Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 55

Temat: Samodzielny remont silnika 1.8 TS 16V

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    alfa romeo 166 2,4 jtd rok 1999
    Postów
    121

    Domyślnie

    jeśli chodzi o pierścienie to jeśli są w dobrym stanie to je zostaw bo te które kupisz a prawie na pewno będą to tanie zamienniki to rozszczelnią sie zaraz a zanim się najeździsz to będziesz dużo w olej inwestował. pamiętaj że standard przy takim remoncie to nowy komplet naprawczy uszczelek, olej, filtr oleju, komplet rozrządu, płyny, dokładne czyszczenie wszystkich części no i oczywiście wszystko dokładnie skręcone dokładnie tak samo jak przed remontem. Życzę powodzenia i pourywania śrub ts to skomplikowana jednostka napędowa od alfy romeo.

  2. #32
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał mario1662.4 Zobacz post
    jeśli chodzi o pierścienie to jeśli są w dobrym stanie to je zostaw bo te które kupisz a prawie na pewno będą to tanie zamienniki to rozszczelnią sie zaraz a zanim się najeździsz to będziesz dużo w olej inwestował. pamiętaj że standard przy takim remoncie to nowy komplet naprawczy uszczelek, olej, filtr oleju, komplet rozrządu, płyny, dokładne czyszczenie wszystkich części no i oczywiście wszystko dokładnie skręcone dokładnie tak samo jak przed remontem. Życzę powodzenia i pourywania śrub ts to skomplikowana jednostka napędowa od alfy romeo.
    Pierścienie można kupić w ASO jak najbardziej orginalne.To samo dotyczy panewek.A te części muszą być jak najwyższej jakości,nie jak najtańsze.Bo inaczej sens remontu jest zerowy.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Witam po weekendzie!
    Na miejscu tego chłopaczka zainwestowałbym w zdrowy motor max 1500zł + rozrząd i będzie hulał.
    Napisz kolego skąd jesteś.
    Okolice Lublina. Boję się inwestować w używany silnika bo mam przeczucie, że skończy żywot jak poprzedni (i z tego co czytałem wiele innych )
    Tego rozrządu już się nie czepiajcie Po prostu był zmieniany kilka tysięcy temu i pomyślałem, że trochę go szkoda.
    Co do pierścieni to oleju nie brała więc powinny być w porzo (przynajmniej wg mnie )
    Szlif głowicy i nowa uszczelka to podstawa, nawet mi nie przeszło przez myśl żeby tego nie zrobić
    Z głównymi panewkami to pomyślałem, że szlifierz pomierzy i powie co i jak bo jeśli trzymają wymiar to chyba nie mam sensu ruszać. Jak myślicie?

    Mój plan wyglądał tak:
    -szlif wału i nowe panewki korbowodowe (może i główne),
    -szlif głowicy,
    -nowa uszczelka pod głowicą,
    -nowe uszczelniacze,
    -docieranie zaworów,
    -zestaw naprawczy wariatora,
    -nowe śruby.

    Co o tym sądzicie?

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Dodaj jeszcze choćby sam pasek rozrządu, przecież to nie jest jakiś wielki wydatek, a nie mam z tym doświadczenia, ale ściąganego paska bym nie zakładał... Zaoszczędzisz max 100zł a jak się okaże, że potem coś przeskoczy etc.? reszta ok!
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  5. #35
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    ja osobiscie uwazam ze zestawem naprawczym wariatora to mozna sie podetrzec
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Dodaj jeszcze choćby sam pasek rozrządu, przecież to nie jest jakiś wielki wydatek, a nie mam z tym doświadczenia, ale ściąganego paska bym nie zakładał... Zaoszczędzisz max 100zł a jak się okaże, że potem coś przeskoczy etc.? reszta ok!
    No no Zapomniałem dopisać ale w głowie siedzi.
    Myślicie że rolki mogą zostać stare (kilka tysięcy przelotu mają).

    ja osobiscie uwazam ze zestawem naprawczym wariatora to mozna sie podetrzec
    Może i tak no ale jak rozrząd będzie ściągnięty to chyba szarpnę się na dwie dyszki

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    alfa romeo 166 2,4 jtd rok 1999
    Postów
    121

    Domyślnie

    dopisz do tej listy rozrząd i olej z filtrami i w takiej opcji podpisuje się pod tym planem czytelnym podpisem powodzenia.

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Hehehe no olej też będzie potrzebny. Tego już nie przeskoczymy

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Jak dużo poczytasz, odpowiednio się zaopatrzysz, zrobisz to czysto i starannie, będzie ok nie święci garnki lepią (tak myślę)

  10. #40
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    No czytam, czytam. Może uda mi się załatwić serwisówkę po polsku jeszcze dla lepszego zrozumienia
    Na co zwrócić uwagę przy szukaniu blokad rozrządu bo widzę że ceny są baaardzo rozjechane (tylko nie piszcie że na rodzaj silnika proszę )

Podobne wątki

  1. [75] SWAP silnika czy remont silnika?
    Utworzone przez Alfista92 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02
  2. [159] remont silnika 2.4 JTD
    Utworzone przez bercik302 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-01-2014, 17:16
  3. Remont silnika?
    Utworzone przez FerraEnzo w dziale 147
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 24-10-2011, 17:21
  4. [146] Remont silnika
    Utworzone przez malyr21 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-01-2010, 13:59
  5. remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory