Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Problem z tylnym zawieszeniem!!

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał kudlaty_bytom Zobacz post
    pytałem o używki parę osób na forum, ale nie pamiętam, czy do niego pisałem czyściłem skrzynkę wiadomości
    wiem, że ktoś mi oferował KYB, może nawet on, ale tak samo jak w hurtowniach są one niedostępne - pisałem do kayaba polska z pytaniem o dostępność i odprawili mnie z kwitkiem podając adresy firm sprzedających ich produkty
    dokladnie to on oferowal KYB

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar luniuu
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Strzelce Op.
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 1.8 TS
    Postów
    129

    Domyślnie

    Też mam mały problem z stukami w zawieszeniu ale pare dni temu byłem na przeglądzie i obeszliśmy z diagnostą całe autko i tylko 2 tulejki mam do wymiany. Wewnętrze wahacza górnego, reszta ok.
    Także narazie zamówiłem "zwykłe" z allegro... zobacze ile wytrzymają

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar romeo69
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 24V '99
    Postów
    65

    Domyślnie

    moja alfa ma nabite 128tys km i po polsce jezdzi od miesiaca (przyjechala do mnie z francji) wiec czy to jest mozliwe by sprezyny tak szybko padly? Tym bardziej ze auto nie wyglada na takie ktore przewozilo jakies cieżary. Odnosze sier tu do tego ze niby kola stoja pochylone bo sprezyny sa niby zuzyte. Auto w tej chwili stoi na 17 calowych felgach i oponach 225/50/17 (zimowki). Wedlug mnie padla jakas tuleja po prawej stronie (tylko po prawej stronie po wjechaniu w dziurę dzieje sie to dziwne przesuniecie). Tak jak pisalem wczesniej, robie srednio ok 30tys km rocznie jednym autem wiec nie widzi mi sie wymieniac poliuretanow dwa razy do roku z wiadomych przyczyn. Kolejne pytanie brzmi: czy wymiana tulei na poliuretan to sprawa do ogarniecia we wlasnym garazu czy sa potrzebne do tego specjalne narzedzia i wiedza nie z tej ziemi ?? Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie tematem Czekam jeszcze na posty co do wytrzymalosci poliuretanu konkretnie w tym modelu alfy.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał romeo69 Zobacz post
    moja alfa ma nabite 128tys km i po polsce jezdzi od miesiaca (przyjechala do mnie z francji) wiec czy to jest mozliwe by sprezyny tak szybko padly? Tym bardziej ze auto nie wyglada na takie ktore przewozilo jakies cieżary. Odnosze sier tu do tego ze niby kola stoja pochylone bo sprezyny sa niby zuzyte. Auto w tej chwili stoi na 17 calowych felgach i oponach 225/50/17 (zimowki). Wedlug mnie padla jakas tuleja po prawej stronie (tylko po prawej stronie po wjechaniu w dziurę dzieje sie to dziwne przesuniecie). Tak jak pisalem wczesniej, robie srednio ok 30tys km rocznie jednym autem wiec nie widzi mi sie wymieniac poliuretanow dwa razy do roku z wiadomych przyczyn. Kolejne pytanie brzmi: czy wymiana tulei na poliuretan to sprawa do ogarniecia we wlasnym garazu czy sa potrzebne do tego specjalne narzedzia i wiedza nie z tej ziemi ?? Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie tematem Czekam jeszcze na posty co do wytrzymalosci poliuretanu konkretnie w tym modelu alfy.
    Jeżeli chodzi o wymianę to jak najbardziej można we własnym zakresie ja tak robiłem, tylko najlepiej mieć pod ręką prasę żeby wybić stare tuleje bo młotkiem to raczej ciężko ( ja oddawałem żeby je wybić do warsztatu znajomego ojca). A narzędzia do wymiany to 2 klucze (22 i 19) młotek itp żadnych cudów. Aniol nawet fotorelacje zrobił z wymiany http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...hacza_tyl.html

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Jeśli nie masz dostępu do prasy to możesz również wyciąć wewnętrzne stalowe tulejki i zewnętrzny pierścień nacinasz w 2 miejscach (nacięcia oddalone od siebie o ok 1cm) potem wybijasz na zasadzie "przecinaka" i wyjmujesz pierścień. Musisz tylko bardzo uważać by nie zacząć ciąć wahacza. Sprawdzony sposób Co do samych PU to wchodzi wszystko ładnie rękami bo jest świetnie spasowane ale musisz pamiętać o daniu dużej ilości smaru miedziowego (to co załącza powerflex w zestawie to zdecydowanie za mało)
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Greciu
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    Maserati Quattroporte
    Postów
    659

    Domyślnie

    Kudłaty co do sprężyn to warto dorobić na zamówienie, zadzwoń sobie do tej firmy bo ja już u nich zamawiałem i zawsze było okej
    http://www.sprezyny24.pl/?file=kontakt
    Jest:
    Maserati Quattroporte V

    Były:
    AR Spider 916 / Maserati Quattroporte V / Maserati 3200 GTA / AR 159 SW JTDm / AR 156 GTA / AR 159 SW 1,9 JTDm / AR GTV 3,0 V6 24V / AR 147 1,6 TS / AR 166 2,4 JTD / AR 156 SW 1,9 JTD / Lancia Lybra SW 1,9 JTD

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar romeo69
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 24V '99
    Postów
    65

    Domyślnie

    Panowie najlepsze jest to ze po zmianie opon na zimowe, założyłem 225/17/50 (letnia jest na 45) problem z przesuwaniem sie auta po wjechaniu w dziurę ZNIKNĄŁ I dlaczego tak jest? W tej chwili zapierdzielam i autko leci jak talala. koła co prawda stoją lekko pochylone ale nie odczuwalny jest ten problem co wcześniej. dla własnego spokoju sam przejrze dokładnie to zawieszenie i na ta chwilę jak cos znajdę to zmienię na zwykle tuleje. Wiosną gdy będzie można trochę pocisnac szybciej to zmienię całe na poliuretan. to chyba najbardziej rozsądne wyjście. dzięki chłopaki za pomoc.

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    masz dużą zbieżność i jak wpadniesz kołem, to drugie idzie w swoją stronę, do wewnątrz, do osi samochodu, na zimówkach, miękkich, taki efekt może nie być mocno wyczuwalny, też to zauważyłem, ale nie chcę robić geometrii, zanim nie zrobię porządku ze sprężynami i prześwitem z tyłu

    Greciu, dzięki za linka, dowiem się co i jak
    pewnie będą chcieli oryginalną na wzór

    verdebiancorosso

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał kudlaty_bytom Zobacz post
    masz dużą zbieżność i jak wpadniesz kołem, to drugie idzie w swoją stronę, do wewnątrz, do osi samochodu, na zimówkach, miękkich, taki efekt może nie być mocno wyczuwalny, też to zauważyłem, ale nie chcę robić geometrii, zanim nie zrobię porządku ze sprężynami i prześwitem z tyłu

    Greciu, dzięki za linka, dowiem się co i jak
    pewnie będą chcieli oryginalną na wzór
    to jak bedziesz cos wiedzial to daj znac

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał romeo69 Zobacz post
    Panowie najlepsze jest to ze po zmianie opon na zimowe, założyłem 225/17/50 (letnia jest na 45) problem z przesuwaniem sie auta po wjechaniu w dziurę ZNIKNĄŁ I dlaczego tak jest? W tej chwili zapierdzielam i autko leci jak talala. koła co prawda stoją lekko pochylone ale nie odczuwalny jest ten problem co wcześniej. dla własnego spokoju sam przejrze dokładnie to zawieszenie i na ta chwilę jak cos znajdę to zmienię na zwykle tuleje. Wiosną gdy będzie można trochę pocisnac szybciej to zmienię całe na poliuretan. to chyba najbardziej rozsądne wyjście. dzięki chłopaki za pomoc.
    Dobrze jest ale tylko w teorii, jeśli koła są pod złym kątem będzie Ci je zdzierać od środka
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

Podobne wątki

  1. problem z tylnym zawieszeniem
    Utworzone przez hajdi147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-01-2013, 00:16
  2. problem z zawieszeniem
    Utworzone przez amber24 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-08-2012, 20:28
  3. Problem z zawieszeniem.
    Utworzone przez konrad86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-04-2010, 17:42
  4. Duży problem z tylnym zawieszeniem!!!
    Utworzone przez darloss w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 24-01-2010, 15:43
  5. [166] problem z zawieszeniem
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-04-2008, 12:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory