Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: [166] Mam problem

  1. #1
    adriano166
    Gość

    Domyślnie [166] Mam problem

    Witam!
    Mam problem i nie wiem co to takiego :cry:
    Mianowicie gdy rano idę do garażu i odpalam auto(AR 166 2,4 JTD 140KM 2001r.) to jest ok, silnik pracuje równo, a gdy już kawałek odjadę to obroty falują, tak jest tylko gdy jest zimny silnik(po przejechaniu kilku km. wszystko się normuje. Co to może być...??
    Druga sprawa to po przekroczeniu 2000 obrotów silnik tak jakby słabnie najbardziej jest to odczuwalne na 2 i 3 biegu. Czy ktoś może się spotkał z takimi objawami?? Z góry dzięki

  2. #2
    adriano166
    Gość

    Domyślnie

    Co jest panowie nikt się z takim przypadkiem nie spotkał???

  3. #3
    Doman
    Gość

    Domyślnie

    ja mialem tak samo w passacie 1,9 tdi i po jakims czasie mi turbo zaczelo gwizdac ale nic wiecej nie wiem bo go spraedalem za wczasu

  4. #4
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał adriano166
    Co jest panowie nikt się z takim przypadkiem nie spotkał???
    Spotkał i to nie raz - poszukaj na forum tematu o turbinie a w szczególności o zmiennej geometrii łopat turbiny.
    A na początek odłącz przepływomierz i zobacz czy czasem nie będzie lepiej

  5. #5
    adriano166
    Gość

    Domyślnie

    Więc tak, odłączyłem przepływomierz wydaje mi się że było ciut lepiej ale nie wiem jaka jest różnica tak naprawdę gdy przepływka jest naprawde zajechana. To mój pierwszy disel wczesniej tylko benzyną smigałem. Co do obrotów to zauważyłem że gdy silnik jet porządnie rozgrzany to też obroty falują ale co najciekawsze to że gdy włączam nawiew wszystko wraca do normy. Czytałem na forum troszkę o tych akcjach z przepływką i czy benzyna ma takie same objawy jak jtd?? Sorki za głupie pytania ale jestem świeży w temacie ops:

  6. #6
    lacky
    Gość

    Domyślnie Re: Mam problem

    Cytat Napisał adriano166
    Witam!
    Mam problem i nie wiem co to takiego :cry:
    Mianowicie gdy rano idę do garażu i odpalam auto(AR 166 2,4 JTD 140KM 2001r.) to jest ok, silnik pracuje równo, a gdy już kawałek odjadę to obroty falują, tak jest tylko gdy jest zimny silnik(po przejechaniu kilku km. wszystko się normuje. Co to może być...??
    Druga sprawa to po przekroczeniu 2000 obrotów silnik tak jakby słabnie najbardziej jest to odczuwalne na 2 i 3 biegu. Czy ktoś może się spotkał z takimi objawami?? Z góry dzięki
    a moze trzeba EGR wyczyscic ?

  7. #7
    adriano166
    Gość

    Domyślnie

    a mozesz mi powiedziec, gdzie znajduje sie ten zawor?

  8. #8
    adriano166
    Gość

    Domyślnie

    Czy ten zawór jest tak jakby za termostatem, tak?? Ale zanim zacznę rozbierać to mam jeszcze jedno pytanko.
    Jestem przed wymianą wszystkich filtrów i oleju czy mój problem może mieć z tym jakiś związek??

  9. #9
    adriano166
    Gość

    Domyślnie

    Zawór przeczyszczony i nic , nadal to samo. Czy ktoś wie co to może być??

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    Pojechać na examiner zobaczyć, co się dzieje w silniku, jeśli po tym nic nie będzie wiadomo to znaczy, że twój mechanik od examinera nie zna się na rzeczy i trzeba szukać lepszego mechanika.

Podobne wątki

  1. ICS problem z radiem, problem z dzwiękiem - przerywa, pyka
    Utworzone przez deszczyk w dziale 166
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 29-02-2016, 10:43
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory