Tak jak w temacie czyli w których miejscach i w jaki sposób można sprawdzić czy do silnika może dostawać się "lewe powietrze" gdyż między innymi może mieć to wpływ na falowanie obrotów u mnie w silniku.
Sprawdzony został silniczek krokowy i chodzi, przepływomierz został wymieniony na nowy pól roku temu na oryginalny BOSHA i nie ma z nim problemu, przepustnica została wyczyszczona, sonda lambda też jest OK, tak że zostaje albo lewe powietrze albo świece i wolę zacząć od tego pierwszego gdyż nic to nie kosztuje a może to powodować. Natomiast jeżeli się okaże że nie to zostaje mi wymienić świece, jeżeli jednak nic z tych rzeczy nie powoduje falowania obrotów to co to może być proszę o jakieś wskazówki. Dodam jeszcze że przeważnie rano jak odpalam auto to od razu muszę przygazować bo auto zgaśnie i coś strzela bodajże w kolektorze.
Ale proszę pamiętać że w głównej mierze się pytam o to "lewe powietrze"!
Pozdrawiam.