Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 102

Temat: Przewody WN i pierścień

  1. #61
    Użytkownik Znawca Avatar Artas 155
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa/Gródek
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 16V/Alfa Romeo 155 1.8 8V i FC 20VT
    Postów
    1,155

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    W głowie to on ma poukładane, gorzej wygląda jego portfel
    Jest już zaprawionym w bojach Alfisti,więc da radę!

  2. #62
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Mam wrażenie że tymi silnikami 16V nie da się jeżdzić na codzień gdy ma przejechane około 200tys km

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    W głowie to on ma poukładane, gorzej wygląda jego portfel
    Trafiłeś w sedno

    Choć zdecydowana wiekszość twierdzi, że mam niepoukładane skoro nadal chcę starą Alfą jeździć -


    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Mam wrażenie że tymi silnikami 16V nie da się jeżdzić na codzień gdy ma przejechane około 200tys km
    A wiesz, że coś w tym musi być? W każdym razie zaczynam skłaniać się ku takiej opinii. Poprzednia miała 240 tys. Ta ma 238 z groszami... Czyżby ćwierć miliona było jakąś nieprzebytą barierą?


    Jutro z rana biorę sę za zdejmowanie głowicy, niczym nie ryzykuję bo silnik i tak popsuty, więc mam material do nauki. Zrobię jakieś foty i pokażę jak to wygląda.
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 16-01-2012 o 17:37
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  4. #64
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał bikermarek Zobacz post
    Choć zdecydowana wiekszość twierdzi, że mam niepoukładane skoro chcę Alfą jeździć
    Bez przesady, akurat masz pecha.
    Idealnie by było mieć dwa auta w domu i niekoniecznie dwie Alfy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #65
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    sam wykrakałeś awarie tą sygnaturą

  6. #66
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał bikermarek Zobacz post
    A wiesz, że coś w tym musi być? W każdym razie zaczynam skłaniać się ku takiej opinii. Poprzednia miała 240 tys. Ta ma 238 z groszami... Czyżby ćwierć miliona było jakąś nieprzebytą barierą?
    Trzeba przypomnieć że na tamte czasy były to jednostki dosyć wysilone i chyba mało odporne na duże przebiegi

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #67
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    sam wykrakałeś awarie tą sygnaturą
    no nie mów

    ---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Idealnie by było mieć dwa auta w domu i niekoniecznie dwie Alfy
    Właśnie taki jest plan.
    CC na co dzień + Alfa
    lub
    Multipla na co dzień + Alfa

    ale póki co wszystkie plany poszły w pi...du
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  8. #68
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    Cytat Napisał Artas 155 Zobacz post
    Jedyne rozsądne rozwiązanie to zrobić jej remont i trzymać w oryginale,albo kupić 8v.a nie ratować jakimiś przeszczepami i też nie wiadomo co z tego wyjdzie,i na jak długo.
    Może ktoś by zaproponował jakiś dobry rabat na graty do serducha,bo to też ważna kwestia co i za ile.chyba jest tu taki ktoś?
    damy rade na serio z gratami a co do 8v MaciejBydg swoja bedzie sprzedawal co prawda mam na nią wstępną rezerwacje do sob ale honorowo odstąpie oczywiście Markowi
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Marek, w takiej sytuacji nie zastanawiaj się tylko pakuj tam 8V a jak się odkujesz to sobie kupisz, wyremontujesz i wsadzisz z powrotem 2.0 16V Moim zdaniem jest to najlepsza z możliwych opcji, wystarczy że sprawdzisz kompresję i jeśli silnik w aucie to można też ciśnienie oleju, jeżeli będzie OK to na bank zrobisz jeszcze grube dziesiątki tysięcy km.
    Poza tym w razie czego zawsze mogę Ci pomóc przy 8-ce.
    Ostatnio edytowane przez kasztelan ; 16-01-2012 o 17:47

  10. #70
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    No nie jest dobrze jak brakuje kasy na niespodziewaną awarię

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Pierścień mocujący żarówkę w światłach mijania
    Utworzone przez pch3lka w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 19:10
  2. [GTV] pierścień uszczelniający do dolotu
    Utworzone przez Futrzak w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 13:50
  3. [155] Rolka zwrotna i pierścień na niej
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 09:29
  4. [146] Łożyska, piasty, pierścień ABS i zapalona kontrolka.
    Utworzone przez sn00p w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 06:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory