gazik odpada, czyli trzeba mocno sie zastanowic czy alfa dalej jest wart uwagi w benie ;/
gazik odpada, czyli trzeba mocno sie zastanowic czy alfa dalej jest wart uwagi w benie ;/
Jeżeli nie 159, to Accord, ale nie wiem, czy Ci siana starczy na fajny egzemplarz.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
dodam że wolę szukac auta za gramanicąpanowie czyli afla 159 w benzynie odpuscic ? chodzi tylko o spalanie i osiągi czy wchodzi jeszcze awaryjność ?
159 TBi, ale chyba też nie wystarczy Ci funduszy.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Ja byłbym za E90 320i. Tylko najgorsze w tym aucie to wyglądJeszcze z jakimś M pakietem i na ładnej feldze ujdzie ale i tak do 159 to lata świetlne
Pomyśl jeszcze ewentualnie nad Citroenem C5. Za 40k może już dostaniesz w sensownym stanie. To auto, które płynie po drodze - hydropneumatyczne zawieszenie![]()
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Skoro tu jesteś i w ogóle zastanawiasz sie nad tym, czy brać Alfe... To chyba jeszcze żadną nie jechałeś.
Jeśli Alfy sie po prostu boisz, to ja polece mimo wszystko Vectre. Miałem okazje taką jeździć... Co prawda w 1,9 150 KM, ale w końcu to ciągle to samo auto.
Samochód jest praktyczny... I zadziwiająco dobrze jeździ, szczególnie po wciśnięciu magicznego guzika "SPORT". Zawieszenie sztywne, ale też komfortowe. Prędkość "przelotowa" samochodu po autostradzie to ok 170 km/h. Dopiero powyżej tej wartości trzeba sie skupić i położyć obie ręce na kierownicy.
Z samym silnikiem turbo Opla miałem do czynienia w Zafirze OPC... Był wg. mnie świetny. Spalanie - jakieś 12 litrów przy korzystaniu z tych 200 koni. Jeśli jednostka 2.0t 175 KM Vectry jest tak samo udana, to bym sie nie zastanawiał.
A tak w ogóle: jeśli musisz mieć sedana ze względów reprezentacyjnych (np. poparcie wysokiej pozycji w firmie) - to ok. Jednak mimo wszysko zaznacze, że warto wziąć pod uwage ładnego kombiaka - pojemniejszy, łatwiej zaparkujesz a w sumie minusów nie ma. Poza tym piszesz, że dla Vectry 1.8 za słaby, a 2.0t paliwożerny... To może czas zmierzyć sie z prawdą i wybrać diesla? Spalanie 1.8 w Vectrze to ok. 9-10 litrów. A spalanie 2.0 t to średnio 10-11. Tak więc różnica jest po prostu mała...
Co do tego prowadzenia Vectry C to bym trochę polemizował. Wystarczy obejrzeć Top Gear jak trzyma się drogi Vectra OPC i jedyne co można to rozłożyć ręce i się załamać, że wypuścili tak fatalnie prowadzące się,a jakby nie patrzył, mocne i szybkie auto.
Ja na Twoim miejscu brałbym 159 1.9 16V plus zawirusować i będziesz miał bardzo żywotny silnik, świetnie wyglądające i jeżdżące, a przy tym bardzo ekonomiczne auto.
O wersji OPC nie wspominam, silnik jest za duży jak na to auto i masa źle rozłożona... Ale w codziennej jeździe, z 2.0 turbo - Vectra bardzo dobrze daje sobie rade. A na pewno wiele lepiej niż np. Renault Megane, Reugeot czy inne superkomfortowe twory...
Ja też polecam właśnie 159-ke![]()