Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Alfa 147 2.0 Selespeed Distinctive Germany

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie Alfa 147 2.0 Selespeed Distinctive Germany

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=magtn4bccpuu

    Macie moze jakies opinie o 147 2.0 w SS ??
    Skrzynia nie pada? Czemu tak przebieg a juz po wymianie uszczelki pod głowicą ?
    Mam osobe ktora sprawdza ten samochod na miejscu a wy macie jakies opinie dot. samochodu i skrzyni ?


    po polsku było by to tak
    Alfa147 2,0, 2/3 drzwi, 5Sitzplätze, rok 03, Ezechiel 03/04, przebieg: 82 382, ​​150 KM, poprzedni 3,1970 cc, 4 cylindrowy, czarny matowy, półautomatyczną 5-biegową z manetkami zmiany biegów za kierownicą, Zielony plakietkę aprobata techniczna w 04/2013
    ABS, ESP, kontrola trakcji, immobiliser, światła przeciwmgielne, czarne lampy tylne, zamek centralny, felgi aluminiowe, skórzana tapicerka, przednie fotele sportowe skórzane, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane fotele, wspomaganie kierownicy, elektrycznie sterowane szyby, system nawigacji, radio / CD, kierownica wielofunkcyjna, Blaupunkt zmieniarka CD, system nagłośnienia BOSE , Komputer pokładowy, 8-matowe każdy na kołach aluminiowych, opony letnie nowe, opony zimowe 6-7mm profil, Bosima duplex sportowy wydechowy obniżony, hamulce, w tym tarcz hamulcowych z przodu iz tyłu nowe, cały cylinder head całkowicie przerobione: Zmieniono nowe mankiety wałów napędowych, przekładni i pas, wymienić pompę wody, Głowica cylindra uszczelki Nowe zawory co 16 nowy! Komputer pokładowy wyświetla komunikaty o błędach, prowadzenie pojazdu. Cena do negocjacji

    Dziekuje za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 166, 2004r. 2.4 JTDm 175KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Ogółem: Selespeeda nie polecam nikomu ze względu na jego awaryjność. Nie jest to dopracowana skrzynia. Jednym słowem - jedni chwalą, inni nienawidzą. Zazwyczaj Ci drudzy to Ci, którzy musieli je naprawiać. Po drugie: Alfa przeszła widzę wieś-tuning. Do tego tylni zderzak ma inny odcień niż reszta samochodu. Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą - ktoś mógł przegrzać silnik. Można też podejrzewać że strzelił pasek rozrządu, bo widzę coś po przepuszczeniu przez google translate o "nowe zawory co 16 nowy!". Jednym słowem, nie polecam.

    A, i te 80-pare tkm są do sprawdzenia na komputerze, ale ja już z założenia wsadziłbym je między Kaczora Donalda, a Królewnę Śnieżkę, jednym słowem - bajka.

  3. #3
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Najprawdopodobniej miala wywalony pasek

  4. #4
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    własnie teraz mnie zastanawia ze mógł pasek strzelic
    ponoć "kobitka do pracy jeździła" w polsce taki tekst to bajka a tam... moze juz w vw country bracia grimm zaczeli pisać

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar boss_do
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Brera 3.2 V6 Q4; 147 1.6 TS; GTV 2.0 TS
    Postów
    131

    Domyślnie

    Miałem 147 selespeeda kilka lat temu, jeździłem nim rok, i o rok za długo! Jednym słowem DRAMAT! W aucie wszystko co tylko mogło wariowało! Nieustające problemy z wrzucaniem pierwszego biegu, ciągłe rozłączanie akumulatora w celu zresetowania komp, ciągłe wycieki płynu z układu selespeed, w trakcie jazdy problemy z redukowaniem... mogę tak pisać i pisać! Jedyną zaletą tego auta są manetki przy kierownicy, fajna zabawa jak dla mnie, poza tym DRAMAT! Bardzo szybko pada sprzęgło w tym aucie (można sprawdzić na komp, czy jest różnica obrotów sprzęgła), i pompa układu SS. To automatyczne sprzęgło w połączeniu z normalną skrzynią biegów w Alfie to jeden wielki niewypał! W MASERATI to chodzi jak powinno....

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    dzieki bardzo. jeszcze napisałem na forum pabla jakie musza byc powody wymiany uszczelki i zaworów itp..

  7. #7
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał HuskyDogs Zobacz post
    jakie musza byc powody wymiany uszczelki i zaworów itp..
    Zerwalo pasek to i zawory pokrzywilo

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    tak tak tak to wiem czy może jakies inne fascynacje

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 01'
    Postów
    97

    Domyślnie

    Ogólnie to chce ci się w to bawić?
    Będziesz miał na gotowo samochód za około 20 tys, po wątpliwym tuningu, z niepewną historią silnika i z niesprzedawalnym automatem.

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar HuskyDogs
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 1.8 TS Sportwagon 2003 ,- AR GT 1.9 JTD 04. ,- Lancia Delta II 1.9TD
    Postów
    191

    Domyślnie

    dobra juz ofeta odpada!
    Dziekuje bardzo za pomoc!

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory