Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 82

Temat: 1.9 115jtd +

  1. #41
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    tak jeszcze wracając do tematu co do kondycji jednostek przed remapem. Na osiągi przed zabiegiem ma też duży wpływ EGR i przepływomierz, który można w czasie remapu odłączyć i w ten sposób jednostka wraca do pierwotnej kondycji także nie zawsze słaba kondycja przed remapem przesądza o niskim przyroście mocy po remapie. Ja gdy już się umówię na taki zabieg chce swoje jtd wykastrować z egru i przepływki.

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Jeśli motor jest słaby mocy nie zrobisz mimo wywalenia przepływki, egru itd. Mimo zrobionej mechaniki,duzego boostu będzie dym i tyle...
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #43
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar axel83
    Dołączył
    08 2009
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    257

    Domyślnie

    Cinek napisz jak ma się sprawa softu bez przepływki bez zmiany innych parametrów. Chodzi mi o porównanie spalania i kultury pracy silnika .

  4. #44
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    nie do końca mnie chyba zrozumiałeś, przepływka i egr też ma wpływ na moc silnika. nie twierdze że jak uciekło z silnika te 20km i z 40/50NM to usunięcie tych fantów dużo zmieni ale często spadek tych paru koni i niutków zawdzięczamy wadliwemu EGRowi i przepływce.

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Jeśli motor jest słaby mocy nie zrobisz mimo wywalenia przepływki, egru itd. Mimo zrobionej mechaniki,duzego boostu będzie dym i tyle...

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    Cytat Napisał axel83 Zobacz post
    Cinek napisz jak ma się sprawa softu bez przepływki bez zmiany innych parametrów. Chodzi mi o porównanie spalania i kultury pracy silnika .
    dobre pytanie, ja tez bym chcial miec jasnosc jaki wyciecie przeplywki ma wplyw na silnik, czy jest jakies ryzyko itp?

  6. #46
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    cinek odezwij sie

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cinek nie raz pisał, ze wycięcie przeplywki nie ma żadnego sensu w samochodzie nie modyfikowanym. Koszt czasami znacznie wyższy od dobrego zamiennika.

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar Glovash
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    CSW w PO
    Auto
    Clio IV GT, A4 B8, Leon
    Postów
    513

    Domyślnie

    witam

    pytanie takie..
    czy to jest turbo VB??:>

    http://allegro.pl/alfa-147-156-lybra...846851672.html

    poszukuję czegoś "ciut większego" do JTD 8v..

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Glovash Zobacz post
    Tak,to jest gt1749vb używane w JTD 1,9 16v 140/150km lub też w leonach/golfach ARL 150km.Potencjał pod 200km.

  10. #50
    Tomi1985
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy poratujcie mnie w temacie turbawki. Poszukuje do swojego stilo 1.9 8v JTD mocniejszego turbo. Dowiedziałem się, że dobrym rozwiązaniem i wymagającym najmniej przeróbek to zakup modelu 1749vb i zamienienie strony gorącej z obecną 1749va i tu pojawia się problem - przeglądałem alledrogo i vb jakie znalazłem są integralne z kolektorem (turbawki z Leona/Golfa) z kolei Wy piszecie, że taka się nie nadaje :| piszecie natomiast, że to samo turbo jest w JTD 1.9 16v podczas, gdy znalazłem, że tam siedzi turbo o symbolu 1749v i się pogubiłem jakiego turbo w końcu mam szukać?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory