Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 102

Temat: Przewody WN i pierścień

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ciężko gdybać, ten dźwięk mógł nie mieć z awarią żadnego związku, tak na szybko nie pasuje mi do niczego. Dlatego zwalaj głowicę i będziesz wiedział na czym stoisz.

  2. #32
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    Rafał, ale odlew H był dla nich zbyt trudny, zrobili między blokiem i michą dodatkową sekcję
    hehe, pewnie cały silnik to prowizora i materiały też nie najwyższych lotów

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Nie bój Artas przyjdzie i na Ciebie pora [/QUOT

    No!dzięki za pocieszenie!,nie dam się tak łatwo!ale zobaczymy jak długo przy przebiegu rzędu 500 kilometrów rocznie wytrzyma serducho w mojej Diablicy

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    Ciężko gdybać, ten dźwięk mógł nie mieć z awarią żadnego związku, tak na szybko nie pasuje mi do niczego.
    Racja. Na podstawie samego dźwięku trudno było dokładnie stwierdzić co to było.

    Najtrudniej do naprawy mi drugą połowę przekonać, w tym momencie jest kompletnie i całkowicie zrażona do Alfy Ale myślę, że sprawę uda się załatwić bo kupno kolejnego auta (niezależnie od marki i modelu) wiązałaby się z ryzykiem ponownej wpadki a tu po zrobieniu będzie wiadomo czym się jeździ.
    A drugi samochód - bardziej ekonomiczny i mniej kolekcjonerski, taki do codziennej jazdy - trzeba będzie kupić po zrobieniu Alfy a nie przed, żeby nie doszło do sytuacji, że będziemy mieć dwa niesprawne auta (gdyby to drugie kupić przed zrobieniem Alfy i coś by mu się stało).
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 13-01-2012 o 20:47
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wiesz, z drugiej strony kupno szrota w cenie remontu alfy może się wiązać z nikłym ryzykiem wtopy jeśli szukasz odpowiedniej marki/modelu a wtedy alfa może poczekać i nie musisz się spieszyć z remontem tylko na spokojnie przeanalizować co zrobić.

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,157

    Domyślnie

    Marku nie kombinuj!zrób 155 na weekendowe wypady,a do codziennej jazdy to 155 8V,albo 164 8V.
    Mniej problemów,a dużo radochy z jazdy i użytkowania!

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Najpierw robimy Alfę a potem zbieramy na Multiplę
    Ekonomiczny autobus (1,6 +LPG) dla rodziny a wyremontowana Alfa dla mnie. Czyli na co dzień Fiat a od święta i dla przyjemności Bella
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Nawet nie próbuję myśleć o tym co dzieje się w środku:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07555.jpg
Wyświetleń:	1038
Rozmiar:	44.6 KB
ID:	44353







    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07556.jpg
Wyświetleń:	1028
Rozmiar:	40.2 KB
ID:	44354







    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07557.jpg
Wyświetleń:	990
Rozmiar:	40.9 KB
ID:	44355







    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07558.jpg
Wyświetleń:	985
Rozmiar:	33.6 KB
ID:	44356







    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07559.jpg
Wyświetleń:	978
Rozmiar:	37.9 KB
ID:	44357



















































































































































































    Ale takie awarie zdarzają się chyba w każdym silniku - chyba nie jest to przypadłość tylko TS 16V?
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  9. #39
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    no to juz napewno czapka w górę.... ps miales sie odezwac
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Czyli wewnątrz masz to co ja miałem w 146ti pod maską.. masakra... Ciekawe jak wyglądają tłoki i ścianki cylindrów.. Wał, panewki... ała...
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

Podobne wątki

  1. Pierścień mocujący żarówkę w światłach mijania
    Utworzone przez pch3lka w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 19:10
  2. [GTV] pierścień uszczelniający do dolotu
    Utworzone przez Futrzak w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 13:50
  3. [155] Rolka zwrotna i pierścień na niej
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 09:29
  4. [146] Łożyska, piasty, pierścień ABS i zapalona kontrolka.
    Utworzone przez sn00p w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 06:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory