Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Temat: Czujnik spalania stukowego (p0325, p0330)+ minusowy kąt wyprzedzenia zapłonu

  1. #41
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Wężyki w kolejności


  2. #42
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    No słabyto onraczej nigdy nie był i nie przełączał się nawet przy największym buciea i na gazie spokojnie 230 leciałem.
    Chłopaki zrobili to porządnie jakoś się na tym znają choć naczytałem się o takich zestawach dużozłego to powiedziałem im że mają mi zamontowac i robić t tak żeby nie było żadnej różnicy.
    i nie było. nawet przez ten czas lambdy nie uwaliło
    Zresztą sam się przekonasz jak jeżeli nic nie poskutkuje
    Narazie dzięki wielkie odezwe się w poniedziałek .
    Harmonijka jest w 100% ok.

  3. #43
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał amdi92 Zobacz post
    nie przełączał się nawet przy największym buciea i na gazie spokojnie 230 leciałem.
    To, że na centralce świeci się gaz nie oznacza, ,że na gazie jedziesz. Stawiam duży browar (może być sarmackie, bo największe), że podpiera się benzyną przy większym obciążeniu albo od obrotów > 5000 Te dwie alaski WOT do 230km/h nawet z góry zamrozi w 30 sekund, nie ma bata.

    Co do problemu; przedyskutowałem to, przemyślałem i stawiam na rozrząd. Szykuj czas, parę polskich nowych złotych i/lub miejsce jeśli masz gdzie, jak nie to zapraszam do Trojmiasta i wstawiamy oba auta na warsztat. Blokady dostępne są, więc nie ma problemu. Kwestia ustawienia się. Na tych czerwonych blokadach co podałeś to nie ma szansy dobrze działać.

  4. #44
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Tak przy okazji, przyda się zaopatrzenie w takie oto przyrządy, choć nie jest to konieczne

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20111207151702.jpg
Wyświetleń:	119
Rozmiar:	67.9 KB
ID:	43526

  5. #45
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    no to musimy pomyśleć kiedy i jak ale to na priv w poniedziałek
    Jechałem do włoch autostrada w niemczech ok. 180 -200 non stop przez 2 godziny dopoki się gaz nie kończył xd i benzyny nie ubywało więc tak źle chyba nie było :p
    A jestem w stanie to jakoś sprawdzić? zabrać gazownika na przejażdżke i powiedzieć by mi to udowowdnił ?

  6. #46
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Powiedz co za komputer tam siedzi. Jak sie spikniemy to mogę Ci to sprawdzić w czasie jazdy

    180/h przez 2h daje około 400km zasięgu. Fajną musisz mieć butlę, bo przy takiej prędkości to z 16 litrow wciąga lekko.
    Na PW zaraz Ci info zapodam co i jak.

  7. #47
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    niee 400 nie ma szans :p no tak mowie co poltorej godzinki robilismy przerwe chyba maks zasieg to 280 km i gdzieś tyle mi wychodziło.
    Fajne jestto że jak już ją rozpedzisz to nie musisz tego gazu tak dusić ale takie lekkie muskanie gazu podczas tak długiej podróży jest męczące , dlatego przydałby mi się tempomat :p
    Komputerek to STAG .

  8. #48
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Ze stagiem nie ma problemu, można podejrzeć ustawienia i coś skorygować w razie czego, sam też na stagu śmigam.

    Niestety, tempomat w M2.1 zapomnij

  9. #49
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    No i jestem po ustawieniu rozrządu w tym samym warsztacie co dcfan i niestety ale wyskakują nadal dwa błedy p0325-wysoki sygnał i p0330 - niski sygnał.
    Na początku po zrobieniu rozrządu i adaptacji nie kulała tak mocno a teraz znowu kuleje.
    Kompresja na wszystkich cylindrach taka sama także to nie może być problem.
    Czy nie jest tak też że ten czujnik reguluje prace silnika? i że przez niego moge mieć spalanie stukowe? Na wolnych obrotach mam -6 stopni na nagrzanym silniku.
    Świece i cewki ok.
    Pomóżcie bo już nie mam pomysłu

  10. #50
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    koledzy mam ten sam problem na ciepłym silniku kąt wyprzedzenia zapłonu -6 stopnia i jak się depnie rośnie do -39 stopni, silnikiem lekko trzęsie ale ogólnie jakiejś tragedii wielkiej nie ma ale jednak telepie trochę, błędów żadnych nie wywala . Świece zmienione na oryginały NGK. Od czego ten ujemny kąt i co sprawdzić najpierw.

    Dorzucam zrzuty z Fes'a może ktoś coś mi będzie w stanie doradzić po ich obejrzeniu





    Z góry dziękuję za pomoc .
    Ostatnio edytowane przez Loco ; 06-10-2012 o 00:30

Podobne wątki

  1. Czujnik spalania stukowego 2.0v6 tb
    Utworzone przez kis79 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-07-2014, 08:43
  2. Czujnik spalania stukowego
    Utworzone przez loren w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-05-2010, 10:08
  3. Czujnik spalania stukowego
    Utworzone przez krzysiek w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-06-2009, 15:11
  4. [156] czujnik spalania stukowego
    Utworzone przez tomkap w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-07-2008, 21:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory