w takim razie masz problem z elektozaworem lub zaworem egr, ewentualnie czyszczenie było do bani, albo elektrozawór nie działa poprawnie.
pzd.
w takim razie masz problem z elektozaworem lub zaworem egr, ewentualnie czyszczenie było do bani, albo elektrozawór nie działa poprawnie.
pzd.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Chyba elektrozawor siedzi , ale jeszcze nie jest to co powinno . Moj mechanik jest jednym z ktorych najbardziej cenie , nigdy mnie nie naciagnol i nigdy nic mi nie zepsul , a zrobilem juz wszsytko co moglem , ten jdtm to kicha po calosci , wiecej tego nie kupie , pali toto jak smok i non stop cos sie dzieje . Jeszcze raz wyciagne turbine i sprawdze te kierownice .
Wiesz co - chyba Twoje cenienie mechanika nie jest do końca adekwatne do jego wiedzy w temacie silników JTD. OBecnie to są jedne z najtrwalszych i najprostszych w diagnozie silników. W dodatku z tak powtarzalnymi defektami (EGR, kierownice turbiny, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, kolektor ssący), że łatwo sobie wypracować prostą i skuteczną "ścieżkę diagnostyczną". Jeśli to wszystko doprowadzisz do kultury - to mowy nie ma o tym, żeby ten silnik sprawiał jakiekolwiek problemy. Natomiast najczęściej kłopot zaczyna się w momencie, gdy za ten motor zabiera się ktoś, kto średnio sobie z nim radzi, bo nie miał do czynienia z usuwaniem właśnie tych defektów, o których piszę.
Podstawowym chyba problemem z Twoim autem jest to, że do diagnostyki nie używacie narzędzia, które się nazywa "Fiat Ecu Scan". Dzięki dynamicznym testom można bardzo wiele powiedzieć o defektach auta. Tylko że musi to robić ktoś, kto przeszedł już przez kilkanaście JTD, żeby mieć pojęcie, jakie parametry podglądać i co ich odchylenie od normy powoduje. Jeszcze nie miałem JTD, którego nie udałoby się doprowadzić do pełnej sprawności.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Jak jestes taki spec to daj namiar to ci ja przyprowadze i zrobisz co ?
Jak bys czytal moje posty to bys mi takich rzeczy nie pisal , w pierwszej kolejnosci byla podpieta pod komputer i wszystko sprawdzone i nic nie wychodzilo , dla pewnosci byl podmieniony przeplywomierz ,zawor vtg itp , a pozniej sprawdzone wszystko co sie da , zostal mi kat i pedal gazu do sprawdzenia . Wiecej nic juz tu nie pisze bo nie mam checi w kolko powtarzania tego co robilem jak ktos ze mna dyskutuje a nie czyta postow wyzej , specjalnie nie zakladalem nowego tylko podpiolem sie pod ten . gdybym nie mial problemu to bym tu nie pisal bo mam juz cholernie dosc tego samochodu i kosztow zwiazanych z nim .
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
najlepiej powiedziec ze cos jest do dupy , nie widzac swej winy, jakie to polskie...
Auto zrobione , uszkodzony byl potencjometr pedalu gazu .
mam jeszcze jedno pytanie , czy ten egr da sie wylaczyc z programu orginalnym urzadzeniem servisowym czy trzeba cos kabinowac z oprogramowaniem ?
zrobi to za okolo 500zl kazdy lepszy tuner.