Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 43

Temat: Zakup 166

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    Cytat Napisał root-theory Zobacz post
    Ok, dziękuję za odpowiedź, zdaje sobie sprawę że stan jest wazny lecz zależy mi również na skrzyni 6 która występuje w serii po tym minilifcie. Dziś oglądałem 2.0 Twinspark u siebie w mieście (swoją drogą niezła padlina to była) to miała skrzynię 5 biegów a auto rocznik 99. Silnik albo JTD albo 2,5
    5 biegów w 166 jtd to rzadkosc, 99% ma 6

    hehe 2.0ts ogladałes w złym stanie, znaleźć jtd zadbane to jest dopiero wyzwanie...

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    5 biegów w 166 jtd to rzadkość
    Były w ogóle takie?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #13
    root-theory
    Gość

    Domyślnie

    Ok to dobra wiadomość, a jak żywotność? 300kkm JTD nie staszne?

  4. #14
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    2.4 jtd to nie TS , zrobi i pół miliona jak mu licznika nie cofną 3 razy.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Weź sobie kogoś z kim pojedziesz przy zakupie '' nic nie widać '' pod wpływem emocji i pamiętaj o rzetelnej obsłudze żeby się nie zrazić do Alfy Romeo nie dawaj dziadom grzebać to bardzo udany wóz.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Darus
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    166 2.4 jtd była, 156 fl sw 2.4 JTDm była, 166 FL 2.4 20v, 159 2.4 20v była, Giulietta 1.4 170 je
    Postów
    559

    Domyślnie

    Fajnie się czyta taki temat
    Co ja mogę podpowiedzieć jako użytkownik JTD. Polecam sprawdzić turbo czy dobrze ciągnie i czy nie przeładowuje. W następnej kolejności sprawdziłbym na ciepłym silniku czy nie słychać dziwnych dźwięków spod maski na wysokości przedniego koła od strony pasażera gdyż zużyta pompa oleju lub napinacz paska nieźle warkocze a koszty nowych części są wysokie.
    Tak jak poprzednicy napisali zawieszenie też jest dosyć delikatne i pierwsze skrzypienia w wilgotne i zimne dni oznaczają, że czas je wymienić.
    W JTD warto też zwrócić uwagę na sprzęgło i koło dwumasowe. Koszt samych części to ok 1800 zł. Oznaki dwumasy to telepanie budą i szarpnięcia przy gaszeniu auta.
    Sprzęgło przeważnie zaczyna twardnieć jakiś czas przed wymianą (u mnie już ok 16 tys jest twardawe ale dalej chodzi dobrze). Najlepiej podłączyć auto do FES-a i zczytać ewentualne błędy, sprawdzić ile wskazuje hodometr itp.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    Zgadzam się z kolegą "Alfista" swoją szukałem 1,5 roku i to nie jest żadna ściema tyle czasu niestety to trwało, wiele rozczarowań i cierpliwości mnie to kosztowało - ciężko jest znaleźć zadbane JTD ale w końcu się udało, co prawda nie w kolorze w jakim szukałem ale w końcu musiałem iść na pewne odstępstwa bo nie znalazłbym chyba nigdy chciałem nero vulcano, a mam grantową reszta jest taka jak chciałem - drewno i szara skóra.
    Także życzę Ci abyś się nie poddawał i szukał do skutku bo naprawdę warto.

  8. #18
    root-theory
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał michałsnk Zobacz post
    Weź sobie kogoś z kim pojedziesz przy zakupie '' nic nie widać '' pod wpływem emocji i pamiętaj o rzetelnej obsłudze żeby się nie zrazić do Alfy Romeo nie dawaj dziadom grzebać to bardzo udany wóz.
    O to bym się nie martwił bo chłodno kalkuluję i podchodzę do zakupu, pierwszy raz w życiu oglądałem a166 i w ciągu 10 minut widziałem/słyszałem/wyczułem około 10ciu wad, tak więc auto od razu odpuściłem bo przy dłuższych oględzinach i zdobyciu większej wiedzy w tym temacie wyszłoby że trzeba w auto włożyć kilka kpln na starcie.

    Co do sprzedawcy, to powiedział że 2.0twinspark (takiego oglądałem) to najlepszy silnik w tej budzie LOL
    Ostatnio edytowane przez root-theory ; 14-03-2012 o 12:09

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Mandziel
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    147 & 166
    Postów
    658

    Domyślnie

    No to to gratuluje sprzedawcy znajomości tematu

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Darus
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    166 2.4 jtd była, 156 fl sw 2.4 JTDm była, 166 FL 2.4 20v, 159 2.4 20v była, Giulietta 1.4 170 je
    Postów
    559

    Domyślnie

    Cytat Napisał root-theory Zobacz post

    Co do sprzedawcy, to powiedział że 2.0twinspark (takiego oglądałem) to najlepszy silnik w tej budzie LOL
    Haha pewnie jest mechanikiem i chodziło mu o to, że najczęściej awaryjny

Podobne wątki

  1. Zakup AR 166
    Utworzone przez dachu w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-05-2014, 17:40
  2. Zakup AR GT
    Utworzone przez Austin w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2014, 10:33
  3. Zakup AR 156 FL
    Utworzone przez kolo99 w dziale 156
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 20:44
  4. Zakup 156 GTA
    Utworzone przez Niski w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 13-12-2009, 10:34
  5. zakup 159
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2009, 11:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory