Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: podłokietnik w 2 częściach - jak połączyć by niepołamać?

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie podłokietnik w 2 częściach - jak połączyć by niepołamać?

    Witam,

    Mam mały problem - otóż posiadam podłokietnik w dwóch częściach. Część dolna przytwierdzona do Alfa, a część górna - w ręce Zastanawiam się jak wsadzić tą pokrywę podłokietnika by nic nie połamać. Na oko to te zawiasy aż tak się nie gną do środka by móc całość wcisnąć na chama, zatem jak to zrobić?

    Dla pewności - chodzi o taki podłokietnik, część górną (klapę, pokrywę, whatever) chcę wsadzić na swoje miejsce (foto z google):
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	images.jpg
Wyświetleń:	1165
Rozmiar:	6.4 KB
ID:	48348
    @ Mój ALF

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    identyczny problem mam i tez nie wiem
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar Nika
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Lublin/Zamość
    Auto
    Była:147 1.9 JTD 8V 115 km Jest: AR 147 FL 1,9 JTDm 16V 150km
    Postów
    183

    Domyślnie

    Ja będę musiała wymienić, bo ktoś prawdopodobnie próbował nieumiejętnie założyć i wyłamał jeden zawias
    Także z tym trzeba ostrożnie. Przyda mi się podpowiedź jak u siebie będę robiła.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    To nie dobrze jak kilka osób nie wie ... znaczy się nie jet to takie proste :/
    Na razie położylem go "odwrotnie" tak by mieć jakieś oparcie (nie lubię jeździć bez podłokietnika ...)

    Cytat Napisał Nika Zobacz post
    ... bo ktoś prawdopodobnie próbował nieumiejętnie założyć i wyłamał jeden zawias ...
    Ja wyłamałem przez przypadek - podiosłem, zostawiłem i potem się obróciłem jaoś niefortunnie, a że byłem w grube kurtce to jakoś tak niezręcznie poszło ... skleiłem kropelą i się trzyma bardzo dobrze ... tylko zamontować nie mogę :/
    Ostatnio edytowane przez barat ; 27-02-2012 o 20:19
    @ Mój ALF

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar Nika
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Lublin/Zamość
    Auto
    Była:147 1.9 JTD 8V 115 km Jest: AR 147 FL 1,9 JTDm 16V 150km
    Postów
    183

    Domyślnie

    Ja będę musiała coś pokombinować, żeby zastąpić ten zawias, bo nie mam tego odłamanego elementu. Ewentualnie będę szukała całej "klapki" i próbowała zakładać.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    też to przeżywałem,musisz z czuciem wcisnąć i będzie ok. nic nie połamałem więc się da

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    W sumie może spiłuję po 1mm z każdego "cycka" - trzymać się będzie a będzie łatwiej. Nie mogę za bardzo nadwyrężać zawiasu, bo jest klejony
    @ Mój ALF

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Klejone nie wiem czy się da - ja skleiłem zawias jeden (identyczna sytuacja jak kolegi barat) ośmiorniczką i było bardzo dobrze sklejone, mocno się trzymało w rękach nie dało się praktycznie urwać tego a przy próbie wciskania poszło od naprężenia. A jak patrzyłem jak to rozebrać to nie takie proste ten podłokietnik. I nie wiem.
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    to spiłuję A jak pęknie to następnym razem skleję już wewnątrz auta po wetknięciu tam gdzie trzeba PO 2 minutach super glue/kropelka już trzyma i można zostawić/nie ruszać przez 24h
    @ Mój ALF

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    też mi tylko takie rozwiązanie przychodzi na myśl, żeby już w podłokietniku skleić.
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

Podobne wątki

  1. rożnice w częściach jtd i ts
    Utworzone przez Alex1888 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-07-2014, 22:05
  2. Różnica w częściach samochody z angli
    Utworzone przez ceber127 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-09-2013, 07:24
  3. FiatEcuScan nie może połączyć się z ecu silnika
    Utworzone przez pudinks w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 16:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory