jak w temacie, dziś założyłem w końcu szurarkę z 1,9 140km do mojej 115konnej beli. W zalączniku wykres z FiatEcuScan. Co sądzicie, dobrze sobie radzi?
jak w temacie, dziś założyłem w końcu szurarkę z 1,9 140km do mojej 115konnej beli. W zalączniku wykres z FiatEcuScan. Co sądzicie, dobrze sobie radzi?
Wykonaj poprawnie logi dynamiczne tzn 4ty bieg z pelnym gazem od 1200 do 4500obr
Pozdrawiam
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
ok, jutro na prostej zrobię jeszcze raz. ten jest robiony na 3 i 4 biegu
zamieszam świeży wykres. innego nie dało się zrobić bo nie ma gdzie...
Z tego dalej nic nie widac prócz tego że góra trzyma zadany boost. To co dzieje się dołem kiedy vnt ma się wysterowac nie widac. Pomiar ma byc na tym biegu caly czas z pelnym gazem w pelnej skali obrotow
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
ok, teraz 2 wykresy 1 to nieco z góry pod koniec skapłem się że mi dywanik wszedł delikatnie pod pedał
2 wykres nieco pod górę ale to chyba nie ma znaczenia.
Jest OK jak na ori sofcie
Pozdro
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
tak ori, no to czekam na wizytę po 10![]()