Jedyne co ma sens to dynamo aktywne przy hamowaniu, cała reszta to fanaberie moim zdaniem.
Jedyne co ma sens to dynamo aktywne przy hamowaniu, cała reszta to fanaberie moim zdaniem.
Właśnie troszkę się tej baterii boje - czy wydajność tego będzie różna w zime i w lato ? Ale widać że Toyota jest pewna swego - niedawno wsadzili ten napęd do popularnego Aurisa
http://www.toyota.pl/cars/new_cars/auris/index.aspx
Co ciekawe w dobrej wersji ten Auris kosztuje bagatela 113 000 A CT200h fakt że z 2011 roku w wersji Comfort (która jako że to Lexus jest bogatsza i lepiej wykończona) kosztuje 127 000
motor sports can be expressed in one single letter ///M
Nie, widziałem w wersji 5-osobowej. Nie mówię, że jest wielkości bagażnika w Gtv (swoją drogą chyba tylko Włochów stać na taki "ekscentryzm" ), ale przy rozmiarach zewnętrznych auta nie powala na kolana, jest dość długi i szeroki, ale raczej płytki. A przecież takiego auta nie pakuje się po dach .
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Prosto krotko i na temat
tygrysio tez ma racje - nie wiem po co sie czepiacie tego ze ktos inny ma odmienny gust i zlozeczycie na wybory innych dyskredytujac ich przy tym (choc widze ze to generalna przypadlosc niektorych dyskutujacych na forum i TTTM ze generalnie ciezko zaakceptowac fakty typu: ze ktos wybiera diesla a nie benzyne, ze ktos wybiera nowsza alfe a nie sprzed 1980 ze woli SUVa a nie kombi, ze dzieci nazywa Julia a nie Stanisława czy Ryszarda itp.
Ja lubie SUVy po porstu podobaja mi sie, kombi nie, ale szkoda mi czasu wynajdywac jakis pierdow i uzasadnien dlaczego ktos wybral SUVa a nie kombi, coupe, czy sedana...
Ma X6 i chce se wozić trumne na dachu ? niech se wozi !
Ostatnio edytowane przez szewi ; 23-01-2012 o 13:02
Niby wszystko fajnie, ale SUVy:
a/ spalają więcej paliwa, więc szkodzą środowisku (i dlatego ja muszę jeździć 1.4, zamiast wolnossącym 2.5 );
b/ zajmują więcej miejsca, co przy obecnej przestrzeni parkingowej w centrach miast jest jednak problemem... wzdłuż chodnika może zaparkować 6 SUVów albo 7 Julek
c/ chciałbym sobie np. kupić MiTo i nie być zestresowany, że po moim ważącym 1.1 tony autku w razie "czołówki" przejedzie (dosłownie) ważące 2.3 tony Q7 ze zderzakiem na wysokości mojego nosa, które troskliwy ojciec kupił z myślą o bezpieczeństwie rodziny, no bo "duże to bezpieczne"
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Widze ze nadal masz problem z zaakceptowaniem ze ktos wybiera SUVy, patrzac przez pryzmat swoich wyborow
Moze SUV na miasto to taki sobie wybor, ale kupujacy raczej powinien to uwzgledniac przy swoich decyzjach zakupowych, a jak nie uwzglednia to rzeczywistosc to zweryfikuje, nie mozna mu natomiast odbierac prawa wyboru.
Polityka w jakis sposob przez podatki tez moze ksztaltowac decyzje, wieksze auto, wieksze podatki...
Miejscem parkingowe to raczej problem nabywcy i musi miec tego swiadomosc kupujac "czolg" - pozostaja miejsca platne i strzezone parkingi gdzie miejsce przewaznie sie znajdzie.
Co do spalania SUVy tez dotknely eko-wynalzaki i spalanie rowniez idzie w dol. Nie mozna tez odmowic ze ktos sie kieruje bezpieczenstwem i wybiera wieksze - mocniejsze auto.
Podejrzewam ze nie znajdziesz oficjalnych danych ze nowe SUVy bardziej szkodza srodowisku niz inne auta.
W Niemczech zielone plakietki obowiazuja a SUVy jakos przechodza badania pod katem znaieczyszczenia i sa dopuszczane do ruchu w centrum miast (ok tam maja wiecej przestrzeni do parkowania, moze i tego doczekamy u nas w sensie parkingi podziemne...).
( Choc generalnie coraz wiecej osob sie przesiada i zostawia auta na obrzezach i korzysta z transportu publicznego zamiast sterczec w korkach
Jesli sie z tym nie zgadzasz pozostaje formalna inicjatywa i zalozenie lobby anty-SUVowskie
Ostatnio edytowane przez szewi ; 23-01-2012 o 14:13
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
A z takiego myślenia to już prosta droga do tego by zabronić budować powiedzmy domy jednorodzinne - bo przecież wystarczy 20m2 na osobę czyli każdy ma kupić małe mieszkanie - bo dom:
a/ zajmuje więcej miejsca - a ziemia nie jest z gumy - przez co zapewne inni muszą mieszkać malutkich mieszkankach
b/ spala więcej gazu na ogrzewanie (przez co może go zabraknąć dla Pana który kupuje w butli na biwak)
c/ do wykończenia domu ktoś zużywa 250m2 parkietu - i przez to ktoś inny zapewne musi kupić stół z plastiku.
Panowie nie dajmy się zwariować A co to interesuje tego kto dba o bezpieczeństwo swojej rodziny (i kupuje SUVa) że ktoś inny na drodze mniej o nie dba. Ciekawe czy potencjalny klient nawet na mały samochód analizuje bezpieczeństwo rowerzysty i na tej podstawie zamiast auta kupuje skuter.
To nie jest w interesie kupujących SUVy tylko w interesie prodecenta małych aut by należycie o to dbał. A to że praw fizyki i tak się oszukać nie da to inna sprawa.
Dla mnie większym stresem są TIRy które poruszają się po naszych drogach - i są niewspółmniernie większym zagrożeniem. A jakoś ludzie dalej małe auta kupują i nie żyją w związku z tym w większym stresie.
Zamiast demokracji zróbmy socjalizm Czemu nie Ja jednak wolę to pierwsze - jako kogoś stać, podoba się, potrzebuję - to kupuję i tyle A jak mu mało miejsca to sobie zakłada bagażnik na dach.
Ostatnio edytowane przez tygrysio ; 24-01-2012 o 00:25
motor sports can be expressed in one single letter ///M