Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 102

Temat: Przewody WN i pierścień

  1. #71
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    dajcie spokój z remontem tego padła.

    tu masz silnik http://allegro.pl/silnik-alfa-romeo-...015120788.html
    napisane na nim 72 kkm i na tyle wyglada, poza tym to znajomi sikora więc można by pogadac zeby za dobra kase dorzucili cały osprzęt od niego, dorzuć skrzynie 200-250 zl, wiazka ecu, w 2000 pln sie spokojnie zmieścisz a to i tak na wyrost


    Aha 1.7 dobrze ciągnie nie ma co się bać

  2. #72
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    dajcie spokój z remontem tego padła.

    tu masz silnik http://allegro.pl/silnik-alfa-romeo-...015120788.html
    napisane na nim 72 kkm i na tyle wyglada, poza tym to znajomi sikora więc można by pogadac zeby za dobra kase dorzucili cały osprzęt od niego, dorzuć skrzynie 200-250 zl, wiazka ecu, w 2000 pln sie spokojnie zmieścisz a to i tak na wyrost
    Też mi się wydaje że remont 16V to wyrzucona kasa i nie opłacalna

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #73
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A może 1.8 byś chciał?? Jest tu jeden kolega co ma cały komplet na swapa tylko musiał byś go przekonać żeby sprzedał go teraz bo on chce na wiosnę

  4. #74
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Może na sam początek niech zrobi oględziny tego zdechlaka, co padło

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #75
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    To już mało istotne, po co zaglądać do kibla żeby g..no zobaczyć Oględziny swoją drogą, trzeba pokierować Alfaholika ze 155 żeby się nie poddał i nie porzucił kanciaka

  6. #76
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    To już mało istotne, po co zaglądać do kibla żeby g..no zobaczyć
    Jak coś zdycha warto zobaczyć od czego

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #77
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wiadomka ale jak potrzeba nagli to trzeba szybko swapować i jeździć a wtedy umarlaka na stół, młot, przecinak i jazda

  8. #78
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Jakby nie było to 2-4 kzł trzeba dać. Czy na 8v z gratami czy też na 16v po kapitalnym remoncie, czy też na remont tego co jest. W tej chwili niestety nie mamy takich pieniędzy.
    Na razie bierzemy Poloneza 1,6 LPG od szwagra a dalej się zobaczy. Alfa będzie stała i czekała, mam nadzieję, że do lata stanie na nogi (koła )

    Coś komuś wiadomo na ten temat:
    http://www.forum.alfaholicy.org/czesci/62702-silnik_2_0_twin_spark_16v_po_kapitalce_auto_ar155. html
    Ostatnio edytowane przez bikermarek ; 16-01-2012 o 19:56
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  9. #79
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    nic o niej nie wiem ale mam pewność, że takie rozwiązanie to bigos po raz trzeci.

  10. #80
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Zgadzam się z Rafałem, albo 8V albo V6

Podobne wątki

  1. Pierścień mocujący żarówkę w światłach mijania
    Utworzone przez pch3lka w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-01-2016, 19:10
  2. [GTV] pierścień uszczelniający do dolotu
    Utworzone przez Futrzak w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 13:50
  3. [155] Rolka zwrotna i pierścień na niej
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2011, 09:29
  4. [146] Łożyska, piasty, pierścień ABS i zapalona kontrolka.
    Utworzone przez sn00p w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 06:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory