Przepływka Bosh kupiona od jednego z forumowiczów aczkolwiek w pełni sprawna
Przepływka Bosh kupiona od jednego z forumowiczów aczkolwiek w pełni sprawna
Przesadzasz, 115 bez wirusa tylko z centralnym IC na drodze S1 ;-]
wracając do tematu. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Może fakt że moc zgineła po wymianie uszczelki głowicy coś wniesie nowego?
Nadal 0 pomysłów? Dodam że ten problem nie dotyczy tylko mnie. Zgłasza sie do mnie coraz więcej osób z tymi samymi objawami po wymianie uszczelki pod głowicą. Może jest tu ktoś kto zna sie na temacie i może powiedzieć co mogło być spier*** podczas jej wymiany
No przy UPG to można dużo spieprzyć - zaczynając od rozrządu, czujnika położenia wałka rozrządu, a kończąc na jej złym dokręceniu i utracie kompresji
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Rozrząd i złe dokręcenie wykluczam. Mógłbyś mi wyjaśnić role czujnika wałka rozrządu?
może za gruba ta uszczelka? sprawdz doładowanie auta na 4 biegu pedał w podłodze i spisz wykresy