Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47

Temat: Co wybrać za ~15 tys.

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar Rewil
    Dołączył
    05 2010
    Auto
    BMW 440i M / Alfa 159 / kiedyś 156 SW
    Postów
    192

    Domyślnie

    A według mnie nie stać cię na takie samochody, piszesz tak jakbyś nie miał dochodów. Więc o czym my mówimy? Piszesz tak jakby 15 było wyznacznikiem końca pieniędzy przez kilka lat, zakładam że jesteś studentem, a to 15 ci doinwestowują rodzice + tyle ile uskrobałeś przez wakacje.
    Inteligentna kamera samochodowa, z użyciem sztucznej inteligencji - watchoutai.com


  2. #22
    hjeniu
    Gość

    Domyślnie

    Przy zakupie używanego auta, budowie domu itp. inwestycji obowiązuje teoria 3 kup

    Pieniądze które masz na zakup dzielisz na 3 kupy. Za dwie kupy kupujesz auto 3 kupa idzie na tzw. pakiet startowy. Jeśli sądzisz, że kupisz 10 letni samochód, którym będziesz jeździł bez konieczności zrobienia czegokolwiek przez bliżej nie określony czas to naprawdę.... chyba jest to twój pierwszy wóz

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał hjeniu Zobacz post
    Przy zakupie używanego auta, budowie domu itp. inwestycji obowiązuje teoria 3 kup

    Pieniądze które masz na zakup dzielisz na 3 kupy. Za dwie kupy kupujesz auto 3 kupa idzie na tzw. pakiet startowy. Jeśli sądzisz, że kupisz 10 letni samochód, którym będziesz jeździł bez konieczności zrobienia czegokolwiek przez bliżej nie określony czas to naprawdę.... chyba jest to twój pierwszy wóz
    Moim zdaniem - przy 15 tysięcy globalnego budżetu na samochód - należy kupić 156 1.9 JTD, za mniej więcej 11 tysięcy. 4 zostawiamy na bezproblemowe 2 lata eksploatacji (zawieszenie, rozrząd). O 166 V6 za te pieniądze można zapomnieć, tak samo jak o E39.

    ---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:56 ----------

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Zonkil90 powiem ci ze dane paperkowe sa nic nie warte... znajomy mial audi a6 2.4 bez Q i objezdzal 528 za kazdym razem... z tym ze buma byla w automacie ale niby 30 koni wiecej... Jednak 528 nie sluzy do sciagania sie tylko do w miare dynamicznej dostojnej jazdy i spelnia swoje zadanie... do szybkiego przemieszczania jest 540 no i mka )))) Tomek_KRK potwierdzil moja toerie ze kupowac e39 za 15 tys zl to porywac sie z motyka na slonce... Tomek mozesz mi powiedziec ile towim zdaniem trzeba szykowac na 528 z reczna skrzynia?
    Myślę, że przy budżecie rzędu 25 tysięcy na zakup samochodu i odłożonej 5-ce na ewentualne jego doprowadzenie do stanu wzorowego - można się zacząć interesować tematem ŁADNEJ E39 528 z manualną skrzynią. Te samochody są bardzo wrażliwe na jakość napraw powypadkowych - jakiekolwiek problemy z ustawieniem prawidłowej geometrii zawieszenia na skutek np. przekoszenia zawieszenia przy wypadku - z założenia dyskwalifikują dla mnie pojazd jako auto bezpieczne. Przy autach z tylnym napędem wzorowa geometria to podstawa bezpieczeństwa.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Tomek_KRK tak tez myslalem jednak chcialem sie upewnic... Niestety nie moj zasieg cenowy bo domyslam sie ze naprawy sa jednak drozsze niz w przypadku alfy... Dzieki za informacje.

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Alfa romeo 145 1.6 boxer 1995
    Postów
    137

    Domyślnie

    Tak tylko patrząc na deske 156 a np e39 to jest po prostu taka przepaść że masakra. Te 3 pokrętła, radio i 3 wskaźniki wyglądają tak ubogo...a Ty rewil możesz takie uwagi dawać sobie przed lustrem, albo nie wiem pod śmietnikiem zameldować, bo może i jestem studentem ale nie dostaje od rodziców nic takiego więc się...., może mam po prostu lepszy sposób na życie niż Ty że w tym wieku mogę przeznaczyć 15 tys...Trochę więcej też bym mógł ale po prostu jest mi żal tyle dawać na auto.. A wg was to przy 15 tys to trzeba wpakować kolejne 10tys od razu żeby można było jeździć..

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Droższe nie są - zarówno w 166 jak i w E39 jest natomiast określone kilka "problematycznych" napraw, które mogą pociągnąć po kieszeni - dlatego należy sprawdzić samochód właśnie pod kątem występowania poważnych problemów. Np długie, aluminiowe głowice R6 bawarskich samochodów są bardzo wrażliwe na przegrzanie, a to z kolei następuje po beztroskiej jeździe autem z niesprawnym sprzęgłem wiskotycznym. I dlatego np. przy zakupie E39 trzeba sprawdzić je pod kątem ewentualnych nieszczelności w głowicy, oraz poprawności działania systemu chłodzenia. Do tego tylne zawieszenie, wycieki z układu kierowniczego, stan łożysk i przy automatach - bezwzględnie dłuższa jazda testowa, żeby wychwycić ewentualne nieprawidłowości w pracy skrzyni po jej rozgrzaniu. Przy mniejszym budżecie można się skierować w stronę E34, które moim zdaniem jest bardziej pancerne od E39 i wtedy 525 jeździ fajnie, można też pójść w stronę modelu 530 lub 535i.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #27
    hjeniu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Chasim Zobacz post
    156 a np e39 to jest po prostu taka przepaść że masakra
    To kup E39 "de gustibus non est disputandum" mi się ta "bieda" AR podoba



    Cytat Napisał Chasim Zobacz post
    wg was to przy 15 tys to trzeba wpakować kolejne 10tys od razu żeby można było jeździć
    Cóż... możesz kupić auto i polegać na tym, że poprzedni właściciel wymienił rozrząd, olej, wszystkie filtry ..... i faktycznie po prostu zacząć jeździć. Ja mam za miękką psychę.

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Alfa romeo 145 1.6 boxer 1995
    Postów
    137

    Domyślnie

    Wiadomo że takie rzeczy jak rozrząd, oleje i filtry trzeba wymienić po kupnie tego to nie licze bo jest to oczywistą rzeczą tylko jak tak czytałem to odniosłem wrażenie że zaraz trzeba będzie co najmniej skrzynie biegów wymieniać ;p

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Chasim Zobacz post
    Tak tylko patrząc na deske 156 a np e39 to jest po prostu taka przepaść że masakra. Te 3 pokrętła, radio i 3 wskaźniki wyglądają tak ubogo...a Ty rewil możesz takie uwagi dawać sobie przed lustrem, albo nie wiem pod śmietnikiem zameldować, bo może i jestem studentem ale nie dostaje od rodziców nic takiego więc się...., może mam po prostu lepszy sposób na życie niż Ty że w tym wieku mogę przeznaczyć 15 tys...Trochę więcej też bym mógł ale po prostu jest mi żal tyle dawać na auto.. A wg was to przy 15 tys to trzeba wpakować kolejne 10tys od razu żeby można było jeździć..
    Patrząc na portfel, w którym znajduje się 15 tysięcy na zakup i utrzymanie samochodu - miałbym w głębokim poważaniu wygląd deski E39. Kupiłbym 156-kę 1.9 JTD, zrobił ją na okolice 150 koni i śmiał się z wszystkich "walczących z trakcją" zimą w swoich E39-kach, którzy w dodatku na stacji benzynowej zapłaciliby 2x więcej z fun z jazdy. I zaręczam Ci - objechałbym większość E39-ek taką 156 w praktycznie każdych warunkach. Zwłaszcza, że posiadacz E39 za 15 tysięcy złotych będzie się cały czas zastanawiał, co też w tym samochodzie jest ukryte, że było takie tanie. A ja już widziałem tak poodbudowywane beemki, że miałbym poważnego pietra, napędzając się tym do prędkości >100 km/h.

    ---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

    Cytat Napisał Chasim Zobacz post
    Wiadomo że takie rzeczy jak rozrząd, oleje i filtry trzeba wymienić po kupnie tego to nie licze bo jest to oczywistą rzeczą tylko jak tak czytałem to odniosłem wrażenie że zaraz trzeba będzie co najmniej skrzynie biegów wymieniać ;p
    No to pokaż mi te wspaniałe E39 z silnikami 2.5, powystawiane po 15 tysięcy złotych, które będą wymagały tylko wymiany oleju i filtrów. Bo jak okiem sięgnąć to za te pieniądze są same "super utrzymane fury" z przebiegami po 300 tysięcy i więcej.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #30
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    Alfa romeo 145 1.6 boxer 1995
    Postów
    137

    Domyślnie

    Już Ci pokazuje żadnej nie widziałem na żywo z ogłoszeń ale pokaże Ci dobry egzemplarz ..Nie wiem może i mam mało lat ale jakoś nie kręcą mnie "wyścigi" z pod świateł...

Podobne wątki

  1. Co wybrać do 14 tys.
    Utworzone przez Deamian w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 22-01-2015, 05:38
  2. [164] Cow wybrać 12 czy 24V?
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-12-2014, 20:50
  3. 147 - Którą wybrać?
    Utworzone przez Polini w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2014, 08:38
  4. Co wybrać ?
    Utworzone przez Marsela w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 20:20
  5. Które GT wybrać?
    Utworzone przez pcek w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 10:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory