...jak w temacie, a problem jest taki że raz chodzi lekko a od czasu do czasu zdecydowanie ciężej, czego moge się spodziewać???
...jak w temacie, a problem jest taki że raz chodzi lekko a od czasu do czasu zdecydowanie ciężej, czego moge się spodziewać???
Rozbierz cały mechanizm pedałów i nasmaruj każdy element z kolejna.
Jak to nie pomoże to wymień płyn i odpowietrz, powinno dać jakiś efekt.
hmm...czyli grubsza robota...
a spodziewales sie przycisku "przywroc ustawienie fabryczne" ?![]()
Nie, takiego przycisku sie nie spodziewałem natomiast spodziewałem się bardziej konkretnej odpowiedzi, żeby wpaść na to że trzeba "przesmarować" to nie muszę wchodzić na forumale i tak dziękuję za odpowiedź.
---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:06 ----------
Chodzilo mi bardziej o odpwiedź w stylu:
"słuchaj miałem cos takiego, zajrzyj w to miejsce bo jest duże prawdopodobieństwo że to jest to samo ustrojstwo"
Jak masz przebieg około 180 tys. to możesz się już spodziewać, że pada docisk sprzęgła.
Dopiero 150 tyś. , wolałbym niea jeśli docisk to sam czy razem ze sprzęgłem? i ewentualnie przybliżony koszt?
Ze sprzęgłem.
„Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”
Blaise Cendrars
Zrób najpierw czynności które Ci poradziłem w 1 poście.
Rozbierz mechanizm pedału sprzęgła na części pierwsze i przesmaruj.
Sprawdź stan płynu dolej i odpowietrz.
Mam podobny przebieg 160tys.km. i w moim przypadku pomogło.
Sprawdź również pompkę sprzęgła pod nogami czy się nie poci.
Po co od razu pakować się w koszta.
Lecz Ty masz jtd a w dieslach z reguły sprzęgło chodzi ciężej od benzyny.