Witam !!od wczoraj podczas jazdy alfa delikatnie poszarpuje czy komuś przychodzi do głowy czym to jest spowodowane?,komputer niewywala żadnego błędu!!!
Witam !!od wczoraj podczas jazdy alfa delikatnie poszarpuje czy komuś przychodzi do głowy czym to jest spowodowane?,komputer niewywala żadnego błędu!!!
sprzęgło się skończyło ? dwumas pada ?
Ale szarpie podczas samej jazdy !!!!!! z tego co się orientuje to kończący dwumas słychać a bella normalnie gada żadnych dziwnych dzwięków niwsłychać
Facet ,ale napisz cos wiecej ,czy to w przedziale jakichs obrotow, czy caly czas szarpie , jaki masz silinik przede wszystkim...u mnie poszarpywalo w okolicy 3000 obr. chyba na kazdym biegu...winien byl EGR ,mio ze czyscilem go "setki" razy i wydawal sie byc okej ,nie trzymal juz tak ja trzeba, po wymianie na nowy...zniknelo.
Ostatnio edytowane przez peenbe ; 19-02-2012 o 18:28
Cześć koledzy i koleżanki, chciałbym się podpiąć pod temat, u mnie sprawa wygląda następująco:
- AR 147 jtd 16v.
-egr, przepustnica, wlot do kolektora wyczyszczony, egr ma pełne zaślepienie i jest wywalony programowo. Kolektor głębiej miał trochę syfu, ale nie był zapchany ( dostałem radę, że tam się wszystko powoli powinno oczyszczać samo)
-Auto świeżo po wymianie rozrządu, płynów i filtrów.
Problem jest następujący:
Auto czy zimne, czy ciepłe często ( choć nie zawsze) dziwnie drga na biegach 3,4,5,6 w zakresie obrotów od 1,8 do 2,3. Jestem dziś po trasie Poznań- Słupsk i w pewnym momencie na 4 biegu te drgania były dość mocne aczkolwiek nie tak mocne by było to czuć na kierownicy. Co do samej kierownicy, to nie czuć raczej drgań żadnych. Co jeszcze udało mi się zaobserwować? Lewarek zmiany biegów przy dodaniu i odjęciu gazu delikatnie porusza się w płaszczyźnie góra-dół ( z 0,5 cm, ale widać to wyraźnie), poza tym owe drgania przenoszą się delikatnie na lewarek. Mam wrażenie, że to buda się trzęsie tak jakby auto jechała na takich mini wybojach- ale te szarpania są bardzo regularne, a nie chaotyczne. Dodatkowo kiedy wcisnę sprzęgło i puszczę nogę z gazu, to auto zwalniając też drga w ten sposób. Nie ma żadnych błędów na desce. Ponad to zauważyłem, że drążek reakcyjny jest dość zużyty, aczkolwiek auto jakoś szczególnie podczas ruszania nie drga, ani podczas gaszenia.
Przekopałem inne tematy podobne do mojego i nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytania. Niedługo też podepnę się pod kompa.
Pozdrówki!
Przeguby wewnętrzne ? Podnieś samochód i sprawdź. Dzieje się tak, gdy jedziesz na wprost ?
Drążek reakcyjny, to drgania podczas ruszania, odpalania i gaszenia.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
poduszka skrzyni?