Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: Problem z odpalaniem :/

  1. #11
    nitro_83
    Gość

    Domyślnie

    Jutro będę jeszcze raz wszystko sprawdzał, mam nadzieję że w końcu przyczyna się znajdzie. Jeśli chodzi o świece to już 2 komplety były użyte BOSCHA i NGK przy czym NGK znacznie lepiej pracowały. Powiedzcie czy takie świeczki CHAMPIONa warto zakupić? http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-c...020888094.html

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał nitro_83 Zobacz post
    Powiedzcie czy takie świeczki CHAMPIONa warto zakupić? http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-c...020888094.html
    W mojej V6 tylko takie świece mnie satysfakcjonowały bez ostatniej literki C

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    No właśnie ja mam u siebie RN7YC i powiem Ci Andrzej że różnicy nie widzę.Tak samo mi chodziła na rozklepanych NGK (1mm odstęp na elektrodach) Przerwy ustawiłem na 0,75 mm.Wrażenia takie same
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    No właśnie ja mam u siebie RN7YC i powiem Ci Andrzej że różnicy nie widzę.Tak samo mi chodziła na rozklepanych NGK (1mm odstęp na elektrodach) Przerwy ustawiłem na 0,75 mm.Wrażenia takie same
    U mnie róznica jest dość istotna, przy świecach Championa nie ma efektu przydławiania się zimnego silnika po energicznym wciśnięciu pedału gazu, mozna śmiało grzać bez czekania na rozgrzanie silnika, przy inny swiecach przydławianie zimnego silnika występuje

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Ja te przydławiania mam cały czas więc dlatego nie czuję różnicy
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #16
    nitro_83
    Gość

    Domyślnie

    Jako, że ostatnio jeździłem tylko na benzynie dzisiaj przełączyłem autko na gaz chwile po tym jak zdołałem je uruchomić i autko wchodziło płynnie na obroty, zero dławienia czy przygasania. Może się mylę ale chyba komp gazu pobiera również dane z przepływki, sondy itp. itd. więc czy nie wskazywało by to na problem w układzie paliwowym?

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Koszal
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 156 SW 1.9 JTD
    Postów
    27

    Domyślnie

    Na 99% problem tkwi w zasilaniu. Instalacja gazowa opiera się tylko na wskazaniach sondy.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Instalacja LPG II gen opiera się na wskazaniach sondy? Dopiero co słyszałem, że nie ma szans na to, żeby brała dane z sondy gdyż sonda ma badać spaliny z no/pb, a nie z mieszanki gazu więc działy by się różne dziwne rzeczy? Kto wyjaśni dokładnie? Bo już zgłupiałem
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  9. #19
    nitro_83
    Gość

    Domyślnie

    Tak, LPG 2 gen. pobiera dane z sondy. Przed nowym rokiem miałem problem z zbyt wysokim spalaniem i komp u gazownika wykazał walniętą sondę.

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Koszal
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 156 SW 1.9 JTD
    Postów
    27

    Domyślnie

    Tak. Generacja II opiera sie o wskazania sondy. Sonda bada udział tlenu w spalinach i na tej podstawie jest dobierana mieszanka.
    Ostatnio edytowane przez Koszal ; 26-01-2012 o 17:56 Powód: blad

Podobne wątki

  1. AR 147 1.6 TS 105 KM problem z odpalaniem
    Utworzone przez nwj1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 13:08
  2. Problem z odpalaniem v6
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-04-2014, 10:13
  3. problem z odpalaniem 1.6 ts
    Utworzone przez brozek w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 21:17
  4. [159] Problem z odpalaniem
    Utworzone przez ziomek887 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 19:57
  5. problem z odpalaniem
    Utworzone przez marianek24 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-12-2009, 22:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory