Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Temat: Wahacze dolne Vema - problem

  1. #41
    laurin
    Gość

    Domyślnie

    A może ktoś mi napisać jak wymienić ten wahacz żeby się nie narobić? Odkręcam z tyłu na wahaczu 4 śruby, potem odkręcam omawianą śrubę z tulei i śrubę na sworzniu. Coś jeszcze trzeba? Jak go wyjąć sprawnie??

  2. #42
    laurin
    Gość

    Domyślnie

    Cisza... trzeba odkręcać drążek stabilizatora i sworzeń wahacza górnego?

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    do tego lacznik stabilizatora - 5 minut robotty jedna sruba, w forny wachacz to juz chyba nie trzeba chociaz bedzie ci tam smiesznie dyndac na nim

  4. #44
    Użytkownik Ogier Avatar mikolajpn
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP Distinctive
    Postów
    159

    Domyślnie

    A ja mam na sprzedaż 2 nowe, zapakowane tulejki VEMA o których mowa w tym temacie. Miałem wymieniać ale u mechanika prasa nie działa i mówi że inaczej nie da rady.

  5. #45
    laurin
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki Zasit.

    Czyli rozumiem, że odkręcam wszystkie śruby z wahacza + dodatkowo łącznik stabilizatora i wymiana pójdzie bezproblemowo

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    tak to wedlug mnie wyglada, do dolnego wachacza masz sworzen - tutaj moze byc problem, mocowanie do kolumny z amorem, lacznika staba i no te sruby 4 sztuki od tulei i chyba wiecej tam nie ma do roboty, troche z wybijeniem tego moze byc problem

  7. #47
    laurin
    Gość

    Domyślnie

    Wszystko ładnie się odkręca - tylko nie mogłem wyjąć wahacza i nie chciałem rozkręcić pół zawieszenia. Sworzeń wahacza ładnie sie rusza ale przeszkadzał drążek stabilizatora dlatego chciałem się upewnić co rozkręcić...

  8. #48
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    czekaj przeciez lacznik jest z gory tego dolnego wachacza takze jak on moze przeszkadzac ? przeciez caly wachacz to w dol pojdzie - o ile dobrze to pamietam, ale czekaj tam zeby sworzen wyjac to trzeba do gory to dac, jak ci nie bedzie szlo to odkrec dwa laczniniki od staba i wtedy bedzie luzny i do gory sobie go dasz

  9. #49
    laurin
    Gość

    Domyślnie

    wahacz idzie cały do góry, z tyłu leży na sankach czy jak to zwał. Z przodu sworzeń trzeba wybić w stronę przegubu. I tu pojawia się stabilizator . OK będę próbował - w końcu jakoś dam rade...

  10. #50
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    stab jak juz przeszkadza to jak mowie - odkrecic laczniki i podniesc staba do gory i moim zdaniem nie ma potrzeby go rozkrecac

Podobne wątki

  1. [155] wahacze vema - co za szajs
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-01-2013, 11:57
  2. dolne wahacze - problem z montażem - PILNE!
    Utworzone przez maciek_147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-12-2011, 21:49
  3. wahacze VEMA
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 31-05-2011, 21:01
  4. Wahacze dolne Vema
    Utworzone przez pawel olszewski w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-06-2010, 17:28
  5. [156] wachacze dolne przod VEMA za 175zl?
    Utworzone przez bmw535i89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-10-2008, 14:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory