1.9jtd-16v , jakie wybrać ? styl jazdy narazie z zielonym listkiem
1.9jtd-16v , jakie wybrać ? styl jazdy narazie z zielonym listkiem
zalezy jakie masz tarcze ja u siebie mialem zestaw tarcze brembo max nacinane i klocki ferodo premier wystarczyly na 40 tys ze wzgledu na nacinane tarcze ale skuteczne
Jeżeli Ferodo Racing to DS 2500, nie radzę Ci na codzień na ulicę DS 3000 ;] DS2500 hamują w miarę znośnie nawet zimne, DS3000 zanim nie złapią temp. to generalnie można się na mieście wpierniczyć komuś z tył.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
tego to ja nie wiem , tarcze pewnie seryjne , pytam bo widzę na allegro gościa co ma je po 120zł / racing / więc nawet taniej jak seria premier , z tego co piszesz to do normalnej jazdy lepsze premier - czyli chyba zwykłe
Może trochę źle się wyraziłem, klocki świetne bo nie ma sytuacji że chcesz hamować któryś raz z większej prędkości a tu nic. Po prostu przy pierwszym wyjeździe autem danego dnia, trzeba zakodować sobie w głowie żeby wcześniej hamować niż zwykle, żeby się dogrzały, ale za to zagrzane hamują żyleta, nie ma mowy o przegrzaniu klocka, im gorętszy tym lepiej hamuje.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
DS3000 - najwyższej jakości wyczynowe klocki hamulcowe przeznaczone do stosowania w rajdach i wyścigach na krótkich dystansach.
DS2500 - wysokiej jakości wyczynowe klocki hamulcowe przeznaczone do stosowania w sporcie.
Biorąc pod uwagę fakt, Twojego stylu jazdy może rozważ faktycznie Premier albo DS Performance.
pozdrawiam
http://ann156.fotosik.pl/
GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
______________________________
156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)
ferodo premier niezły syf, jeździłem z takimi klockami + tarcze mikoda GT i czy ciepły czy zimny zestaw hamulca nie było.
Znacznie lepiej hamował normalny klocek TRW z tarczą mikody GT. Niestety tutaj bardzo pyli.
najlepszy zestaw to gładka tarcza + normalny klocek.
chcesz lepiej hamować powiększaj pow trąca i siłę ścisku.
DS3000 to jest już hardcore na rajdy. Bez modyfikacji układu hamulcowego, lepiej sobie odpuść. Wymaga nacinanych tarcz hamulcowych. Wydaje mi się, że wymagany jest także płyn hamulcowy ze specyfikacją DOT 5.1. Tego typu zastosowania są bardzo wydajne, ale mało żywotne. Zimne słabo hamują do codziennej eksploatacji niepraktyczne.
DS2500 - chętnie sam bym to przetestował, ale nie miałem do czynienia więc nie wypowiem się. Może ktoś miał takie cacko i testował w codziennej jeździe chętnie również wysłucham opinii. Na 100% to rewelacyjne klocki, ale czy nadają się do codziennej jazdy?
Ferodo Premier to zamiennik oryginału. Miałem w takie w Renault Laguna i to były bardzo dobre.
Jaki hardcore miałem DS3000 wcześniej i były rewelacyjne. Tak jak Grzesiek pisze trzeba pamiętać o rozgrzaniu ale to chyba nie problem No i jeden komplet klocków wystarcza na żywot tarcz w moim przypadku były to Brembo Max.
Hardcore w tym sensie, że to półka najlepsza z najlepszych. Cannabis a używałeś standardowego płynu hamulcowego DOT 4.0 czy do tego rodzajów klocków przeszedłeś na 5.1. Musze przyznać, że zaintrygowałeś mnie, może samemu wypróbuje. A zimą jak się wyjedzie tak na szybko to można spokojnie hamować ?