Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Dna

  1. #21
    Drag-On
    Gość

    Domyślnie

    Tylko, że w Alfie to tryb A jest do jazdy w "trudnych warunkach pogodowych" więc chyba ciężko mieć pretensje do trybu N

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Do N wraca tylko z trybu D. Jeśli masz ustawiony N lub A, to po ponownym włączeniu silnika będzie ten sam tryb.
    nie do końca z A również co któreś odpalenie wraca do N. Mniej więcej jak to zaobserwowałem co 2-3 odpalenia
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  3. #23
    krzysztof73
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ciastek C Zobacz post
    nie do końca z A również co któreś odpalenie wraca do N. Mniej więcej jak to zaobserwowałem co 2-3 odpalenia
    Ja tego nie zauważyłem, a nawet powiem ze u mnie nie wraca jak zostawiam na A to tak mam.

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To ruszaj kolego w trybie A, na oblodzonej drodze julka w tej konkurencji jest mistrzem, na światłach zostają nawet samochody z napędem na 4 łapy
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    To ruszaj kolego w trybie A, na oblodzonej drodze julka w tej konkurencji jest mistrzem, na światłach zostają nawet samochody z napędem na 4 łapy
    Sorry, źle napisałem, chodziło mi oczywiście o ruszanie w trybie A właśnie. Ścigania ze świateł nie próbowałem , ale wrażenie (brak szarpania kołami) z pracy elektroniki są takie jakby nie działała w tym czasie. Chociaż mimo buksowania rzeczywiście do przodu jedzie Poczekam na jakis większy mróz i potestuje jeszcze,

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Właśnie na tym polega sprawność tego systemu że nie dopuszcza do tego szarpania
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Biorąc pod uwagę tabelkę którą wkleiłem i zapis "less intrusive ASR" można wnioskować że ASR jest bardziej "tolerancyjny" pozwala na większe uślizgi kół niż normalnie nie dławiąc silnika. Na bardzo śliskim może to pomagać i nie szarpie tak. Żeby to wszystko rozpracować trzebaby znać dokładnie niuanse poszczególnych trybów: dopuszczalne różnice prędkości kół, zakresy prędkości, wartości przyspieszeń bocznych itp.
    Co ciekawe zgodnie z tym zapisami w tabeli inaczej działa też ABS w trybie A.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 18-01-2012 o 15:23

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Zrobiłem sobie dziś test trybu A vs Astrą IV (tak z ciekawości bo spadł świeży śnieg ) - Ta sama droga ten sam kierowca i ten sam śnieg. Próba przejechania odcinka około 1000m ze startu zatrzymanego - na tyle dynamicznie by na ile to było mozliwe.
    Faktycznie jest tak jak napisał Maciek-156. Moje odczucia są takie że system działa płynniej, mniej nerwowo i tym samym mniej daje o sobie znać użytkownikowi - efektem tego jest dożo lepsza dynamika ruszania w Julce.
    motor sports can be expressed in one single letter ///M

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quadrifoglio156
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarny
    Postów
    421

    Domyślnie

    Cytat Napisał tygrysio Zobacz post
    Zrobiłem sobie dziś test trybu A vs Astrą IV (tak z ciekawości bo spadł świeży śnieg ) - Ta sama droga ten sam kierowca i ten sam śnieg. Próba przejechania odcinka około 1000m ze startu zatrzymanego - na tyle dynamicznie by na ile to było mozliwe.
    Faktycznie jest tak jak napisał Maciek-156. Moje odczucia są takie że system działa płynniej, mniej nerwowo i tym samym mniej daje o sobie znać użytkownikowi - efektem tego jest dożo lepsza dynamika ruszania w Julce.

    Niestety chyba w każdym trybie działa ASR. Który to bezpiecznik ...
    Dla przykładu, w 156 bez elektroniki trzeba było się uczyć operować gazem, w Mazdzie mimo przedniego napędu dało się kręcić w miejscu. Giuliettą nie poszalejemy, skagańcowana no i ktoś kto nie miał wcześniej samochodu bez elektroniki nie nauczy się wpływać na samochód, wszystko za niego przejmje elektronika.
    Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
    LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ciastek C Zobacz post
    nie do końca z A również co któreś odpalenie wraca do N. Mniej więcej jak to zaobserwowałem co 2-3 odpalenia
    Mam ten sam problem, tryb A powinien być po włączeniu na stałe. Tak jak u ciebie żyje własnym życiem. ASO zadaje pytanie do producenta, trwa to juz 10 miesięcy, ale to ASO Wroclaw ( czyt niezdary i ignoranci) Spróbuj naładować akumulator, u mnie pomogło na około dziewięć miesięcy. Identyczny problem dotyczy NAVI, otwiera się i zamyka według własnego życia. Oczywiście ASO, 10 mieś. i cisza.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 19-01-2012 o 21:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory