Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Demontaż mechanizmu różnicowego V6

  1. #1
    Krzychu25wroc
    Gość

    Domyślnie Demontaż mechanizmu różnicowego V6

    Panowie mam pytanie , moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i co nieco orientuje sie w temacie czy do wymiany mech. roznicowego konieczny jest demontaz skrzyni biegow czy mozna to zrobic nie ruszajac skrzyni bo to spory klopot?? dzieki i pozdro

  2. #2
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Żeby wyjąć mechanizm różnicowy musisz odkręcić półośki od skrzyni i zdjąć obudowę skrzyni.
    O ile pierwszą czynność uda się zrobić bez wyjęcia skrzyni o tyle druga będzie niemożliwa.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Nie wiem na ile utrudnia dostęp do skrzynia rama pomocnicza pod silnikiem w 166, jednak w 156 V6 wyjęcie różnicowego można wykonać nie demontując skrzyni.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie



    pare srubek i powinno się udać, jeśli rama pozwoli.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 27-01-2011 o 10:15
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Chłopak pisze o demontażu różnicowego w V6, po co Ci demontować obudowę skrzyni? Jedyne co musisz zdemontować to jak pisałeś półosie, kielichy, pokrywy łożysk mechanizmu różnicowego i tylną część obudowy dyfra i go wyjmiesz, wszystko do zrobienia na aucie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Już ogarnąłem. Wrzuciłem zdjęcie i tam ładnie widać jak się do niego dobrać.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Po całej operacji należy pamiętać o prawidłowym ułożeniu podkładek dystansujących między czołem zewnętrznej bieżni łożyska a jego pokrywą, od tego zależy luz roboczy łożysk mechanizmu, jak zrobimy za ciasno wiadomo co się stanie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Krzychu25wroc
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki chlopaki jestescie niezastapieni! pozdro

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar hubizx
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 3.0 2001r ME3.1
    Postów
    168

    Domyślnie

    Mam wyjętę półosie, bo próbuje usunąć źródło hałasu od 80km/h w górę. Może przy okazji warto sprawdzić te łożyska od wejścia do skrzyni, może po zdjęciu osłon da się coś tam wyczuć?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-09-2013, 20:15
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-07-2012, 19:50
  3. Łożyska mechanizmu różnicowego, jakie?? JTD
    Utworzone przez sqadak w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-12-2011, 23:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory