Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: wymiana rozrzadu w jts domowym sposobem

  1. #11
    qtaz83
    Gość

    Domyślnie

    no tez sie dziwie.. wariata nie bede wymienial bo jest ok... to ma ktos jakies doswiadczenie z wymiana paska??

    ---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:36 ----------


  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Z calym szacunkiem ale ta metoda mozna conajwyzej lancuch w skladaku wymienic...
    w dziale zrob to sam jest odpowiedni temat ale blokady miec trzeba i wariator jesli jeszcze nie klepie to zaraz zacznie.Jesli nie chcesz wymieniac mozna naprawic ale chcac odkrecic kolo rozrzadu
    na ktorym jest wariator musisz miec blokady bo nie ustawisz tego potem

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Dlatego wspominałem o pożyczeniu blokad. No ale zrobi jak będzie chciał.

  4. #14
    qtaz83
    Gość

    Domyślnie

    narazie sie za nic nie zabieram,ale nie chce jeszcze raz pojechac do warsztatu a tam fachura nie bedzie sciagal pokrywy tylko pomaze korektorem i tyle... wlasnie tak samo wszyscy pisali na forum pumy, ze w pumie jest inaczej niz w innych autach i trzeba uzyc przyzadow.a okazalo sie ze wcale nie... co do wariatora to wymina go przy rozrzadzie to dmuchanie na zimne bo pozniejsza wymiana znowu kosztowna, ale mam znajomego co przy dwoch wymianach rozrzadu nie wymienial wariata.. teraz juz go czeka trzecia wymiana i dopiero teraz ma zamiar wymienic...

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomekkk
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 SW 1,9JTDm Q-Tronic
    Postów
    395

    Domyślnie

    W JTS bez blokad to jak 6tke w totka Więc to Twoje ryzyko. Wariatora nie wymieniaj jeżeli go nie słychać, w JTS jest już bardzo trwały. U mnie 160tyś km na liczniku, a wariator oryginalny i nie słychać go nawet sekundę po odpaleniu ( no chyba, że jest -20, to wiadomo, że silnik kilka sekund poklepie, szczególnie na oleju 10w60 ).

  6. #16
    qtaz83
    Gość

    Domyślnie

    wlasnie wrocilem z wymiany paska ... bylem w warsztacie w ktorym zajmuja sie tylko alfami i fiatem coupe... pasek byl zmieniany bez zdejmowania pokrywy zaworow i odkrecania swiecy... mechanik ktory to robil powiedzial , ze zabawa z blokadami jest dla niego zbedna. wiec to wcale nie jest jak 6 w totka, powiedzialbym , ze nawet nie jak jedynke w totka.

  7. #17
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Ile cię to kosztowało i gdzie to jest?
    Ciekaw jestem , bo tu na tym forum tak wszyscy chuchają na te swoje Alfiny i z takim namaszczeniem do nich podchodzą jakby to były przedmioty kultu a nie zwykle samochody , co prawda o wiele ładniejsze od innych ale dalej to pojazdy.
    Moja Bella

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To teraz jak będziesz miał ochotę to załatw blokady i czujnik zegarowy i sprawdź sobie, jaka odchyłkę od prawidłowego ustawienia ma Twój silnik.
    A potem w zależności od tego, co wyjdzie pojedź i nakop temu mechanikowi, gdzie chcesz.

    A jeśli chcesz się więcej dowiedzieć o ustawianiu rozrządu w TS to niedawno toczyliśmy obszerną dyskusję na ten temat tutaj:
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...rk_pomocy.html
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 23-03-2012 o 12:55

  9. #19
    Tiestosclublife
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem jak w JTS , lecz w moim JTD mech blokady sam sobie "skręcił" - rozrząd wymieniony i Alfik pracuje nadal jak należy.

    Gdyby musiał do każdego autka w którym wymienia rozrząd kupować dedykowane blokady podejrzewam że mijało by się to z celem .

    Wystarczy wiedza i umiejętności.

    Pozdrawiam

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    to spytaj Twojego mechanika czy wymienial kiedys rozrzad w ts ,to nie jest ta sama bajka

Podobne wątki

  1. Wymiana płynu hamulcowego / sprzęgła domowym sposobem.
    Utworzone przez czaja18 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-03-2011, 08:21
  2. [145] Jak zablokować rozrząd domowym sposobem?
    Utworzone przez luki123 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-01-2011, 13:58
  3. [145] Klima, jak sprawdzic chlodnice domowym sposobem ???
    Utworzone przez Gopcio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-05-2008, 18:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory