Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 56

Temat: co będzie do naprawy...?

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    No np wymiana samego paska ,o czym inni czytaja i szczeki im opadaja(przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac)

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    to zalezy ile zrobil poprzedin wlaściciel i w jakim stanie jest auto - moze sie okazac ze jak trafisz dobry egzmeplarz do zrobienia nie będzie nic jesli wszystko bylo na bieżaco. Choć nalezy być realistą i raczej nastawiac i dobrze mieć odłozone w skarpecie troche $ na ewnetulane sprawy po zakupie. Generalnie lepiej sie zaskoczyc ze kasy tej nie wydasz w całości, niż być rozczarowanym że trzeba jeszcze coś dołozyc co nie bylo planowane.

    Do listy dopisac regeneracja wtryskiwaczy cena pewnie ok tysiaka

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Pisałem to już w jakimś wątku ,ale powtórzę przy okazji , szef serwisu Alfy Romeo w ASO Carserwis Warszawa na moje pytanie kiedy wymieniać rozrząd w JTDM 16V odpowiedział ,ze bezpiecznie jest to zrobić do 90 000 km przebiegu .
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    I to pokrywa z moją opinią.
    80 000 - chuchanie na zimne
    100 000 - czas najwyższy
    120 000 - wymienić natychmiast
    ponad 120 000 - rosyjska ruletka

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar daro1906
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16 V Distinctive
    Postów
    652

    Domyślnie

    Damian zgadzam się z Tobą całkowicie, lepiej wymienić szybciej niż później. Na pewnych rzeczach NIE wolno oszczędzać. A swoją drogą czytam i w pewne wypowiedzi nie mogę aż uwierzyć. Tak wszyscy wychwalają na forum, jak to nie dbają o swoje śliczne cacka, a tu przeciągają do końca wymianę paska, wiedząc czym to grozi. Dla mnie graniczną cyfrą wymiany rozrządy jest cyfra co 90.000 tyś lub co 5 lat. Tak robiłem, robię i mam nadzieję, że będę nadal robił.

  6. #26
    Użytkownik Świeżak Avatar julowalker
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Auto
    Alfa 159 SW Ti , Stelvio 2.0 Q4, Giulia Ti Q4
    Postów
    222

    Domyślnie

    Ludzie jak widzę opinie typu bo nie wymieniam bo On mi powiedział, że jeszcze 20 tyś km robię to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera...

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gary
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 TI
    Postów
    680

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK
    Chyba jak założysz takie ze złota. 700 PLN starcza na wahacze i robociznę.
    Tomek, szkoda w takim razie, ze z Poznania mam do Ciebie troche daleko ;-)
    Podalem cene za oryginalne wahacze z wymiana w dobrym nieautoryzowanym warsztacie w Poznaniu


    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    Pisałem to już w jakimś wątku ,ale powtórzę przy okazji , szef serwisu Alfy Romeo w ASO Carserwis Warszawa na moje pytanie kiedy wymieniać rozrząd w JTDM 16V odpowiedział ,ze bezpiecznie jest to zrobić do 90 000 km przebiegu .
    to samo uslyszalem w Poznaniu w Pol-carze ale skoro nie było przypadkow zerwanych paskow przy znacznie wyzszych przebiegach i producent podaje 150 tys (polska instrukcja z 2008 roku) to uwazam to za zdecydowana przesade.
    Wyjątkiem jest oczywiście sytuacja, kiedy pasek ma 5 lat, bo wtedy należy go wymienic niezaleznie od przebiegu

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Węgorz
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Skoczów
    Auto
    Ibiza TDI i AR 159 SW 1.9 16V 2007
    Postów
    426

    Domyślnie

    Podepnę się lekko pytaniami - jeśli przed zakupem pojadę do ASO sprawdzić auto,to w jakim zakresie jest ono sprawdzone,czy muszę podpowiadać/prosić o sprawdzenie czegoś i jeśli ogólna ocena jest pozytywna,to czy spokojnie furę kupować?Dzięki za ewentualne odpowiedzi.Pozdrawiam.

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    kolego julowalker nie wymienilem bo mysle ze pijesz do mnie z tymi 20 tys do przejechania??Czytaj moze ze zrozumieniem.Chyba napisalem ze wymienilem po tygodniu calutki rozrzad.Nie wiem umiecie tu czytac czy tylko pisac swoje madrosci.Twoje madrosci sa njwazniejsze jak ciagniesz watek po kilka stron i wychodzi z niego maslo maslane,a tu jak cos napisze to od razu tak zrobilem bo napisalem.Ktorys raz w tym watku pisze to samo bo ktorys juz z rzedu uzytkownik nie potrafi przeczytac ze zrozumieniem tego co napisalem.A i nastepny rozrzad zrobie po ok.70-80 tys albo po 5 latach o ile jeszcze bede mial auto
    Ostatnio edytowane przez Czarny_28 ; 29-12-2011 o 00:24

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gary Zobacz post

    to samo uslyszalem w Poznaniu w Pol-carze ale skoro nie było przypadkow zerwanych paskow przy znacznie wyzszych przebiegach i producent podaje 150 tys (polska instrukcja z 2008 roku) to uwazam to za zdecydowana przesade.
    Wyjątkiem jest oczywiście sytuacja, kiedy pasek ma 5 lat, bo wtedy należy go wymienic niezaleznie od przebiegu
    Widocznie nie przeczytałeś dokładnietego co pisałem - naprawiałem kilka silników JTDM po strzale rozrządu.
    Nie twierdzę , ze jest to nagminne jak w przypadku TS-ów i trzeba siać panikę. Wystarczy mieć świadomość istniejącego problemu i zwyczajnie nie przeginać. Temat wałkowałemw kilku wątkach na forum i nie chce powtarzać w kółko tego samego. Każdy czytający może wyciągnąć własne wnioski.

    ---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

    Cytat Napisał Węgorz Zobacz post
    Podepnę się lekko pytaniami - jeśli przed zakupem pojadę do ASO sprawdzić auto,to w jakim zakresie jest ono sprawdzone,czy muszę podpowiadać/prosić o sprawdzenie czegoś i jeśli ogólna ocena jest pozytywna,to czy spokojnie furę kupować?Dzięki za ewentualne odpowiedzi.Pozdrawiam.
    Jedziesz do ASO - płacisz za wiedzę i doświadczenie- to oni mają wiedzieć co sprawdzić (przynajmniej w teorii). Najlepiej wprost powiedzieć , ze planujesz zakup i oczekujesz pełnej informacji na temat stanu auta, powłoki lakierniczej i wszystkich możliwych informacji z Examinera.

Podobne wątki

  1. Instrukcja naprawy
    Utworzone przez Pisek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-11-2015, 22:01
  2. Płyta do naprawy
    Utworzone przez parada w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 23:22
  3. koszt naprawy 147
    Utworzone przez czarek28 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-10-2013, 15:45
  4. [155] Wasze Naprawy
    Utworzone przez Archangel1988 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 19-12-2012, 08:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory