Strona 36 z 44 PierwszyPierwszy ... 26272829303132333435363738394041424344 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #351
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bosniak_sg
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    2.0 JTS GT Selespeed 08r
    Postów
    402

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mandus Zobacz post
    Słuchajcie - ostatnio znajoma chciała pokazać mi, jak jej Merc chodzi - C220 CDI z 2004r - po prostu nie wierzyłem, co zobaczyłem - z rury poszedł nie dym, ale eksplozja dymu jak z Etnej i to przez cały czas kiedy gaz był w podłodze. Musiałem poczekać, jak bieg będzie zmieniać, żeby wykorzystać ten moment i ją wyprzedzić bez większego trudu i bez zadymy. Naprawdę szok, a gdy jej powiedziałem o dymie, to bardzo się ździwiła - przeżyłem kolejny szok. Ale zgoda - to mercedes... jemu wszystko wolno, bo to mercedes, on się nie psuje, nie rdzewieje, nie kopci - to Fiaty są takie awaryjne, rdzewieją na prospektach i kopcą... Ach te stereotypy...

    Pozdrawiam wszystkich właścicieli grzechotników
    Znajoma zawsze może mieć coś zchrzanione w aucie, mój przed softem nie dymił w ogóle, a teraz na luxnym wydechu 2,5 cala i sofcie od Cinka tyle co w linku:
    http://www.youtube.com/watch?v=pAvzfWAOzyA

  2. #352
    takitam
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Proponuję popatrzeć na wszystkie TDCI, TDI po chipie jak walą z kominów przy pełnym laczku.
    mylisz się , ja miałem zrobione z 2.0tdci 136 na 160 w v-techu i dyma nie puszczał, dodam ze miał dpf

  3. #353
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    DPF wszystko wyjaśnia. Po za tym motorownia TDCI 136 PS to już inna liga.

  4. #354
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Szukalem informacji na forum i na stronie ale nie umialem nigdzie znalezc informacji, ile kosztuje postawienie auta na hamowni i sprawdzenie mocy?

  5. #355
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    okolice 100zł chyba

  6. #356
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    2.0T 356Hp
    Postów
    92

    Domyślnie

    Cytat Napisał takitam Zobacz post
    mylisz się , ja miałem zrobione z 2.0tdci 136 na 160 w v-techu i dyma nie puszczał, dodam ze miał dpf
    właśnieDPF jest po to żeby tego "dyma" nie było widać

  7. #357
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Kobielczak

    U mnie 80 zł. Ceny przeważnie 80-150zł

  8. #358
    takitam
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał TuneFORCE Zobacz post
    właśnieDPF jest po to żeby tego "dyma" nie było widać
    może to dotyczy tylko nowych aut, ford był nówka , 600 km jak go chipowałem, alfa ma 170 tys i lekki dymek pusci a tez ma dpf

  9. #359
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    a kiedy był wypalany ?

  10. #360
    takitam
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    a kiedy był wypalany ?
    ????????? jak???? czym???????

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory