Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: 2.0 JTS szarpie na zimnym silniku

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Prócz tego co napisane powyżej, może się okazać że przepływka jest niewydolna, a lambdy zabite

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Cytat Napisał slejerek Zobacz post
    Kolega jeździ JTS, to benzyna..

    Tradycyjnie najlepiej byłoby zacząć od podpięcia auta pod kompa...
    łuuups, nie spojrzałem pod avatar

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - udała się diagnostyka ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    dziadek
    Gość

    Domyślnie

    czy się udała to trudno powiedzieć, na pewno się odbyła
    P0420 - catalytic converter
    P0191 - fuel high pressure regulator

    jutro idzie do doktora i zobaczymy co tak naprawdę się dzieje

  5. #15
    Użytkownik Embrion Avatar Arturec
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ostrołęka
    Auto
    AR 156 2.0 JTS Distinctive '03
    Postów
    6

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadek Zobacz post
    czy się udała to trudno powiedzieć, na pewno się odbyła P0420 - catalytic converterP0191 - fuel high pressure regulatorjutro idzie do doktora i zobaczymy co tak naprawdę się dzieje
    Mam prosbe, jakbys ustalil co jest przyczyna to prosze daj mi znac, mam taki sam objaw tylko w 156 jts.

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - P0420 to obnizona efektywnośc katalizatora.
    - może być spowodowany problemami z utrzymaniem cisnienia w pompie paliwowej, dlatego tez ten drugi bład P0191.
    - skoda że diagnosta nie zrobił ci np. oprogramowaniem FES pomiar ciśnienia paliwa aktualnego w stosunku do ciśnienia żadanego w czasie jazdy, to by pomogło.
    - poniżj widaćże pompa paliwa podczas jazdy nie diobija do tych 100 barów max. cisnienia.
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 12-03-2012 o 12:06
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #17
    dziadek
    Gość

    Domyślnie

    pomiary były wykonywane dzięki uprzejmości kolego sleyerka metodą parkingową
    błędy wyglądały dokładnie tak jak na screenach i jedyny pomiar który zapisaliśmy też prezentuję poniżej
    jutro zajmie się ktoś kto się w przeciwienstwie do mnie na tym zna, więc zobaczymy co wyjdzie w praniu - mam nadzieję że nic poważnego
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez*tytułu.jpg
Wyświetleń:	94
Rozmiar:	81.7 KB
ID:	49803Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	23.jpg
Wyświetleń:	147
Rozmiar:	104.5 KB
ID:	49804
    Ostatnio edytowane przez dziadek ; 12-03-2012 o 13:33

  8. #18
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Marcin, wpadnij kiedys na KEN, to podłączymy Cię do kompa. Poprosi się chłopaków i na pewno ktos weźmie lapka

    ---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

    widzę, że już masz pomiary, ale gdybys chciał je zweryfikować bądź po prostu powtórzyć, daj znać

  9. #19
    dziadek
    Gość

    Domyślnie

    Jola, możemy się podłączać i prowadzić akademickie dysputy jak najbardziej ale jutro jadę żeby to zdiagnozować i po prostu zrobić
    dam znać co wyszło i jak się skończyła ta historia

  10. #20
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    OK, chyba faktycznie czas na serwis zatem czekam na wiesci, co wykryli... 3mam kciuki, żeby nc poważnego...
    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. Ciężko pali na zimnym silniku przerywa szarpie
    Utworzone przez murzyncannaba w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 11:37
  2. [146] Prycha i szarpie na zimnym silniku
    Utworzone przez mateusz23476 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 14:55
  3. [159] 1.9 jtdm 16v szarpie na zimnym silniku przy lekkim dodaniu gazu
    Utworzone przez CINEKX81 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 21:43
  4. Szarpie i skacza obroty na zimnym silniku 2.0 TS
    Utworzone przez piechcik4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 11:45
  5. Szarpie na zimnym silniku 2.5 V6
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 17:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory