Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Alfa Romeo 166 2.0 TS przełącznik zespolony

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS
    Postów
    11

    Domyślnie Alfa Romeo 166 2.0 TS przełącznik zespolony

    Witam serdecznie

    Czy przytrafiła się komuś z was wymiana przełącznika zespolonego? Jeżeli tak to ile kosztuje taki zabieg? Druga sprawa to nie działające sygnalizatory kierunkowskazów na desce rozdzielczej, jaka jest tego przyczyna?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    A z którego roku alfa??
    Bo może nagrzewnica Ci cieknie i robi zamęt pod ICSem. Tam tez jest przekaźnik od kierunków. To raczej nie wina przełacznika jak alfa jest z lat 98-03

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS
    Postów
    11

    Domyślnie

    Samochód jest z 1999 r., nie wiedziałem, że jest też taka możliwość ale z drugiej strony nie ma innych problemów.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    @Emmersonic twoim drugim problemem są kontrolki kierunków - patrz post kelpina - standardowa usterka.
    Natomiast co jest pierwszym problemem? Jakie są Twoje zastrzeżenia do działania pająka, czym się objawiają nieprawidłowości?
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS
    Postów
    11

    Domyślnie

    Mam zamiar wymienić przełącznik zespolony ponieważ jedna manetka (wycieraczki) uległa pęknięciu i nie spełnia prawidłowo swojej roli. Nowy przełącznik już mam, interesuje mnie koszt wymiany u mechanika i czy ogólnie dużo jest przy tym pracy. Rozumiem, że przełącznik niewiele ma wspólnego z niedziałającymi kontrolkami kierunków ale jak to naprawić? Czy nagrzewnica jest najczęstszą przyczyna takiej usterki?

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Żeby wykluczyć cieknącą nagrzewnicę i dostać się do przekaźników to najlepiej zdjąć skórzaną osłonę tunelu środkowego od strony pasażera (jedna śruba).
    Przekaźnik od kierunków jest chyba zielony... pewności nie mam. Jak będzie tam wilgoć to może być przyczyna. Wtedy wypadałoby wymienić nagrzewnicę, osuszyć przekaźniki i różne inne styki
    Nie ubywa Ci płynu chłodniczego?
    Co do kosztów wymiany przełącznika to nie wiem, ale jakbym miał go w ręku to spróbowałbym sam to wymienić.

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS
    Postów
    11

    Domyślnie

    Nie zauważyłem żeby płyn w jakimś dziwnym tempie uciekał ale teraz zwrócę na to większą uwagę, sam wolałbym nie grzebać przy kierownicy bo słabo znam się na mechanice i mógłbym większej szkody narobić
    Zastanawia mnie przekaźnik kierunkowskazów, może po prostu dokonał żywota i trzeba go wymienić na nowy?
    Ostatnio edytowane przez Emmersonic ; 25-01-2012 o 14:20

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Roboty z wymianą to na jakieś 20-30 minut. Odpinasz aku, odkręcasz i odpinasz poduchę, odkręcasz zwijacz od poduchy (3 śruby), odkręcasz i ściągasz kierownicę (przydaje się ściągacz, na allegro można kupić za 30 zeta), odkręcasz obudowę przełączników (od spodu chyba 4 śruby), odkręcasz 2 śruby od przełącznika zespolonego, odpinasz wtyczki i już. Składasz w odwrotnej kolejności. Ja się tak bawię sam pod blokiem - miny sąsiadów bezcenne .

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0 TS
    Postów
    11

    Domyślnie

    Dzięki za instrukcję

Podobne wątki

  1. Przełącznik zespolony od 147?
    Utworzone przez Kamiel w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-09-2015, 16:41
  2. [147] alfa 147 przełącznik szyb lewy zespolony
    Utworzone przez Roben w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 18:47
  3. przełącznik zespolony Alfa 166
    Utworzone przez marcnow w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-05-2012, 12:56
  4. [75] Przełącznik zespolony
    Utworzone przez fafa w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 12:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory