Strona 25 z 186 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627282930313233343575125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #241
    Użytkownik Romeo Avatar oops2k
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Navara - byla, 159SW - jest!
    Postów
    719

    Domyślnie

    Sprawdz najpierw na stronie FiatEcuScan jaki interface potrzebujesz i czy musisz kupować wersje pełna czy nie.

  2. #242
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Witam,

    Czy ktoś z was mógłby mi bliżej wyjaśnić co powoduje ten błąd?Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	blad.jpg
Wyświetleń:	170
Rozmiar:	60.3 KB
ID:	49010
    Wyskakuje przy każdym podłączeniu pod kompa.

  3. #243
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał tonny Zobacz post
    Witam,

    Czy ktoś z was mógłby mi bliżej wyjaśnić co powoduje ten błąd?Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	blad.jpg
Wyświetleń:	170
Rozmiar:	60.3 KB
ID:	49010
    Wyskakuje przy każdym podłączeniu pod kompa.
    Czy nie jest to błąd Egr? Jak z mocą do 2000 obrotów przy ruszaniu, normalnie czy trzeba używać więcej "gazu"?

  4. #244
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    Czy nie jest to błąd Egr? Jak z mocą do 2000 obrotów przy ruszaniu, normalnie czy trzeba używać więcej "gazu"?
    Wszystko jest normalnie, trzeba będzie przeczyścić EGR?

  5. #245
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał tonny Zobacz post
    Wszystko jest normalnie, trzeba będzie przeczyścić EGR?
    Na to wygląda. Myślę, że Egr jest cały czas zamknięty i dlatego masz moc poniżej 2000 obrotów. Na forum jest opisane jak czyścić Egr, ważne żeby sprawdzić, czy trzpień który otwiera i zamyka Egr porusza się.

  6. #246
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Cytat Napisał radzik2908 Zobacz post
    Na to wygląda. Myślę, że Egr jest cały czas zamknięty i dlatego masz moc poniżej 2000 obrotów. Na forum jest opisane jak czyścić Egr, ważne żeby sprawdzić, czy trzpień który otwiera i zamyka Egr porusza się.
    Rozumiem, że ta instrukcja ze 156 jest jak najbardziej poprawna ?
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html

  7. #247
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał tonny Zobacz post
    Rozumiem, że ta instrukcja ze 156 jest jak najbardziej poprawna ?
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...td_2004_a.html
    Tak, to jest to.

  8. #248
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    jest jeszcze taka możliwość że trzpień będzie pracował w miarę normalnie tak miałem u siebie egr był czysty ale i tak nie było mocy a powodem było to że elektromagnes się wieszał w tego raczej we własnym zakresie kolega nie naprawi .....chyba że odda do regeneracji

  9. #249
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Brera
    Postów
    145

    Domyślnie

    Przeczyściłem EGR, nie odczuwam jakichś większych zmian. Podepne jutro FES i zobaczymy czy błąd będzie się dalej wyświetlał.

  10. #250
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Cytat Napisał tonny Zobacz post
    Przeczyściłem EGR, nie odczuwam jakichś większych zmian. Podepne jutro FES i zobaczymy czy błąd będzie się dalej wyświetlał.
    Po rozkręceniu Egr-a, trzpień chodził lekko?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory