Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 101

Temat: Wybór kolejnego auta spośród dłuuugiej liisty

  1. #61
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kamilek Zobacz post
    dzięki koledzy za tak liczną pomoc
    co do niby moich wybrzydzeń to po prostu chce takiego auta którym będę mógł pojeździć częsciej niż patrzeć w portfel i przeliczać, m kurcze lepiej przejde te 5 km to zaoszczędze 4 zł...
    nie chce by auto cały czas stało u mechanika albo co gorzej w garazu i nie miec kasy na jego naprawę
    nie chce zwykłego dupowozu, gdybym szukal to alfa by sie tu nie znalazła, wybrałem te auta które mi sie podobaja i są w miarę dobre
    jesli 1.9 jts da mi w miarę fajne spalanie , średnio licze ok 10 l to przeboleje spalanie na pewno a osiągi pon 10 sec też przecierpię, choc jeśli powiecie że roznica jest znikoma w 2.2 a jest on tez mniej awaryjny to oczywiscie wybiorę większą jednostkę
    A potem będziesz płakał, że Cię objechał jakiś posiadacz 159 z napisem JTDm na tylnym zderzaku. Zachipowana 1.9 w codziennej, normalnej jeździe, spisuje się o niebo lepiej niż 2.2 JTS. Poza tym jest ich ogromny wybór, w przeciwieństwie do JTSów (obecnie na Allegro są 3 sztuki - słownie TRZY - w zadanym przedziale cenowym).
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  2. #62
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    A potem będziesz płakał, że Cię objechał jakiś posiadacz 159 z napisem JTDm na tylnym zderzaku. Zachipowana 1.9 w codziennej, normalnej jeździe, spisuje się o niebo lepiej niż 2.2 JTS. Poza tym jest ich ogromny wybór, w przeciwieństwie do JTSów (obecnie na Allegro są 3 sztuki - słownie TRZY - w zadanym przedziale cenowym).
    W razie poźniejszej odsprzedaży też może być pożniej problem z JTS-em.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  3. #63
    krisvanmoto
    Gość

    Domyślnie

    A co powiesz na kilka aut ekstra do twojej listy? mianowicie:
    11.Volvo s40 lub s60
    12.Toyota Avensis VVTI
    13.SAAB 9.3 1.8T




    a Skoda Superb to passat b5 i ten po lifcie
    Ostatnio edytowane przez krisvanmoto ; 27-01-2012 o 19:43

  4. #64
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    A potem będziesz płakał, że Cię objechał jakiś posiadacz 159 z napisem JTDm na tylnym zderzaku. Zachipowana 1.9 w codziennej, normalnej jeździe, spisuje się o niebo lepiej niż 2.2 JTS. Poza tym jest ich ogromny wybór, w przeciwieństwie do JTSów (obecnie na Allegro są 3 sztuki - słownie TRZY - w zadanym przedziale cenowym).
    Płakac to może zacząc jak cena On przekroczy 6zł Dobrze, że napisałes zachipowana, bo seria nie powala, niestety. Masa robi swoje. No chyba, że mowa o jednostce 2.4.

  5. #65
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Płakac to może zacząc jak cena On przekroczy 6zł Dobrze, że napisałes zachipowana, bo seria nie powala, niestety. Masa robi swoje. No chyba, że mowa o jednostce 2.4.
    No trudno, żebym porównywał auto 150-konne do 185-konnego. Poza tym nie łudź się, że jeśli ON będzie kosztował np. 6.5 PLN, to benzyna będzie za 5.60
    Masa JTS-a jest tylko o 50 kg niższa, niż 1.9 JTDm. Tą różnicę można więc pominąć. Z 2.2 JTS-em nie zrobisz nic. Masz moc 185 KM i dziękuję. Z JTDm wyciągasz 180 KM bez problemu i prawie 400 Nm. Dzięki temu na każdym biegu w tzw. próbach drogowych robisz z takim JTS co chcesz. Trzeba się naprawdę bardzo ostro namachać skrzynią, żeby JTS-em jechać TAK SAMO, jak zachipowany JTDm (w którym kierowca nie bardzo będzie się przejmował, jaki ma wbity bieg). Różnica w spalaniu? Conajmniej 3 litry na 100 km na korzyść JTDm. I jak już pisałem - na ten moment masz w ofertach 3 JTS-y 2.2, w cenie do 40 tysięcy. I jakieś 50 sztuk wersji JTDm. Trochę spora różnica, jeśli chodzi o wybór, czyż nie?
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #66
    Kamilek
    Gość

    Domyślnie

    po primo, innych aut nawet nie biorę pod uwagę bo temat ten przerabiałem setki razy
    duo - przy przebiegach takich jak moje w 100% nie opłaca się diesla, do tego diesel jest kosztowniejszy w utrzymaniu (dwumas, turbo, wtryski itd) , postanowilem że teraz to będzie benzyna
    mmmm a chipowanie mnie nie obchodzi, lubię czasem pojeździć szybciej, ale to nie oznacza że do odciny na każdym biegu od świateł do świateł, np na trasie po 180 i mi styka...

  7. #67
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał krisvanmoto Zobacz post
    A co powiesz na kilka aut ekstra do twojej listy? mianowicie:
    11.Volvo s40 lub s60
    12.Toyota Avensis VVTI
    13.SAAB 9.3 1.8T




    a Skoda Superb to passat b5 i ten po lifcie
    Nie wiem czy jeździłeś Superbem, ale co do Passata to poza dechą w stylu VW to tam nic innego nie ma, więcej bajerów, miejsca duużo więcej i wygląd lepszy- skoda nawet w skrzyniach przełożenia zmienia tak że inaczej samochód idzie. Jeżeli on szuka pancernego samochodu za dobra cenę z kupą miejsca w środku to to będzie najlepszy wybór, pozatym różne małe bajerki jakie są w Skodzie nigdzie indziej nie znajdziesz (parasolka, kupa lampek doświetlajacych, fajne zegary itd.).
    Co do Volva to w firmie są 3 reprezentacyjne i wiecznie coś się psuje, a koszty serwisowania są straszne
    Avensis mógłby być, ale znaleźć dobrego benzyniaka będzie ciężko i nie chodzi mi o stan, tylko silnik który pociągnie tą budę bo swoje waży
    SAAB to każdego kosztem części zrazi do siebie, z którymi jest coraz gorzej
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 27-01-2012 o 21:37

  8. #68
    pabloss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    Nie wiem czy jeździłeś Superbem, ale co do Passata to poza dechą w stylu VW to tam nic innego nie ma, więcej bajerów, miejsca duużo więcej i wygląd lepszy- skoda nawet w skrzyniach przełożenia zmienia tak że inaczej samochód idzie. Jeżeli on szuka pancernego samochodu za dobra cenę z kupą miejsca w środku to to będzie najlepszy wybór, pozatym różne małe bajerki jakie są w Skodzie nigdzie indziej nie znajdziesz (parasolka, kupa lampek doświetlajacych, fajne zegary itd.).
    Co do Volva to w firmie są 3 reprezentacyjne i wiecznie coś się psuje, a koszty serwisowania są straszne
    Avensis mógłby być, ale znaleźć dobrego benzyniaka będzie ciężko i nie chodzi mi o stan, tylko silnik który pociągnie tą budę bo swoje waży
    SAAB to każdego kosztem części zrazi do siebie, z którymi jest coraz gorzej
    no to jak nic zostaje tylko koledze Alfa z JTS-em 1.9 lub 2.2 kupować, pochwalić się na forum i się cieszyć

  9. #69
    mr.kamil
    Gość

    Domyślnie

    co do Saab-a to problemy są z częściami ale do 900ng i starszych.

  10. #70
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kamilek Zobacz post
    po primo, innych aut nawet nie biorę pod uwagę bo temat ten przerabiałem setki razy
    duo - przy przebiegach takich jak moje w 100% nie opłaca się diesla, do tego diesel jest kosztowniejszy w utrzymaniu (dwumas, turbo, wtryski itd) , postanowilem że teraz to będzie benzyna
    mmmm a chipowanie mnie nie obchodzi, lubię czasem pojeździć szybciej, ale to nie oznacza że do odciny na każdym biegu od świateł do świateł, np na trasie po 180 i mi styka...
    No to niestety chyba będziesz musiał w ogóle zrezygnować z benzynowej 159, bo 1.9 JTS nie będzie Cię zadowalał osiągami, a 2.2 JTS jest w tym przedziale cenowym raczej białym krukiem. A apropos chipowania - zmiana oprogramowania silnika daje bardzo dużo jeśli chodzi o codzienną jazdę, a nie jazdę "do odciny na każdym biegu". Zyskujesz bardzo dużą elastyczność, dzięki czemu rzadziej trzeba wachlować skrzynią biegów.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Radio UConnect - jak przejść do kolejnego katalogu z mp3?
    Utworzone przez Jan Marek w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-09-2015, 20:21
  2. [156 1.9 jtd] Wybór sprężyn
    Utworzone przez kotlin w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-03-2014, 22:58
  3. Trudy wybór - zakup auta
    Utworzone przez patryyyk w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 10-12-2013, 17:11
  4. Dobry wybór ?
    Utworzone przez JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 20:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory