Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 56

Temat: co będzie do naprawy...?

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja mialem 144 tys jak wymienialem rozrzad i Tomek i tak mi mowil ze jeszcze z 20 tys bym na nim pojezdzil(zalozyl mi tylko nowy pasek jak regenerowal kolektor).Dla spokoju wymienilem caly rozrzad.

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gary Zobacz post
    dodalbym do tego jeszcze:
    5 - przednie gorne wahacze - okolo 1 200 PLN (części + wymiana)
    Chyba jak założysz takie ze złota. 700 PLN starcza na wahacze i robociznę. No i też trzeba mieć pecha, żeby w aucie importowanym z zachodu mieć te wahacze wybite.

    ---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:06 ----------

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    Cała rodzina 159 to ogólnie bardzo udana i mało awaryjna konstrukcja.
    Jeśli nie kupisz auta zajechanego lub klepanego to unikniesz większych problemów. Jeśli nie kupujesz z pewnego źródła wiadomo, że po zakupie auto powinno przejść dokładny przegląd i zawsze coś tam wyjdzie.
    Warto dla spokoju wymienić komplet filtrów, olej, płyny. Jeśli nie masz pewnej informacji na temat rozrządu też warto wymienić. Z mojego doświadczenia warsztatowego wynika , ze max. bezpieczny przebieg dla JTD MultiJet to 80 000 km.
    Dziwne masz doświadczenia - serio. Mam wgląd w masę informacji serwisowych, dotyczących przeglądów JTDm-ów. Wymiana rozrządu pomiędzy 120 a 150 tysięcy kilometrów to jest zupełnie normalna rzecz. Nie słyszałem jeszcze o pękniętym pasku w tym silniku. Chyba, że ktoś kupił JTDm-a z przebiegiem licznikowym zgoła odmiennym od rzeczywistego i dojeżdżając do 120 tysięcy kilometrów miał realnie 180 tysięcy przebiegu na pasku.
    Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 28-12-2011 o 19:10
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  3. #13
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    ja mialem 144 tys jak wymienialem rozrzad i Tomek i tak mi mowil ze jeszcze z 20 tys bym na nim pojezdzil(zalozyl mi tylko nowy pasek jak regenerowal kolektor).Dla spokoju wymienilem caly rozrzad.
    nie wieże w to co czytamsam pasek? ciekawe...

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    sam pasek mi zmienil jak regenerowal kolektor...za tydzien wymienilem caly rozrzad z pompa wody.Czytaj uwazniej

  5. #15
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    sam pasek mi zmienil jak regenerowal kolektor...za tydzien wymienilem caly rozrzad z pompa wody.Czytaj uwazniej
    czytałem uważnie i nie pojąłem tylko jednego wymiany samego paska przez warsztat, a to co ty później zrobiłeś to twoja sprawa

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    tak mi Tomek mowil...niech mnie poprawi jak cos zle napisalem.Z tego co mowil przy zrzuconej listwie od kolektora i jego regeneracji nalezy zalozyc nowy pasek rozrzadu

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Słuszna uwaga majster ... Takie są zalecenia w masie materiałów serwisowych dotyczących JTD? Wymiana samego paska ? Gratuluje...

    Moje doświadczenia wynikają z kilku lat prowadzenia specjalistycznego serwisu samochodów włoskich (znanego głównie w środowisku Lancii) i setek tysięcy kilometrów nakręconych wszelkiej maści makaronem. Nie zajmuje się juz serwisem więc moja wiedza podlega "erozii" ale póki co mam jeszcze odrobinę zielonego pojęcia.
    Ostatnio edytowane przez DamianS ; 28-12-2011 o 19:46

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    Koledzy nie straszcie tak mam 143tyś/km realnego przebiegu i właśnie zamierzam zmienić kompletny rozrząd ale dopiero po nowym roku mam nadzieję że do tej pory nic się pozdrowienia........

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    primera p12
    Postów
    52

    Domyślnie

    Dziękuję wszystkim za szybką odpowiedź. W szczególności Tobie Tomku.
    Rozumiem, że kupując od Ciebie autko mogę liczyć na porządny przegląd i "zrobienie" wszystkiego co będzie wymagać uwagi na daną chwilę?

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Przywiozłem auto z Belgii z przebiegiem 142k km z niezmienionym rozrządem. Zrobiłem to na miejscu w ramach pakietu startowego.

Podobne wątki

  1. Instrukcja naprawy
    Utworzone przez Pisek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2015, 22:01
  2. Płyta do naprawy
    Utworzone przez parada w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 23:22
  3. koszt naprawy 147
    Utworzone przez czarek28 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-10-2013, 15:45
  4. [155] Wasze Naprawy
    Utworzone przez Archangel1988 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 19-12-2012, 08:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory