Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Temat: Silnik kaput

  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar dawidek
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.7 boxer
    Postów
    121

    Domyślnie

    Czyli zdjąć z niej pasek i sprawdzicczy nie stoi na pompie?? A i jak zaczęło stukać to temp była w porządku
    Ostatnio edytowane przez dawidek ; 18-03-2012 o 19:49

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał dawidek Zobacz post
    Czyli zdjąć z niej pasek i sprawdzicczy nie stoi na pompie??
    Tak mi się wydaje że najlepiej od tego zaczynać

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar dawidek
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.7 boxer
    Postów
    121

    Domyślnie

    Kurcze, tylko alfa stoi ponad 200km od domu A jak nie ta pompa, to co sprawdzić jeszcze, ściągnąć misę olejową?? Bo jutro pojadę to sprawdzić.

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Bardzo możliwe że urwało korbę i paliwo poszło w kolektor ssący ale lepiej bedzie sprawdzanie od prostych rzeczy które mogły spowodowac awarię

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar dawidek
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.7 boxer
    Postów
    121

    Domyślnie

    Hmmmm, ale ja jechałem jeszcze tak parę kilometrów bo chciałem zjechać z autostrady, bo tam to strach się zatrzymywać i przez parę km dałó by radę tak na urwanej korbie?? Nie wyszła by bokiem?? Czyli jak nie pompa to wydzierać misę i patrzeć w środek silnika? Jak już silnik stanął to nie dało się zakręcić rozrusznikiem jakby był padnięty, a to nowy akumulator, więc odpada, że padł. W dodatku słychać było jak coś trze w silniku jak tak powoli kręcił rozrusznikiem.

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Na urwanej korbie mozna jechać i nie zawsze wychodzi bokiem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar dawidek
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.7 boxer
    Postów
    121

    Domyślnie

    Więc jak sprawdzę pompę i będzie git to wykręcam michę, nic innego mi nie pozostało

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał dawidek Zobacz post
    Więc jak sprawdzę pompę i będzie git to wykręcam michę, nic innego mi nie pozostało
    Jak juz to dobrze zeby to była pompa oby

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar dawidek
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.7 boxer
    Postów
    121

    Domyślnie

    Dokładnie, modlę się o to Wszystko byle nie panewka...

  10. #20
    los3r
    Gość

    Domyślnie

    Jak zdejmiesz pasek i będziesz sprawdzał czy kręci się koło pompy, spróbuj też zakręcić rozrusznikiem bez tego paska i sprawdź czy jest ten sam odgłos. Masz w ogóle płyn w układzie chłodzenia? Mnie się rozpadło łożysko pompy i po płynie została za mną tylko plama, w momencie. Stukało jak z sieczkarni, ale doczołgałem się jeszcze pod blok, bo stało się to na szczęście 500m od mieszkania i kiedy trachnęło - wiedziałem, że to pompa wody, bo kiedy jeszcze działała, jej koło lekko odbiegało od osi. (na dodatek wracałem wtedy od mechanika i powiedział, że z tym mogę jeszcze spokojnie jechać do domu - to była moja ostatnia wizyta u jakiegokolwiek mechanika ) Bez paska pompa może się obracać, a blokować może się przy naciągniętym pasku.

    Sorki, umknął mi post o tym, że sprawdzałeś poziom płynu Przy odpalaniu auta zapalała Ci się kontrolka ciśnienia oleju? Jeżeli czujnik jest odłączony i przewód nie zwiera się z masą kontrolka nie będzie się świeciła.
    Ostatnio edytowane przez los3r ; 18-03-2012 o 20:49

Podobne wątki

  1. [145] Alfa 145 biegi Kaput
    Utworzone przez nomos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-09-2015, 18:00
  2. [159] Prawy xenon kaput?
    Utworzone przez szejk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-01-2015, 21:01
  3. Cross kaput
    Utworzone przez victorplar w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 13-12-2013, 17:21
  4. [145] Kolejna rzecz kaput.
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 23-03-2010, 08:52
  5. [155] Zamek kaput
    Utworzone przez bobryt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 18:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory