Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Pomiar kompresji w silniku - wynik - analiza

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS
    Postów
    517

    Domyślnie

    Cytat Napisał janio Zobacz post
    Telbi, technicznie można to zrobić, chociaż generalnie tak się nie robi, tak jak nie wymienia się pojedyńczo amortyzatorów, tyle tylko, że tu rozbieranie silnika dla jednego cylindra jest po prostu grą nie wartą świeczki, bo jedyne na czym możesz zaoszczędzić to pierścionki, głowica i tak będzie przynajmniej do splanowania.

    ---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:22 ----------


    Przepraszam

    Wybaczam

  2. #12
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Telbi, zdecydowanie robić, bo któregoś dnia, po prostu nie odpalisz. Ale najpierw niech Ci jakiś mechanik dokładnie zdiagnozuje problem, piszę to dlatego, że ja miałem też problem z silnikiem, ale dopiero po rozebraniu okazało się, że popękane są wszystkie tłoki, a na trzecim porysowana jest gładź cylindra - koszty naprawy + części jest taki, że bardziej opłacało mi się kupić drugi silnik, w którym zrobiłem od razu głowicę i pierścionki.

    ---------- Post added at 14:38 ---------- Previous post was at 14:36 ----------

    Jeśli chodzi o pomiar przy zimnym, czy ciepłym silniku, to przy takich wynikach, nie za bardzo ma to znaczenie.

  3. #13
    Telbi
    Gość

    Domyślnie

    A jeśli pomiar był na zimnym to co ???
    a na ciepłym to co ??
    Można zapytać

  4. #14
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Tak, zapytać zawsze można, ale przy takich wynikach, tak czy inaczej silnik jest do roboty, bez względu na to, czy robiony był na zimnym czy na ciepłym.

  5. #15
    Telbi
    Gość

    Domyślnie

    No to pokrzepiłeś mnie ).
    Dzięki raz jeszcze

  6. #16
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Telbi Zobacz post
    No to pokrzepiłeś mnie ).
    Dzięki raz jeszcze
    Trzeba było napisać, że potrzebujesz pokrzepienia, to bym Ci napisał, żebyś spokojnie dalej jeździł i się nie przejmował, tylko pewnie gdybyś któregoś pięknego nie mógł odpalić, to byłbym pierwszą osobą, którą chciałbyś zamordować

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Próba olejowa to relikt starych mechaników, chcesz poznać stan techniczny silnika to zrób próbe ciśnieniową komór spalania to jest dużo bardziej miarodajne niż wlewanie oleju do komory spalania

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    I co z tego, że relikt, skoro się sprawdza. Alfa Romeo Montreal to też relikt a wszyscy na forum strzykają po ścianach na jej widok.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  9. #19
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    I co z tego, że relikt, skoro się sprawdza. Alfa Romeo Montreal to też relikt a wszyscy na forum strzykają po ścianach na jej widok.
    Bez żartów ja tu widzę że większość strzyka na widok diselka

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #20
    Telbi
    Gość

    Domyślnie

    No to stało się w sobotę auto do roboty wstawiam, nie będę czekał na zgon.
    Dziękuję bardzo za pomoc.
    Pozdrawiam i zdrowia życzę Wam i Waszym pięknościom

Podobne wątki

  1. [159] Test Kompresji Cylindrów
    Utworzone przez Mareczek1122 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-10-2016, 20:13
  2. [156] Brak kompresji V6
    Utworzone przez Kilu89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 12-06-2016, 16:01
  3. Pomiar kompresji Katowice / okolice
    Utworzone przez scrabit w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 13:00
  4. Pomiar kompresji dynamicznej.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 20:01
  5. [155] sprawdzenie kompresji cylindrów
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 10:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory