Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Temat: 156 2.0 TS vs. Gulf V GTI

  1. #21
    mar77
    Gość

    Domyślnie

    Slyszalem, ze na takie wyscigi jedzie sie prawie na rezerwie - w koncu paliwo tez wazy. Najlatwiej stracic na wadze majac pusty bak. A dodatkowo mozesz zatankowac V-Powera, tylko sprawdz wczesniej czy czujesz jakas roznice jak zatankujesz V-Powera w stosunku do normalnego paliwa.

    Z drugiej strony oba auta maja naped na przod, wiec istotnym elementem jest wystartowanie. Mozna potestowac z cisnieniem przednich opon.

  2. #22
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    raczej nie widze szans dla alfy. Tak samo jak 2.5 v6 nie ma specjalnie szans z silnikiem vr 6 w corrado widziałem takie wyczyny dwa razy z udziałem tych samych aut i za każdym razem wynik był ten sam.

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar 145Q
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD M-Jet 2004
    Postów
    735

    Domyślnie

    Baty dostaniesz...

    No chyba, że ten golf z 2 składany :wink: albo kolega jest :mrgreen:

    A jak nic z tego to przegrałeś...

    Zrób tak, jak koledzy mówią, wywal wszystko co tylko ci się chce wyjmować...

    Dbaj o dobry przelicznik moc/masa...

    O tym paliwie, też dobra wskazówka (tak jak w F1...)

    No i umyj sobie szybę i walcz... 8)

  4. #24
    pikero
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.pawelek
    raczej nie widze szans dla alfy. Tak samo jak 2.5 v6 nie ma specjalnie szans z silnikiem vr 6 w corrado widziałem takie wyczyny dwa razy z udziałem tych samych aut i za każdym razem wynik był ten sam.
    co do pojedynku 2.5 v6 24v z "rzędową" fałką 2.9 volkswagena to bym polemizował dobry kierownik byłby w stanie troszkę pokrzyżować plany kierowcy corrado musicie pamiętać że w takich pojedynkach to od kierowcy dużo zależy ale tez od innych aspektów czyli stan obu aut ogumienie itp no chyba że to jest pojedynek w stylu mercedes 124 200D kontra np Ferrari Testarossa (moje ulubione dodam )

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Obiektywnie na to patrząc... nie masz raczej szans. Zmiana biegów w tym przypadku nie jest akurat dużym argumentem, choć jeśli gość będzie "nietryb" (a tacy się za kierownicą GTI często zdarzają...) to możesz nadrobić. Poza tym różnica mocy i osiąganie jej przy niższych obrotach w Golfie jest dość duża i to będzie chyba argument przeważający. Więc radził bym jednak sobie odpuścić w celu uniknięcia kompromitacji na oczach golfiarzy, choć ja życzę Ci zwycięstwa... Co innego jest startować 146- tką z silnikiem 1,4 do Golfa IV 1,6 i objechać go na każdym zakręcie a nawet prostych (golf 1,4 może konkurować z T.S. 1,4 ale Alfa musi mieć wtedy odłączonego jednego tłoka żeby miał jakieś tam szanse...) Dzięki takim akcjom alfa nabiera respektu i potwierdza sportowy rodowód. Jednak Golf V GTI to jakby na to nie patrzeć udane auto sportowe, pomyślane tylko do takiej jazdy i posiadające spory potencjał i raczej nie jest porównywalny z żadną alfą chociażby ze względu na bezduszność tej formy pojazdów dla ludu....

  6. #26
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Zawsze zostaje montaż nitro, jeśli silnik nie wyskoczy to masz wygraną w kieszeni
    Swoją drogą nie widziałem jeszcze Alfy z instalacją podtlenku azotu :>>
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  7. #27
    Rosik
    Gość

    Domyślnie

    pikero, ty miałeś takie fajne specjalne paliwko do swojego małego porszaczka - może tym by Alfę zalać, to nie tylko golfa wytnie :twisted:

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    jaka dyskusja wynikneła wygląda na to że już musisz turbo zakładać Nitro i wywalać wszystko ze środka a ja po prostu Ci mówie startuj jak najlepiej potrafisz a kolega z golfa sam przyzna że alfa nie wymięka
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  9. #29
    ViP Pirat drogowy Avatar szamacz
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR GT 1.9 jtd
    Postów
    261

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfasound_mania
    sam przyzna że alfa nie wymięka
    chyba raczej kierowca nie wymięka :>>
    To co się liczy w życiu to szybkie dziewczyny i piękne samochody...

    AR 156 2.0 TS - była i jest dalej w rodzinie
    AR GT 1.9 jtd powered by Rperformance

  10. #30
    Fury
    Gość

    Domyślnie


    Najlepiej zeby tyl auta wygladal tak

    4-5 godzinek i wszytko wymotnowane :mrgreen:

    Oprucz rasowego odglosu i lepszego samopoczcuia sa jeszcze minusy, ciezko co kolwiek zrobic bez tylnej kanapy z ... :mrgreen: ops:

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory