Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 44

Temat: Dziura w przepławce

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    no to w czym problem ,potrzeba ochotnika z nowa dobra przeplywka ,niech wstawi zaworek z mozliwoscia regulacji i niech sie pochwali

  2. #12
    RedMax
    Gość

    Domyślnie

    Tu właśnie o to biega aby nie była nowa tylko padająca używka "MOŻESZ KUPIĆ NOWĄ ALBO ZROBIĆ JEJ DZIURKĘ."

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Ja to bym ją wsadził na 3 zdrowaśki do pieca. może pomoże

    Przepływka jest tak ważna dla pracy silnika ze nie ma co żałować tych 400 zł. bo sie to odjeździ w paliwie i odbierze w radości w wiekszej mocy.
    Nie chce sie nikogo czepiać, ale czesto to wygląda tak ze stosuje sie różne szemrane patenty zeby "jakoś " działało a potem pisze ze dużo pali, ze mało mocy, że co by tu zrobić zeby ztuningować, może nowy wydech albo dolot?

    Wiem ze to może nie jest mała kwota, ale w porównaniu do całości wydatków na samochód to oszczedzać kilka stówek i tak kombinować to mi się wydaje nierozsądne.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    Cytat Napisał RedMax Zobacz post
    Tu właśnie o to biega aby nie była nowa tylko padająca używka "MOŻESZ KUPIĆ NOWĄ ALBO ZROBIĆ JEJ DZIURKĘ."
    1)Nie została jeszcze udzielona mi rada czy przepływka siada jak nie daje mi maksymalnego oczekiwanego przez sterownik silnika tlenu tj. 1200
    2)Jak rozumiem adaptacji przepływki w jtd sie nie robi??????
    3) samochod znowu mi zaczał dymic na czarno na wysokich obrotach. Komputer dawkuje paliwo w zaleznosci od tlenu podawanego przez przepływomierz. Czyli przy nie sprawnej przepływce nie ma prawa dymic poniewaz komp mysli ze jak dostaje mniej powietrza to musi dac rowniez mniej paliwa??? dobrze rozumiem.
    Ostatnio edytowane przez odzi ; 29-02-2012 o 14:29

  5. #15
    RedMax
    Gość

    Domyślnie

    otóż jestem po testach z "dziurawą" przepływką, miałem u siebie padający przepływomierz w momencie odcięcia wskazywał około 328kg/h tępo i z zadławienioem się wchodził na obroty zrobiłem w nim dziurkę o średnicy około 3 mm .
    Moje doznania nie ten samochód przy wkręcaniu się żwawiej reaguje na gaz test przy odcięciu 410kg/h więc coś w tym jest .
    Przedemną jeszcze pod koniec tygodnia daleka trasa do NL więc sprawdzę spalanie aczkolwiek i tak w holandii wymienię na nowy bo nie wiem jak z nim będzie na dłuższą metę
    Pozdrawiam

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    Cytat Napisał odzi
    1)Nie została jeszcze udzielona mi rada czy przepływka siada jak nie daje mi maksymalnego oczekiwanego przez sterownik silnika tlenu tj. 1200
    2)Jak rozumiem adaptacji przepływki w jtd sie nie robi??????
    3) samochod znowu mi zaczał dymic na czarno na wysokich obrotach. Komputer dawkuje paliwo w zaleznosci od tlenu podawanego przez przepływomierz. Czyli przy nie sprawnej przepływce nie ma prawa dymic poniewaz komp mysli ze jak dostaje mniej powietrza to musi dac rowniez mniej paliwa??? dobrze rozumiem.

    Cytat Napisał RedMax Zobacz post
    otóż jestem po testach z "dziurawą" przepływką, miałem u siebie padający przepływomierz w momencie odcięcia wskazywał około 328kg/h tępo i z zadławienioem się wchodził na obroty zrobiłem w nim dziurkę o średnicy około 3 mm .
    Moje doznania nie ten samochód przy wkręcaniu się żwawiej reaguje na gaz test przy odcięciu 410kg/h więc coś w tym jest .
    Przedemną jeszcze pod koniec tygodnia daleka trasa do NL więc sprawdzę spalanie aczkolwiek i tak w holandii wymienię na nowy bo nie wiem jak z nim będzie na dłuższą metę
    Pozdrawiam
    Fajnie ze Ci dziala, ale w moim przypadku nie zrobię dziurki póki nie będę znać odpowiedzi na pytania które zadałem w poprzednim poście. Niestety nikt u nas na forum az tak się nie zagłębiał w temat a szkoda

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kacper_agh
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    156 2.0 TS 1997
    Postów
    415

    Domyślnie

    Nikt się nie zagłebiał bo po co się bawić w druciarstwo. Jak samochód jako nowy kosztował ok. 100 tys zł to wydatek 500 zł na eksploatacyjną część ( niezwykle ważna dla pracy silnika) nie powinien szokować.
    Alfa Romeo:Giulia 2.0 '18- w budowie/159 2.0 '10 - na sprzedaż /156 2.0TS '97 -moja pierwsza -zgniła/156 2.0 JTS - trzymam na klasyka
    Pozostałe: Uaz 469 2,6i(Isuzu) - w błoto / Isuzu Trooper 3,5 V6 - w błoto / Volvo XC90 2.4D - nudziarz / Honda CB750 '91/ Fiat 126p '96

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kacper_agh Zobacz post
    Jak samochód jako nowy kosztował ok. 100 tys zł
    ale skoro obecnie kosztuje 5 tys. to i nie dziwne, że spora część użytkowników szuka tanich, nie zawsze złych rozwiązań

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kacper_agh Zobacz post
    Nikt się nie zagłebiał bo po co się bawić w druciarstwo. Jak samochód jako nowy kosztował ok. 100 tys zł to wydatek 500 zł na eksploatacyjną część ( niezwykle ważna dla pracy silnika) nie powinien szokować.
    Po primo to chyba moja sprawa na co chce wydać te 500zl. Samochodem i tak nie bede jezdzil jeszcze przez 10 lat. A na moja belle wydałem juz wiecej niz ten twoj UAZZ z opisu. Druciartwo to jezdzenie na oponach uzywanych (niewiadomego pochodzenia) albo bieżnikowanych- lecz to tylko moja subiektywna ocena.
    Wiec jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, to radze w innych watkach pisach jakie konstruktywne komentarze.
    Ostatnio edytowane przez odzi ; 01-03-2012 o 20:06

  10. #20
    Użytkownik Ogier Avatar Mariano1980
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Stąporków, Świętokrzyskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 105, 1999,
    Postów
    152

    Domyślnie

    Też czytałem o takim sposobie na kończącą się przepływkę, teoretycznie ma to sens zakładając iż dawka paliwa jest zaniżana aktualnie. Ten pseudo tuning powoduje zwiększony przepływ powietrza przez wkład przepływki co nie zmienia faktu że element mierzący i tak jest uszkodzony. Po czyszczeniu też jest efekt kilku dodatkowych koni i masa mierzona w moim przypadku też podskoczyła. Poza tym zawsze można zatkać wywiercony otwór.

Podobne wątki

  1. dziura w podłodze
    Utworzone przez wiertlo w dziale 156
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 03-11-2013, 15:48
  2. dziura w dolocie
    Utworzone przez maciek_147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 03-10-2013, 20:55
  3. Dziura w nadkolu
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 16:00
  4. [156] Dziura
    Utworzone przez Mati156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 20:00
  5. Ale dziura!
    Utworzone przez Rosik w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 11-06-2008, 20:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory