Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 56

Temat: parowanie szyb- dramat

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Dramatem jest nie wymienianie systematycznie filtra kabinowego. Gdybyś kupił węglowy spokojnie wytrzymałby dłużej.
    W nowszych AR, w których filtr jest montowany od strony schowka - wiele razy spotkałem się z sytuacją, że "garażowe Józki" wymieniały tylko 1 z 2 sztuk, ale to już ekstremalne przypadki partactwa.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rolek
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    była 156 SW 2.4 JTD powered by cinsoft.pl
    Postów
    431

    Domyślnie

    Sprawdź czy na podszybiu nie nazbierało ci się syfu (liście, piach) i nie zatkało odpływu

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał hitman047 Zobacz post
    Ponoć kierowcy rajdowi to kiedyś jak takich środków nie było to wcierali w szyby płyn do kąpieli i nie parowało haha
    Ale za to parowały im szyby w kaskach.
    Moja Bella

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Jak nie pomoze-na scianie grodziowej silnika w okolicach popmy ham i serwa oraz po drugiej stronie sa gumowo zakonczone odplywy wody z podszybia ktore ja mialem przytkane.
    Cześć.
    Ma może ktoś zdjęcia tych spływów.
    Mam ten sam problem, chociaż bardziej podejrzewam klapkę od obiegu wewnętrznego -może ktoś wie jak najszypciej sprawdzić czy działa? Słuchałem na wyłączonym silniku i przy wyłączniu nie słychać żadnej reakcji przy wyłączaniu. Jedyny objaw to jakby powietrze po otwarciu obiegu wewnętrznego mocniej dmuchało.
    Jutro chce sciągnąć podszybie i sprawdzać wszystko pokolei łącznie ze zdejmowaniem list w nadprożach i zobaczeniem czy wygłuszenie koło drzwi nie jest mokre.
    Co do filtra to ma miesiąc, ale może faktycznie jest mokry - próbował ktoś uszczelniać żeby zabezpieczyć go przed wodą?

    pozdr
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar marioroza
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Postów
    156

    Domyślnie

    dopiero dziś wymieniłem filtr kabinowy bo już nie mogłem wytrzymać z tym parowaniem.
    Nie sądze jednak że to wina filtra bo przyglądam się uważnie temu parowaniu i zauważyłem że naprawde mocno paruje wtedy gdy silnik osiąga swoją optymalną temperaturę. Parowanie słabnie gdy temp silnika troche spadnie i tak w koło. To już chyba poważniejsza sprawa z układem chłodzenia.
    Bede się przyglądał co będzie po wymianie filtra.
    Ostatnio edytowane przez marioroza ; 28-01-2012 o 20:33

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    A chemicznego zapaszku parującego płynu chłodniczego nie czujesz? Może nagrzewnica delikatnie puszcza. Wcale nie musi dużo żeby szyby parowały. Cudów nie ma musisz znaleźć źródło wilgoci.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    ANTI FOG dobre,kiedyś tym posmarowałem i przy...bałem w tranzita podczas cofania takie miałem przejrzyste szyby,fakt było już ciemno a tranzit był granatowy

  8. #18
    hjeniu
    Gość

    Domyślnie

    Nie kombinuj z rozbieraniem auta tylko wstaw auto do ciepłego na noc.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    Wymiany filtrów napewno pomogą a napewno nie zaszkodzą ale tak naprawde jek robisz krutkie trasy to niema mowy o suchym aucie,dywaniki,fotele to wszystko zbiera wilgoć którą sami tam wnosimy na ubraniach czy butach,nagrzeje sie i paruje.

  10. #20
    pyciek
    Gość

    Domyślnie

    Ja też robię krótkie trasy ale jest na to sposób... Jak się nagrzeje trochę w aucie, to na chwile otwieram wszystkie drzwi żeby się przewietrzyło i wywiało wilgoć. Teraz przy mrozach inaczej się nie da, bo ciągle są od środka szyby zamarznięte :/ Ale przewietrzenie pomaga

Podobne wątki

  1. Parowanie szyb
    Utworzone przez majkel_dg w dziale 166
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 12-01-2016, 22:09
  2. [145] Parowanie Szyb
    Utworzone przez Jimbo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 10-12-2013, 19:19
  3. [145] parowanie szyb
    Utworzone przez przemoo84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 03-01-2013, 17:20
  4. [MiTo] Parowanie szyb
    Utworzone przez kingulina w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 09:42
  5. [146] Parowanie szyb.
    Utworzone przez stet22 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 20-11-2009, 00:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory