? Chodzi mi o to ze jeśli masz stalówki to zawsze można dospawać kawałek śruby i później odkręcić (na alumach nie robiłbym tego - zniszczysz lakier). Z tzw "złodziejem" możesz mieć więcej problemów niż się wydaje... Jeśli to aluma to zostaje rozbić śrubę i powinna się sama poddać. Jeszcze jeden sposób, ale tego nie polecam za bardzo... Można rozwiercić śrubę i tez generalnie powinna się sama poddać (nie ryzykowałbym ponieważ krzywo się wwiercisz i możesz zniszczyć gwint i żeby rozwiercić śrubę to trzeba mieć dość dobre wiertła). A z samym dopasowaniem nasadki może być problem....

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Wczoraj z Omenem próbowaliśmy dopasować dwie nasadki. Niestety żadna nie pasowała. Mam kilka koncepcji na wykręcenie tych śrub.

    1. Wbijać klucz nasadowy na śrubę. Śruba w pewnym momencie powinna się poddać.
    2. Do śruby przypasować metalową tuleje i ją przyspawać.
    3. Wykręcić jedną śrube i poprosić kogoś żeby mi taki klucz zrobił

    Jak to mówią: "Masz głowie i ch** to kombinuj"

    Także pomysły są jedynie gorzej z czasem na wykonanie tego. Dzisiaj od rana miałem troche rzeczy do załatwienia i do garażu nie dojechałem.
    Po świetach ten temat ograne.

    Jeśli chodzi o felgi to są to alumy które mam w avatarze przez co śruba jest wpuszczona.

    Dziękuje wszystkim za zainteresowanie.

  9. #19
    jkm
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wiedzmaak Zobacz post
    1. Wbijać klucz nasadowy na śrubę. Śruba w pewnym momencie powinna się poddać.
    2. Do śruby przypasować metalową tuleje i ją przyspawać.
    Opcje nr 2 radziłbym jednak ominąć... Jak już to w konieczności Pomyśl nad tym rozwierceniem. W środku klucza zabezpieczającego powinno być takie wgłębienie, w którym można ładnie powiercić. Zaczynaj od małego wiertła do większego. Tylko pamiętaj prostopadle do piasty/felgi.

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał jkm Zobacz post
    Opcje nr 2 radziłbym jednak ominąć
    Zmyślny spawacz powinien zrobić to tak żeby nie uszkodzić felgi.
    Jeżeli cała śruba schowa się w tulejce nie powinno się nic zlego wydarzyć.

    Cytat Napisał jkm Zobacz post
    Pomyśl nad tym rozwierceniem
    Nad tą opcja też się zastanawiałem

Podobne wątki

  1. Klucz do śrub głowicy Twin Spark
    Utworzone przez jurek_lub w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:41
  2. gniazda śrub i brzeg otworu centralnego felgi po malowaniu - zdzierać farbę ?
    Utworzone przez Andrzejsr w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-03-2015, 12:29
  3. Alfa Romeo 147 Felgi 16" 5x98 dlugość śrub/szpilek
    Utworzone przez xaxvix w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-04-2014, 09:37
  4. Felgi i rozstaw śrub
    Utworzone przez rowters w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-03-2012, 22:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory