Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 95

Temat: Alfą w kjs-ach, luźne przemyślenia.

  1. #71
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Tą już od 2 lat widze na allegro chyba. Nawet miałem kiedyś podjechać i zobaczyć, ale nigdy sie zmotywować nie można, cena troche duża, zwłaszcza jakby sie okazło ze już mocno wyeksploatowana ta alfa.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  2. #72
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Tylko że alfy pucharowej nie można zarejestrować. A baza ogłoszeń choćby tu: http://www.racecarsdirect.com/
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  3. #73
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    w Krakowie w KJSach żadną alfą nie powalczysz. Nie wiem jak teraz, ale dawniej, większość prób była albo dramatycznie dziurawa, albo "wąska", albo 540 stopni wokół słupka
    http://www.fanta-team.org/galeria.ph...&gid=86&gid=86 tu, na ostatniej stronie są plany przykładowych prób. Maxi-schrott to plac naprzeciw M1, Polmozbyt to parking na Aleji Pokoju. Wtedy królowały malczany, seje, astry, czasami coś przygotowanego francuskiego (106/Saxo) no i E30 M3 z Klementowiczem za kierownicą. Seryjną 156v6 (lepszy zawias, płyta pod silnikiem) raczej nie dało się powalczyć, a miejscami raczej przypominało to rajd przeprawowy Podobnie 155v6 i 166v6.
    Trochę inaczej ma się sprawa z trackdayami "torowymi" (w naszej okolicy najbliżej Kielce, Wyrazów, nie wiem czy jest jeszcze coś w Tychach na torze Fiata, albo w Chorzowie na policyjnym). Na równym asfalcie mały fiat z podobnym umiejętnościami kierowcą raczej Cie nie objedzie, ale z drugiej strony na walkę z AWD+T nie masz co liczyć - to na prawdę 1-2 klasy szybkościowe więcej.
    Ostatnio edytowane przez marekm ; 15-02-2012 o 23:45

  4. #74
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    prześledziłem sobie cały temat bo od jakiegoś czasu też mi chodzi po głowie zabawa w KJS, podkreślam - zabawa - a nie zaciekła rywalizacja i kalkulacja że takie auto sie nie nadaje bo nie mam szans itd. jeśli dojdzie do tego że kiedyś sie w to będę bawił /ale zapewne jeszcze nie w tym roku, ewentualnie w drugiej połowie tego roku/ to w grę też wchodzi TYLKO Alfa, ma być fun a nie wyobrażam sobie frajdy z jazdy jakimś np Oplem, nie umniejszając nic Oplowi oczywiście to jednak nie byłoby to samo co jazda w zawodach Alfą

    pierwotnie brałem pod uwagę tylko 145 ale po przeczytaniu tego wątku 33 też wydaje się bardzo ciekawy rozwiązaniem. i w tym momencie sprawdziłem jak wygląda dostępność tego modelu na polskich portalach aukcyjnych... jak można sie było domyśleć oferta jest znikoma a już znaleść z takim silnikiem o jakim była mowa to w ogóle cud z częściami jest pewnie równie nie lekko. i w tym momencie wracam do pomysłu 145 ale nie TS tylko Boxer'a. Np takie rozwiązanie wydaje mi się idealne - http://otomoto.pl/alfa-romeo-145-ser...C23028177.html no z tym że ten konkretny model ma już spory przebieg więc raczej by sie nie nadawał ale generalnie tak biorąc pod uwagę WSZYSTKIE aspekty chyba jednak najrozsądniej wybrać 145 z silnikiem Boxer w najmocniejszej wersji 129KM. Zaskakuje mnie jednak spora waga tego auta. Myślę jednak że taki samochód dla prawdziwego Alfisty który tylko Alfę bierze pod uwagę będzie najlepszym rozwiązaniem, przynajmniej na początek. Nie mówię że 145 jest lepsza od 33 pod kątem KJS bo tak nie jest ale mając na względzie też kwestie ekonomiczne oraz fakt że ktoś np dopiero zaczyna przygodę ze ściganiem i nie musi od razu wygrywać to taka 145 będzie chyba idealna I ja się będę za taką rozglądał pod koniec tego roku.
    Ostatnio edytowane przez flatbeet ; 24-02-2012 o 19:29

  5. #75
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Widze ze nie tylko ja mam taki szalony pomysł rajowania alfa niestety ostatnio brak mi czasu na myślenie .

    145 fajny pomysł chyba dość, ale to podobna masa chyba jak 155. a ts chyba bardziej proste w obsłudze niż boksery i wygląd znacznie lepszy, takie moje subiektywne odczucie jakbym zdobył wiekszą ilość gotówki to bym poszedl chyba w tą strone co Grzesiekk.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  6. #76
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    Zaskakuje mnie jednak spora waga tego auta.
    Myślę że sporo da się zejść z wagi. Pucharowa 145 ważyła 960kg. To całkiem niezły wynik.


  7. #77
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kacper_agh Zobacz post
    Widze ze nie tylko ja mam taki szalony pomysł rajowania alfa niestety ostatnio brak mi czasu na myślenie .

    145 fajny pomysł chyba dość, ale to podobna masa chyba jak 155. a ts chyba bardziej proste w obsłudze niż boksery i wygląd znacznie lepszy, takie moje subiektywne odczucie jakbym zdobył wiekszą ilość gotówki to bym poszedl chyba w tą strone co Grzesiekk.
    Hehehehe no dokładnie ja też mam taki szalony pomysł Ale wezmę sie za to dopiero jak już swoją prywatną Alfę doprowadzę do takiego stanu jak bym chciał, to jest jednak priorytet. TS może i prostszy ale te silniki chyba nie słyną z jakiejś super żywotności, zresztą w tym temacie na początku parę osób wyrażało wątpliwości czy taki TS długo pociągnie eksploatowany tak jednak dość mocno ekstremalnie. zgadzam się że koncepcja Grześka jest najlepszym rozwiązaniem ale to jak sam mówisz też już są spooore koszty. no i tu pytanie czy taka zabawa Ci sie nie znudzi po 3 miesiącach. dlatego może najpierw lepiej zacząć od tańszych rozwiązań. poza tym jeśli o mnie chodzi osobiście to ja bym się wolał zacząć uczyć na słabszych autach i też z takimi słabszymi autami rywalizować. kiedy prędkość nie odgrywa tak znaczącej roli wtedy chyba technika się dobrze szkoli

    saroo@ mówisz że pucharowe aż takie lekkie był ? jak by udało się zejść poniżej 1000kg to by było super! to jest kolejna rzecz która mnie do tego modelu przekonuje

  8. #78
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    saroo@ mówisz że pucharowe aż takie lekkie był ? jak by udało się zejść poniżej 1000kg to by było super! to jest kolejna rzecz która mnie do tego modelu przekonuje
    Były nawet lżejsze (920kg gotowa do jazdy), ale dokładano balast bo według regulaminu nie mogła ważyć mniej niż 960kg.
    LINK ---> http://www.forum.alfaholicy.org/145_...tml#post565371


  9. #79
    hemicuda
    Gość

    Domyślnie

    920 kg gotowe do jazdy ?? O_o Standard ma chyba coś koło 1250 kg. Jak oni to zrobili bez laminatów zamiast drzwi?

    Ja, jak mówiłem, myślę mocno o Alfie 147 2.0. Planuję przystosować samochód do grupy N, czyli aut produkcyjnych o ograniczonych modyfikacjach. Zamówiłem już homologację z PZM i po zapoznaniu się podejmę decyzję czy będę pchać się w projekt. Przepisy grupy N ograniczają modyfikację silnika jedynie do wymiany wkładu filtra powietrza, softu, wydechu (o ograniczeniu średnicy do średnicy wejścia do pierwszego tłumika/kata) i pocięcia koła zamachowego. Orientuje się ktoś, jaki przyrost mocy/momentu mogę się spodziewać po takich modyfikacjach, zakładając, że nie będę musiał iść na kompromis bo auto idzie jedynie do sportu?
    Ostatnio edytowane przez hemicuda ; 27-02-2012 o 10:53

  10. #80
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Kolejna ogłoszenie ze 156 przystosowaną do zabawy po torze
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-raj...C16377365.html
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 17-11-2014, 23:25
  2. GT 1.9JTD czy Brera 2.4 przemyślenia,dylematy i pytania...
    Utworzone przez ARGT w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 19:34
  3. Przemyślenia spowodowane wolnym czasem.
    Utworzone przez Pablo. w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 198
    Ostatni post / autor: 22-01-2013, 09:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory