Czyli zdjąć z niej pasek i sprawdzicczy nie stoi na pompie?? A i jak zaczęło stukać to temp była w porządku
Czyli zdjąć z niej pasek i sprawdzicczy nie stoi na pompie?? A i jak zaczęło stukać to temp była w porządku
Ostatnio edytowane przez dawidek ; 18-03-2012 o 19:49
Kurcze, tylko alfa stoi ponad 200km od domuA jak nie ta pompa, to co sprawdzić jeszcze, ściągnąć misę olejową?? Bo jutro pojadę to sprawdzić.
Bardzo możliwe że urwało korbę i paliwo poszło w kolektor ssący ale lepiej bedzie sprawdzanie od prostych rzeczy które mogły spowodowac awarię
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Hmmmm, ale ja jechałem jeszcze tak parę kilometrów bo chciałem zjechać z autostrady, bo tam to strach się zatrzymywać i przez parę km dałó by radę tak na urwanej korbie?? Nie wyszła by bokiem?? Czyli jak nie pompa to wydzierać misę i patrzeć w środek silnika? Jak już silnik stanął to nie dało się zakręcić rozrusznikiem jakby był padnięty, a to nowy akumulator, więc odpada, że padł. W dodatku słychać było jak coś trze w silniku jak tak powoli kręcił rozrusznikiem.
Na urwanej korbie mozna jechać i nie zawsze wychodzi bokiem
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Więc jak sprawdzę pompę i będzie git to wykręcam michę, nic innego mi nie pozostało
Dokładnie, modlę się o toWszystko byle nie panewka...
Jak zdejmiesz pasek i będziesz sprawdzał czy kręci się koło pompy, spróbuj też zakręcić rozrusznikiem bez tego paska i sprawdź czy jest ten sam odgłos. Masz w ogóle płyn w układzie chłodzenia? Mnie się rozpadło łożysko pompy i po płynie została za mną tylko plama, w momencie. Stukało jak z sieczkarni, ale doczołgałem się jeszcze pod blok, bo stało się to na szczęście 500m od mieszkania i kiedy trachnęło - wiedziałem, że to pompa wody, bo kiedy jeszcze działała, jej koło lekko odbiegało od osi. (na dodatek wracałem wtedy od mechanika i powiedział, że z tym mogę jeszcze spokojnie jechać do domu - to była moja ostatnia wizyta u jakiegokolwiek mechanika) Bez paska pompa może się obracać, a blokować może się przy naciągniętym pasku.
Sorki, umknął mi post o tym, że sprawdzałeś poziom płynuPrzy odpalaniu auta zapalała Ci się kontrolka ciśnienia oleju? Jeżeli czujnik jest odłączony i przewód nie zwiera się z masą kontrolka nie będzie się świeciła.
Ostatnio edytowane przez los3r ; 18-03-2012 o 20:49